Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

aaleby

Knøttespiller
Ble medlem: 28 okt 05
Innlegg: 29

Lagt til: 24 nov 06, 02:04
Endret: 24 nov 06, 02:06
Opprinnelig postet av benksliter`n

Har sagt det hele tiden og i mange innlegg, helt siden jeg ble med i dette forumet....minimum 15000 tilskuerkapasitet burde det ha vært. Vi er ikke noe mindre fotballby enn Aalesund er det eller har noe mindre entusiasme. FFK har bommet på tilskuerkapasiteten like mye som Aalesund gjorde det. Men det er jo en trøst,at stadion lett kan utvides til over 15000. Tror nok at det ikke er bare i Fredrikstad by de ønsker å se toppfotball på en topp international stadion....vi får nok godt besøk fra resten av Østfold også.

FFK ØSTFOLD`S STOLTHET !!!



Aalesund bommet aldri, stadionbyggerne kunne faktisk knapt truffet bedre. 

La meg si det slik: 15 000 som tilskuerkapasitet på den nye stadion til FFK og dere kan risikere å ende opp med 9-10 000 tilskuere på kampene og ditto ledige seter. Bygg stadion en ørliten grad for liten og følgende skjer: Klubben får solgt ønsket antall sesongkort grunnet økende panikk i forhold til å ikke få sett kampene. Mange solgte sesongkort= trygghet for klubben.

 I motsatt fall, dersom stadion rommer så mange mennesker at man ikke trenger å frykte for ledige billetter på de enkelte kampene og følgende vil skje: Færre solgte sesongkort, større avhengighet av sportslig suksess i forhold til å fylle stadion.

Selger man maks antall sesongkort ett år, vil det ha en rullerende effekt i de påfølgende sesongene hvor folk nærmest vil føle seg tvunget til å benytte seg av gjenkjøpet - da dette er eneste reelle mulighet til å sikre seg inngangsbillett til kampene.

aaleby, skriver av kjedsomhet

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f