Husk meg
Brukernavn
Passord

Opprykk !!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03

Lagt til: 27 jun 03, 12:15
"FFK vinne, lever opprykkskampen for fullt. Og Eggen er ikke av den oppfatning at et nytt opprykk kommer for tidlig.
- Et opprykk kommer aldri for fort! Kan vi rykke opp, satser vi alt på det. Men da trenger vi forsterkninger, og jeg vet hvem jeg vil ha, sier han."

En god regneregel er at 3 poeng hjemme og 1 borte holder til opprykk.
Vi ligger 3 poeng etter (Alta kampen),
6 hjemme er 18 og 6 borte= 24 poeng.
Vi har 21 poeng.
Fortsetter vi som nå , uten flere Alta bomber er vi på Kvalik plass eller bedre.
Jeg tror også at vi har hatt vanskelige bortekamper på våren, som vi vinner hjemme. Er vi heldige med skader og Eggen,Harry finner fra noe nye spillere lover dette bra. Flere lag på tabellen foran oss vil falle av !!!
Vi har hatt sterke bortekamper mot Start, Ham-kam, Hønefoss.
Vi har tulla bort noen hjemmepoeng. Nå tar vi bare hjemmeseire resten av sesongen. Jeg tror hengekampen mot Haugesund vil vise om vi har noe på toppen å gjøre. Moss blir et derby, hvor publikum vil bety ENORMT !
Men nå får midtstopperne slutte å smitte hverandre. Age Normann Hansen, legen, er for lite slepphendt med Pencillinen til spillerne (og Valium til hovedtribunen) !

---------------------------

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 27 jun 03, 14:29
Det stemmer fint det moxi. Ifjor hadde vel Ålesund 62 poeng. Seier hjemme og uavgjort borte blir 45+15 = 60 poeng.

Men vi må vinne de tre siste kampene for å være i rute! Jeg har tro på seier mot Moss og Oslo-øst, men Haugesund blir en hard nøtt. Vinner de sine to hengekamper er de på 1. plass!

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914