Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

vedkasse

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 63

Lagt til: 28 sep 06, 16:26
Opprinnelig postet av Snæbbis

Joda, jeg ser noen av dine poenger. Men hvis man koster på seg en titt på menigheden-forumet ser man også en klar tendens til at storparten av Start-supporterne sterkt overvurderer sitt eget lag. Dere har doffen, strømstad og til dels valencia. Johnsen har hatt en mer eller mindre dårlig sesong og Nielsen har ikke vært der lenge nok til virkelig å sette preg. Mao. Midtbanen er krem, men resten av laget er mer eller mindre standard tippeliganivå, og grunnen til at det nesten ble gull i fjor er Nordlies fortjeneste med sine motivator-kunnskaper. Ergo synes jeg ikke Start har så mye å furte over med tanke på den ekstremt jevne og svingende tippeligaen som er nå, da det virker på meg som om ambisjonene jevnt over overstiger evnen (ikke at FFK ikke brente seg på det i år).

Har dere forresten fått roa ned han der Gnutten?


Forumet vårt er kanskje TL`s dårligste sammen med Sandefjords. Uansett så er det ikke så rart at folk blir så sure etter to strake sure tap, og en cupfinale som gikk rett i dass.

Angrepsrekka vår har for det meste vært dårlig, men deler av den skylda får skader ta på seg. Det var først når vi fikk Bärlin - Nielsen - Valencia på topp at ting begynte å fungere. Nå i det siste har enten  Valencia, Bärlin eller Nielsen vært ute dessverre. Å si at forsvaret vårt er av standard tippeliganivå er litt søkt. Vi har sluppet inn nest færrest mål i tippeligaen i år, og i tillegg er vi laget som har fått nest færrest målsjanser mot oss(etter LSK). Veldig mye av æren for dette må Atle Roar Håland (som lenge var aktuell for Rosenborg) ta. Vi har også CL-vinner Steinar Pedersen( ;) ) på høyreback, og Bård Borgersen som midstopper nummer to. En av Norges beste stoppere han også. Vi har et fint backup i Lars Martin Engedal, som i mine øyne er bedre enn Borgersen. Vårt svakeste punkt er helt klart venstrebacken og Marius Johnsen. Han har klart seg greit i år, men jeg er alltid livredd når han tar den finta han alltid tar.  

Gnutten, ja. Nei, jeg aner ikke. Tviler på at han liker forumet vårt spesielt godt, så han har vel gått vekk :)

---------------------------

We`re the boys who cause some trouble, and make some noise.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340