Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 nov 06, 19:43
Endret: 17 nov 06, 19:50
Jeg synes styret gjør en god jobb. Det er mange arbeidsmaur i det styret som løfter mer enn de burde for å få ting gjort når andre ikke stiller opp. Å "kaste" hele styret tror jeg ville vært et stort steg tilbake for Plankehaugen. Ulf Berg har fått mye skryt i denne tråden, men se også på alt Lars Thoresen driver med. Leder for Plankehaugen, studerer, jobber i Aristokraten, web- og "evig aristokrat"-redaktør og stort sett den eneste som bidrar med tekst begge steder.

Jeg har selv erfart her på ffksupporter.net at det jaggu ikke er lett å få folk til å stille opp. Vi trenger flere skribenter, fotografer og folk som kan bidra med den minste ting, men de færreste stiller opp på henvendelser. At Plankehaugen har et styret som selv tar tak og får ting gjort er da bare en styrke?

Eneste jeg kan se for meg er at man kanskje bør lage en klarerer organisasjonsstruktur over hvem som har ansvaret for hva i Plankehaugen? "Styremedlem" forteller i alle fall meg ikke all verdens. Et bilde og en liten beskrivelse av hvert medlem på plankehaugen.no hadde heller ikke skadet og kanskje litt mer informasjon om hva styret jobber med?

Selvfølgelig kan styret forbedre seg som alle andre og "lite sang" på Plankehaugen-feltet har vært en gjenganger. Vi må ikke glemme at gamle Fredrikstad stadion ikke hadde de ideelle facilitetene. Bare ved å flytte til FMV kan mye bedre seg. Plankehaugen har jo også innsett kritikken og innkalt til sangmøte 1. desember for å lytte til lure løsninger. Da med dere komme med et åpent sinn, konstruktiv kritikk og gjennomtenkte løsninger til det møtet!

Hva med å opprette en egen "underavdeling" som tar for seg sang- og tribuneliv? Lederen for denne underavdelingen kunne gått inn Plankehaugenstyret. På denne måten vil man kunne samle de som iver mest etter å skape liv på tribunen og samtidig vil de ha en talsmann i styret.

Kun et forslag, men dette, sammen med de såkalte sangkontraktene, er kanskje verdt et forsøk?

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f