Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 16 nov 06, 13:07

Opprinnelig postet av marle
Det var jeg som endret til at det sto "Leeds United"-tråden og ikke det misvisende navnet United-tråden.

Jeg bryr meg ikke noe om hva dere Leeds supportere mener om at United betyr Leeds United for det er kun dere som idag gjør det.

Hvis ikke denne sytinga snart tar slutt endrer jeg tittelen til bare "Leeds-tråden"

Det er bare å endre til hva du vil, men noe katagori der dere venter: Ros og ris osv bør dere slette. Jeg startet en tråd, og er ikke hverken sutrete eller noe, men synes at en tilbakemelding var på sin plass. Når det mottas på den måten, går det under katagorien "hårsår".

Dette er deres forum helt og holdent, og det er håpløst når moderator kommer med slike utsagn :"Jeg bryr meg ikke noe om hva dere Leeds supportere mener om at United betyr Leeds United for det er kun dere som idag gjør det. ".  Det sier jo ikke så lite.

Takk for praten........... 

 

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340