Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 03 des 06, 21:12
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

KEIKO:

 

Du må vel skjønne at ikke folk gidder å dra til Mysen for å ha julebord?! Vi som bor i Fredrikstad omerådet må jo kunne komme oss hjem også for en normal penge med drosje eller lignende.. Hør litt hva folk her sier nå da, det blir ikke FFKSUPPORTER.net julebord i Mysen! Bare gi blaffen i å sjekk det opp, hjælmen er faktisk inne på noe i det han sier her keiko..



Keiko99 spør pent om det er noen her inne som synes det er en god idé å arrangere julebord i Mysen, siden ingen i Fredrikstad har tatt initiativet til å avholde et (det har iallefall ikke blitt foreslått før Keiko99 kom med sitt forslag).

Jeg synes heller vi skal gi kudos til Keiko99 for dette - fremfor å ture frem som enkelte her inne gjør.  Direkte uhøflige er enkelte svar, og jeg synes det er flaut. Folk som er interesserte i å gjøre noe for alle sammen fortjener f__nmeg ikke å bli behandlet slik.

Uansett om keiko99 kan irritere på seg småstein i enkelte diskusjoner her (hvem kan vel ikke dét?), fortjener han at vi bruker sunt vett og folkeskikk.  

Så: Hvis folk ikke synes det er en god idé må det være mulig å svare på en høflig måte, vel?! 

Her følger mitt svar til Keiko99: Takk for initiativet, men jeg ønsker ikke å dra til Mysen for et alkoholfritt julebord.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340