Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 nov 06, 00:08
Endret: 16 nov 06, 00:13

Opprinnelig postet av becks723
Hemmligholdes? Javell? Du var ikke i teltet på søndag du da Holters?


Nei, jeg var ikke det og hva er poenget ditt? At man må være blant de 1500 som fikk plass i teltet for å ha rett til å få med seg slike nyheter? Jeg gjentar: Hvorfor er ikke dette lagt ut på plankehaugen.no?

Opprinnelig postet av becks723
Han ble vel tildelt den turen fra plankehaugen, som takk for den jobben han har gjort. Noe han virkelig fortjener, og hvis man tenker litt her så er det vel ganske så innlysende at han selv ikke har noe med det her å gjøre... det er nok resten av stret som har best dette...


Han ble vel? Så du antar at han ble det?

Jeg har da ikke sagt noe om at han ikke fortjener det - snarere tvert imot. Hvorfor må man tenke seg om for å finne disse "innlysende" svarende når Plankehaugen kunne gått ut med dette selv?

 

Her må du la være å skyte budbringeren: Jeg stiller kun spørsmål ved fremgangsmåten.

 

Det kan da ikke være tvil om at dette kunne vært gjort ryddigere? Når så mange stiller et spørsmål ved saken, så burde kanskje ting vært gjort annerledes? Som jeg nevnte over her: Jeg har ikke lest om dette noe sted bortsett fra det som står i denne tråden. Det er ikke tvil om at mye som har stått i tråder på dette forumet har grunnet ut i usannheter, så hvor er bekreftelsen og offentliggjøringen fra Plankehaugen?

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340