Før kampen: Serieåpningen LSK - FFK
I skrivende stund er det kun (!) 33 dager igjen til seriestart, og det begynner så smått å krible og bygge seg opp forventninger. Vår-yr er vel et passende uttrykk . Derfor (litt tidlig kanskje) å starte kamptråden for 2. påskedag og serieåpningen mellom Lillestrøm - FFK.
Opprinnelig postet av aavdst
I skrivende stund er det kun (!) 33 dager igjen til seriestart, og det begynner så smått å krible og bygge seg opp forventninger. Vår-yr er vel et passende uttrykk . Derfor (litt tidlig kanskje) å starte kamptråden for 2. påskedag og serieåpningen mellom Lillestrøm - FFK.
helt enig med at det er litt tidlig med denne tråden. la oss bli ferdige med treningskampene først.
14 dager igjen til åpningskampen. Ut i fra skadesituasjonen tror jeg det kan bli dette laget som starter mot Lillestrøm:
Rami
PAC Gerrbrandt Martinsen Prytz
Multa Bjørkøy Ramberg Fofana
Tarik Hoås
Hadde Kvisvik, Berg og Piroja vært skadefrie, tror jeg de hadde startet. Tar en sjanse med Fofana (selv om han er fersk i laget) men ser ingen andre på venstrekanten.
Men nå kan det jo tyde på at det kommer minst én ny spiller inn før LSK-kampen. Forhåpentligvis er vedkommende god nok til å gå rett inn på laget.
FlightOfTheRat
Ble medlem: 24 sep 06
Lagt til: 27 mar 07, 02:27
Endret: 27 mar 07, 02:28
Mot Hønefoss var Stadheim alt annet en håpløs. Han lykkes rett nok ikke med alt han prøver på, men ubrukelig er han slett ikke. En helt ok backup for Kvisvik på venstre kant. Det er altfor tidlig å felle noen dom over Stadheim bare fordi han ikke var en umiddelbar suksess straks han kom til FFK. Gi ham normal tid til å lære seg å kjenne laget, så har den gutten mye inne, uten tvil.
Jeg hørte noe om at bilettene til LSK kampen ikka var sendt ut enda? Hørte også at de kommer på Lørdag? Noen som kan bekrefte det? For bussbilettene er vel lagt ut for salg alt?
---------------------------
Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Opprinnelig postet av varheim
Hvor mange billetter og bussbilletter er det solgt nå. Kjøpet nå i dag og fikk plass på buss nr.3. Betyr dette at det kun er fylt 3 busser så langt??? Eller er det bare en tilfeldighet?
Regner med at de fyller opp en og en buss, dvs at det ikke er solgt så mange billetter. Men folk har vel aldri hatt det så veldig travelt med å kjøpe billetter!
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
kan noen fortelle meg hvor jeg kan kjøpe billettene? må jeg til bua i torvbyen eller er det i bygget ved siden av gangbrua ?
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
Dommere:
Hoveddommer: Sandmoen, Brage
Assistentdommer: Nebben, Dag Roger
Observatør: Kjelbrott, Sven
4.dommer: Helgerud, Kristoffer
NFF-delegat: Tangen, Jan Inge
Tror dette kan bli laget:
Shabaan
Czvartek Gerrbrand Martinsen Prytz
Tarik Bjørkøy Ramberg Standheim
Fofana Hoås/toth
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -
Alt klikka her, gikk på redigerings knapp og det ble skrevet nytt inlegg..hehe, merklig...
Mod: Fjerner dere de to inlegga der spissene mangler.?
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914