Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 28 sep 06, 12:22
Opprinnelig postet av vedkasse
Det er klart dere er gode nok til å vinne kamper, men let`s face it. Dere er et bunnlag i år, og var et bunnlag i fjor. Det er det som gjør det pinlig for oss å tape 4-0. Det er ikke pinlig for oss å tape 3-2 om du setter ting i perspektiv og ser at vi måtte spille ekstraomgangene med 10 mann, og med en høyreback som keeper. Det blir bare tragikomisk. Den første kampen mot dere var helt klart en bivirkning over at vi hadde spilt to knalltøffe kamper som varte i 120 minutter den siste uka, mot at dere ikke hadde spilt kamp i det hele tatt. Dere spilte bra i cupen. Bedre enn dere spilte mot oss i serien, på tross av resultatet der, men det er likevel en svikt hos oss.


Joda, jeg ser noen av dine poenger. Men hvis man koster på seg en titt på menigheden-forumet ser man også en klar tendens til at storparten av Start-supporterne sterkt overvurderer sitt eget lag. Dere har doffen, strømstad og til dels valencia. Johnsen har hatt en mer eller mindre dårlig sesong og Nielsen har ikke vært der lenge nok til virkelig å sette preg. Mao. Midtbanen er krem, men resten av laget er mer eller mindre standard tippeliganivå, og grunnen til at det nesten ble gull i fjor er Nordlies fortjeneste med sine motivator-kunnskaper. Ergo synes jeg ikke Start har så mye å furte over med tanke på den ekstremt jevne og svingende tippeligaen som er nå, da det virker på meg som om ambisjonene jevnt over overstiger evnen (ikke at FFK ikke brente seg på det i år).

Har dere forresten fått roa ned han der Gnutten?

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340