Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 07 okt 06, 03:47
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av schpa84
 





Fortell meg hvordan det er negativ omtale om FFK fra TV2s side. Jeg kan sikkert finne noe positivt om FFK i samtlige FotballXtra-sendinger, så anklagene om at det alltid er negativt rundt FFK fra TV2s side kan du egentlig trekke tilbake...



Nope, det kan du ikke, da det er en del sendinger de rett og slett ikke har sagt en dritt om FFK, Eksempelvis kampen mot VIF, da hele sendingen gikk ut på rekdals statement om å trekke seg. Ekstremt eksempel kansje, men jeg har sett samtlige fotballxtra, og det er en del hvor vi blir fullstendig ignorert.

Forøvrig bunner min kritikk mot tv2 i at FFK`s logo må være den eneste som ikke er blitt vist på nyheter om klubbene på FXT i løpet av hele sesongen. Noe jeg finner litt mystisk, da vi skulle ha langt mer interesse en feks. Sandefjord. I tillegg kommer en generell ignorering av FFK nyheter, noe som riktignok har tatt seg opp etter at vi har kvalifisert oss for cupfinalen.

Videre vil jeg til pressedekningens forsvar påpeke at vi i Fredrikstad er ekstremt fotballfokuserte, det er vel kun Brann som muligens står over oss i fotballgalskap. Herav følger at vi som supportere forventer en urealistisk dekning i pressen av vårt elskede lag FFK, som tross alt ikke gjør det så bra og nok en gang er involvert i nedrykksstriden. Det er fullt mulig at også temaet om nedrykksstrid har intensivert pressens dekning av FFK. Som sådan vil jeg påpeke at resten av landet ser på oss som en slags fargeklatt av gammel fotballtradisjon, som kun er interessant ved de helt spesielle annledningene. Vi har strengt tatt urealistiske forventninger til pressens oppmerksomhet mot oss, allikevel vil jeg si meg skuffet og føler at vi blir en smule neglisjert av spesiellt FXT, da vi strengt tatt leverer prestasjoner til tider som hadde fortjent mer oppmerksomhet en det de har fått.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340