Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 okt 06, 19:59
Opprinnelig postet av Snæbbis
Se nå ikke så svart på det folkens. Ta heller en titt på neste serierunde.

Fredrikstad-Sandefjord.

denne skal. bør, og må vi ta inn. taper vi denne tror jeg og det bli nedrykk, men jeg tror gutta fatter situasjonen nå.

RBK-Tromsø.

Noe er fundamentalt gærent i trønderbyen igjen hvis de ikke revansjerer seg etter det ydmykende sandefjord tapet, denne tar bartegutta.

Start-Molde.

Start bør være revansjesugne etter to sure tap på rad, satser på at de lar det gå ut over Moldejævlene.

Viking-Tromsø.

samme hvem som vinner her, så lenge vi slår sandefjord.  det beste hadde vært uavgjort

Enga-ham-kam.

Enga er på god flyt, og lukter royal league, vær så snill enga. knus de sure bøndene og la dem gråte av skam.

dermed blir vi og viking de eneste av bunnlaga som har hjemmekamp. går dette som jeg håper ligger viking og tromsø fortsatt under oss. molde havner på kvalikk igjen og vi passerer sandefjord på målforskjell, og hanker dermed inn en uttrygg 9.plass. det er absolutt ikke umulig.


Med unntak av Enga gikk skjemaet helt inn! å så digg med trygg plass!!

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340