Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 31 okt 06, 17:21
Bare meg som synes at Bjørkøy bidrar for lite offensivt? Han scorer ikke mye mål og har heller ikke mange assists. Ikke kom med antallet han har scoret, for det betyr lite når det kommer til måljegeregenskaper, da halvparten er straffemål. Bjørkøy kan unnskyldes noe siden det var først i sommer han fikk større offensivt ansvar, men synes likevel han burde har scoret mere mål. Brenne er i særklasse når det kommer til nettopp dette. Riktignok har Bjørkøy vært stabilt god i hele år, men Piiroja er for meg soleklart årets spiller. Bjørkøy kommer som en god nummer to, siden han som allered nevnt har vært jevnt god i hele år, mens de andre til tider har variert kraftig i prestasjonene.

Dette med for lite mål og lignende er også en av grunnene til at jeg ikke fatter hvorfor Ramberg til enhver tid skal være på banen under Eggen. Han er den som varierer mest i prestasjonene og presterer stort sett best på hjemmebane, hvor det er FFK som styrer kampene. Jeg kan forstå at han foretrekkes fremfor Berg på hjemmebane, siden han er langt mer kreativ av seg, men i krigekamper og på indreløperplassen, så fatter jeg det ikke. Ramberg sine styrker er et godt fotballhode og overblikk, mens han er omtrent vaksinert mot scoringer og har trolig Tippeligaens verste skuddfot, så i indreløperrolen mener jeg at spillere som bidrar mer offensivt heller burde spille (Brenne/Bjørkøy).

Kvisvik er også en spiller som har spilt under pari i hele år. Mannen har lagt dårlige dødballer, scoret altfor lite og har at på til veldig få assist. Skuffende.

Men, men ble en liten avsporing dette.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340