Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 06 nov 06, 21:04
Opprinnelig postet av Husgutt
Dette er tiltak jeg mener må gjøres før sesongen 2007. Gå til innkjøp av: 1 stk tromme 2 stk pinner 1 stk ropert (kjernen hadde igår btw) 1 stk kjempesvær skumgummi hammer (til å sende rundt på feltet og slå folk som ikke synger i hue med) 3 stk Zoran (noen som driver med kloning her? ) ellers: -Innføre sangkontrakt - Samle de mest hardcore syngende på ett sted noe mer?


Jeg er enig i stort sett alt du skriver, bortsett fra det med hammeren. Hadde nok blitt en del krangler på feltet med bruk (evt. misbruk) av en sånn. Det med å samle de virkelig syngende supporterne på ett sted, samt innføring av sangkontrakt har jeg tro på. Hva angår å klone Zoran tror jeg kan bli en dyr affære! Nei, helt seriøst så mener jeg at både PH og Zoran ville hatt godt av minst én forsanger til. De som står øverst i hjørnene på PH-feltet har virkelig problemer med å høre ham, samme hvor høyt han skriker. Med dette håper jeg at PH gjennomgår en real positiv forandring fram mot sesongstart 2007.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f