Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 30 okt 06, 00:49

Oj oj oj... Fy fader for en lettelse å se på tv2 txt tv side 810 når kampen mellom rbk og viking var ferdig,

"FC Lyn-Fredrik. 1-2 Slutt." sto det, og jeg hoppa i stua her så dama trodde tket ned i kjelleren skulle kolapse og falle i hode på ho.. hehe, så glad har jeg vel ikke vært for en 3 poenger på lenge, ja, kanskje ikke siden start-FFK i fjor.. men uansett, fantastisk deilig tabell å lese, og selv om vi må holde beina planta på jorda frem til siste seriekamp er ferdig neste søndag, så har jeg en god følelse! Fy fader folkens! Vi har mest sansynlig sikra plassen i TL for 3 året på rad, og med et nødskrik igjen! Og for å glede seg ekstra, litt digg å se at rudi, ohr, hestad og andre moldensere fyke ned i adecco! hehe, sammen med viking kanskje også, viking, som hadde ambisjoner om medalje i år.. hehe..

 

 

Men, husk, det KAN gå galt fortsatt, ikke for å være negativ altså, men realiteten er da en gang sånn at vi møter RBK, ikke et enkelt lag å møte, og odd, sandefjord, tromsø og kama kan alle vinne sine kamper.. jeg bare nevner det... Men uansett, vi kan ikke rykke direkte ned! Å det er en deilig følelse!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f