Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 23 okt 06, 22:36
Endret: 23 okt 06, 22:37
Opprinnelig postet av oleberg

Starter en tråd ang. denne kampen. Håper av hele midt hjerte at Bertelsen er tilbake, og at Eggen tar til fornuften å spiller 4-4-2 eller 4-4-1-1. Nå har vi spilt 14 bortekamper uten seier. Da har man ingenting å tape på å legge om til 4-4-1-1 i siste kamp.

<snip>

Etter det jeg har sett av FFK iår, så skal vi gå ut med 4-3-3, med meget aggressiv innstilling, gå meget raskt i angrep, bruke to rene vinger for å få rom, skape masse sjanser, og håpe på uttelling.

Jeg regner det for meget sannsynlig at vi kommer til å score mot Lyn, spørsmålet er om vi etter å ha scoret først klarer å gjennomføre kampen på en fornuftig måte. Det som pleier å skje er at våre spillere, etter å ha tatt ledelsen, rygger mer og mer, inntil motstander er så nærme goalen, at det bare må bli mål før eller siden. Og vi er ikke gode til å snu kampen etter det, for erfaringsvis må vi ha 20-35 minutter for å snu en kamp...

Hvis vi angriper Lyn heftig og helhjerta vil Lyns innstilling bli en helt annen enn om vi går ut defensivt og lar Lyn "bygge" kampen. Når motstander får "bygge" kampen er vi dårlige, når vi "bygger" kampen er vi fryktelig gode.

Jeg sitter ofte med hjertet i halsen når FFK tar tidlig ledelse, fordi det er en posisjon vi er så forferdelig dårlige i.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340