Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 31 okt 06, 23:08
Endret: 31 okt 06, 23:21

Jeg synes Raio var bra gjennom hele sessongen og har hold oss i tippeliga med sitt spill.

For min del helt klart Årets FFK spiller

 

Tarek har endelig slått gjennom og vi kan bare håpe å få beholde ham så lenge som mulig. Hadde ketchuppen løsnet tidligere da kunne han godt kjempet med Raio om nummer en. I enkelte kamper har gutten vært en og alene et helt angrep for klubben.

Og så Rami da. Ja ja han har hatt noen tabber og slikt er det. Men når en ser hva slag tabber og når disse kom ?? Det var for det meste kamper vi tapte stort og hadde tapt uansett hans tabber eller ikke. Men hvis vi snur litt på flysa og ser alle de jevne hjemmekampene vi vant (Sandefjord, Odd, Lyn , Stabæk) da må vi nesten bare takke han Rami at vi fikk 3 poengere der. Det samme gjelder Raio igjen da... I de jevneste kamper der vi hang utfor stupet ja på disse kampene ble han stortsett kåret til FFK-s beste.

 

Når det gjelder Bjørkøy. Jeg synes han er den store overaskelsen i år og fortsetter han med fremgangen da kan det bli meget hyggelig.

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340