Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

trillan

Juniorspiller

Ble medlem: 29 okt 05
Innlegg: 165

Lagt til: 09 nov 06, 14:05
Jeg kjeda meg litt her, så jeg begynte å skrive sangen!
Her er cupfinalesangen: (Jeg klarte ikke helt å få med hva som skulle komme etter "Først var det Halden-by...."

Så er vi her igjen, i hovedstaten. Med gull i blikket, opp Karl-Johan.

Når plankehaugen synger høyt: Vi elsker laget, som tok oss med hit.

 

På denne dagen står vi sterke i cupfinalen, hvor vi er nå.

Vi husker alle i 84, vi er tilbake, vi kommer nok igjen. (oho)

 

Vi har Kvisvik og Tarik som lett finner mål. Vi har Shaaban i buret, som har stengt for i år. De må gjerne komme, en etter en. De stoppes på 16 av rødhvite ben.

 

Vi har vilje, vi skyter med vinden fra øst. Vi er inviterte men bare som gjest. Ååå som vi spiller, de andre fortviler. Vi slår en lang en, og der er det mål.

 

Når alle sammen synger i kor at Fredrikstad er best, og trofeet løftes høyt på Ullevaall.

 

Vi har eggen og Ahlsen. Og planen er klar. Vi har Brenne på løp, og da får de svar. De må gjerne komme, en etter en. De stoppes på 16 av rødhvite ben.

 

Når alle sammen synger i kor at Fredrikstad er best, og trofeet løftes høyt på Ullevaall

 

Først var det Halden-by, så ble det *****, borte på Gjemselund. Så tok vi Bryne.

Enga på Ullevaal, Start på stadion.

Så var vi her igjen, og alle synger med:

 

Når alle sammen synger i kor at Fredrikstad er best, og trofeet løftes høyt på Ullevaall.

Når alle sammen synger i kor at Fredrikstad er best, og trofeet løftes høyt på Ullevaall.

Når alle sammen synger i kor at Fredrikstad er best, og trofeet løftes høyt ved kongens bord.

 

Nananananananananana

---------------------------

En for alle, og alle for en!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f