Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 09 feb 04, 11:38
Vi skriver idag 9. februar og Tippeligapremieren nærmer seg med stormskritt.

Fredrikstad Blad og VG skriver i dag at FFK likner en dumpekandidat og TV2`s ekspertkommentator Svein "Matta" Mathisen var slett ikke imponert av FFK mot Start.

Nå har riktignok FFK mankert en del spillere etter helgens kamper, men signalene er likevel klare.

FFK er sårbare for skader. Dessuten vet vi ko ikke om våre såkallte "nøkkelspillere" holder tippeliganiva (Risholt, Ringberg, Søderstjerna, West, Brenne, Zwartek, Johnsen).

I tur og orden har FFK tetset ut spillere som ikke holder mål. Nå skal de vurdere om Tran fra Kvik Halden (2. divisjon) og Keskola (Finsk toppserie) skal få kontrakt. Er dette de 2 siste spillerne som skal heve laget???

Nei - las oss ikke håpe det.

Hva har skjedd med de store ordene man hadde etter sosongslutt!!

Enerly, Buer Johansen, Pereira, Gashi, Furuseth Olsen mm.

Eggen sier; "Når det er sagt så man ikke glemme at heller ikke vi har ubegrenset tilgang på midler, sier Eggen".

Hva hadde man da trodd? At man skulle få de ovenfornevnte spillerne gratis.

I tillegg har man valgt å kvitte seg med Rikhardur Dadason, etter min mening den spilleren som virkelig hevet laget å bidro til opprykket.

Nei jeg skjønner ikke helt hva man driver med!!!

Det hadde vært mye bedre å legge seg på en slik list som Ham-Kam gjør. Da hadde heller ikke publikum og lokalbefolkningen hatt så store forventninger til plassering og spillere.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340