Husk meg
Brukernavn
Passord

Angående Rosenborg-kampen 12. april

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4693

Lagt til: 31 mar 08, 22:18
I fjor krevde jo RBK at bortelagets supportere var skrevet opp på en liste som ble levert RBK før kampen, slik at de hadde nøyaktig oversikt over hvor mange som kom.

Er det noen her som vet om det er samme opplegg i år? Greit å få vite det fort i og med at jeg bor i Trondheim og selvsagt vil stå på borteseksjonen når våre egne tar turen.

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 mar 08, 23:03
Siden det er DU som bor i Trondheim, så syns jeg DU skal ta turen bort på RBK brakka å høre med de jeg....

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Spørsmål, Hvor mange ganger har L.pool vunnet Premier League?

*22.05.08*


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4693

Lagt til: 31 mar 08, 23:16
Deal. Vet ikke om jeg gidder å traske de 500 meterne fra kontoret mitt på Gløshaugen og bort til Lerkendal, men jeg skal sende dem mail. Latskapen lenge leve, hydr, hydr.

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 02 apr 08, 13:16
ta gjerne å gi beskjed her, a

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4693

Lagt til: 02 apr 08, 13:52
Skal, så snart jeg faktisk får svar fra RBK. Sendte dem en mail i går og har så langt bare fått et intetsigende svar fra det automatiske svarprogrammet. Prøvde å omadressere den nå. De har vært flinke til å svare raskt på mailhenvendelser før.


---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4693

Lagt til: 07 apr 08, 12:37
Informasjon fra RBKs billettkontor

Jeg er i samme situasjon som deg, Bateman. Bor i Trondheim og har tenkt meg på kampen.

Jeg ringte nettopp billettkontoret til RBK og fikk følgende svar:

Det blir satt opp egen billettbod ved inngangen til borteseksjonen (som i fjor). Jeg fikk beskjed om å ta kontakt med dem som selger billettene i Fredrikstad (altså Aristokraten) og si fra - dette for at RBK skal kunne få en oversikt over hvor mange bortesupportere som kommer.

Videre fikk jeg beskjed om at RBK viderefører prispraksisen fra i fjor: Bortelagets supportere på Lerkendal betaler det samme for billetten som RBKs supportere må betale på hjemmebanen til motstanderen. I vårt tilfelle 190 kroner.



Til Moderator: Poster denne her også, men det er kanskje en idé å slå sammen denne og tråden "billett rbk-FFK" på Fredrikstad Fotballklubb-forumet.

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340