Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 30 okt 06, 08:46
Endret: 30 okt 06, 08:48

vi sto også på vg øvre og mener at det var soleklart straffespark til edu. for oss så det i hvert fall ut som at han ikke var på ball. når det gjelder argumentet at pål bare skulle blokke skudd, så er jeg enig i at det var det han prøvde på, men han sklir jo uansett mellom mann og mål og toucher bena til edu. i tillegg var jo kortet til tamas i grenseland til det røde.

 

ellers var jo det første målet helt genialt!! utrolig moro at pål tar det løpet der. alt for mange ganger i år har han tatt løpet langs krittlinja og endt opp med å låse seg fast nede ved dødlinja hvor teknikken hans kommer til kort. nei, bruk hurtigheta di offensivt for alt det er verdt!

 

ellers om kampen vil jeg si at det var et helt nytt ffk-lag som kom på banen etter hvilen. jeg mener alle ledd hadde godt av det byttet som ble gjort. simen er ikke sterk nok som midtspiss i dette systemet. tamas er ikke god nok som back og jeg mener faktisk at bjørkøy hadde en sjelden dårlig omgang i førsteomgang. lite involvert og med en del feilpasninger. i andre omgang gjorde det at vi fikk holde ballen lenger i laget og få mer ro på det hele. da var det deilig å være i ffk-sjerf på ullevaal og høre speaker meddele mål etter mål i de andre kampene.

 

om to uker er vi tilbake på vår andre hjemmebane!

---------------------------

med ffk til champions league!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f