Rundens mål (8. runde)
http://www.fxt.no/tippeligaen/rundensmaal/article639412.ece
Begge FFK-måla er representert her. Stem, stem! :)
Begge FFK-måla er representert her. Stem, stem! :)
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Stem flere ganger ved å gå inn på "Verktøy", så "alternativer for internett", så "slett informasjonskapsler..."
Ikke enig. Skal vi vinne, så skal det gjøres uten juks. I tillegg utrolig flaut om det skulle komme ut, selv om mange andre lag sikkert også gjør det.
2006: CL, RL, "the double"...
Opprinnelig postet av DrDRE
Ikke enig. Skal vi vinne, så skal det gjøres uten juks. I tillegg utrolig flaut om det skulle komme ut, selv om mange andre lag sikkert også gjør det.
Dette er da ikke juks! Jeg visste ikke om denne siden, og fikk vite det her på forumet. Er det juks å fortelle slikt til sine medsupportere?
EDIT: Herremannen som foreslo å stemme flere ganger er selvfølgelig juks. Det innlegget leste jeg først etterpå...
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Ja sikkert mange som jukser på denne superviktige kåringen som resulterer i..... ingenting.
Opprinnelig postet av bjorn
Ja sikkert mange som jukser på denne superviktige kåringen som resulterer i..... ingenting.
Vel, i hvertfall en som indirekte oppfordrer til det, så da tenkte jeg det var greit med kommentaren min.
Opprinnelig postet av Oslo
Stem flere ganger ved å gå inn på "Verktøy", så "alternativer for internett", så "slett informasjonskapsler..."
2006: CL, RL, "the double"...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914