Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 04 okt 06, 10:33

Hvordan kan du si at Multe er et dårlig kjøp? Fordi han ikke spilte blendende på en plass han aldri hadde spilt på før i FFK, og med spillere rundt seg som var i omtrent samme situasjon? Han var plettfri i en mot en dueller(skulle bare mangle). Jeg tror man skal vante med å vurdere sommerens kjøp til sankthans neste år.

FFK hadde i sommer behov for spillere som kunne komme og forsterke første elveren umiddelbart. Det er spillere der ute som man er sikker på ville gjøre dette. Det er bare det at de spillerene vil ikke til FFK.  Da må man altså velge fra hylle nummer to. Disse spillerene kan slå til med en gang, men man har ingen garantier. Derimot er sjansen større for at de gjør det om man gir dem tid. Jeg nevner noen eksempler på spillere som har vært gode i tippeligane, men som har brukt tid på å slå til:

Gunnarson, Stabæk

Valencia, Start

Zane, Molde og LSK

Dorsin, RBK

Charlie Miller, Brann

Toth, FFK

Iversen, RBK(denne seongen)

De Ornelas, Odd

 

Det handler om tålmodighet. Molde var ikke tålmodige med Zane. RBK var ikke tålmodige med Eguren som er stjerne i Hammarby nå. Gull er gull fra dag en for de som er attraktive og har penger. Gråstein blir sjelden gull før man gir det litt tid.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340