Husk meg
Brukernavn
Passord

Trond Erik tilbake i juni/juli

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 apr 07, 23:46

Tilbake i juni?

Bertelsen pådro seg en kneskade i fjor høst, men regner med å være tilbake på gress snart.

- Jeg merker stor frmagang nå og satser på å begynne å trene med ball igjen i mai. Deretter håper jeg å være tilbake på laget i juni-juli, sier han optimistisk.

Han synes imidlertid det er ille å ikke kunne være med i FFKs første kamp på ny stadion.

- Det er utrolig kjipt. Men jeg gleder med uansett som en unge til å se kampen! sier han til www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/sport_nrk_ostfold/1.2231708


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 apr 07, 23:56
bra å vinne når halve forsvars 4ern er ute med skade. piiroja er selvskreven, makker til raio blir vanskelig. ser for meg at vidar blir for lik i spillestilen, men ser gjerne at han prøves på hback. pac er tidvis fryktelig i posisjoneringen, for ikke å nevne oppdekning av motstandere i eget felt...samt forsvarer også west og martyn(utifra det lille kvarteret vi så) en plass i 11ern, så har utvilsomt troen på at FFK blir bedre utover i sesongen. blir ingen nedrykks kamp iår, mitt tips iallefall vil være rundt 6-7plass. høyere opp er vanskelig å se for seg sålenge FFK er norges dårligste bortelag.

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 15 apr 07, 02:07
Selvsagt er det godt nytt at Bertelsen er på vei mot friskmelding. Men jeg er ennå mer glad for at Prytz er i troppen. Jeg tror at i lengden er erfaring, spilleforståelse, plasseringsevne, taklingsstyrke og ikke minst en uvanlig god pasningsfot langt mer verdifullt enn hurtighet alene. Man får heller unnskylde, men jeg er ikke helt sikker på hva Bertelsen har av kvaliteter utover ekstrem hurtighet og et visst offensivt tæl. Potensialet er der. En spiller for framtiden Bertelsen, det er jeg ikke i tvil om. Men for denne sesongen tror jeg Prytz vil være en langt mer verdifull spiller. Ingenting er heller bedre enn at Bertelsen må kjempe for å få igjen plassen på laget. Ute av kamptrening og med et vanvittig forventningspress tror jeg unggutten ellers lett kunne ha gått rett på veggen. Og det er ikke hva vi trenger.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340