Tidligere FFKere-tråden
Leste gjennom papirutgaven av Dagbladet i dag. Der kom jeg over spillerbørsene for gårsdagens runde i 1. divisjon, og la merke til at både Olof Watson (Pors Grenland) og Tero Koskela (Hønefoss) ble kåret til banens beste for sine lag. Begge kjemper om kvalikplassen. Og i dag spilte visstnok Alexander Forsberg (Moss) en god kamp og scoret også ett mål da Follo (med Christian Petersen) ble beseiret på Melløs. Dermed er Moss enda et hakk nærmere kvalik. Anders Østli er en annen tidligere FFKer som spilte fra start for Moss i dag, sammen med Per-Morten Kristiansen da.
Ellers startet også Jeton Petisha for Pors i går, men spilte ifølge Dagbladet sin børs ingen stor kamp.
Og Hjalmar Johansen (Sandefjord) er jo nok en gang en av 1. divisjons beste midtstoppere. Ligger på 2. plass på VG-børsen av alle 1. divisjonsspillerne denne sesongen...
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Neida, men det begynner å bli en del FFKere rundt omkring. Til og med en på Bryne faktisk
Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Opprinnelig postet av Costanza
Litt morsomt å se hvordan tidligere FFK-spillere gjør det i sine respektive klubber...
Leste gjennom papirutgaven av Dagbladet i dag. Der kom jeg over spillerbørsene for gårsdagens runde i 1. divisjon, og la merke til at både Olof Watson (Pors Grenland) og Tero Koskela (Hønefoss) ble kåret til banens beste for sine lag. Begge kjemper om kvalikplassen. Og i dag spilte visstnok Alexander Forsberg (Moss) en god kamp og scoret også ett mål da Follo (med Christian Petersen) ble beseiret på Melløs. Dermed er Moss enda et hakk nærmere kvalik. Anders Østli er en annen tidligere FFKer som spilte fra start for Moss i dag, sammen med Per-Morten Kristiansen da.
Ellers startet også Jeton Petisha for Pors i går, men spilte ifølge Dagbladet sin børs ingen stor kamp.
Og Hjalmar Johansen (Sandefjord) er jo nok en gang en av 1. divisjons beste midtstoppere. Ligger på 2. plass på VG-børsen av alle 1. divisjonsspillerne denne sesongen...
Hvis du ser på Løv/Ham sitt lag så var det en tidligere FFKèr der å. Nemlig Gjermund Borger Hansen.
Samma det, Bjørnar gjør jo sine saker bra i Sparta, samme kan vel sies om Rino, men
han begynner å dra på åra, syntes godt på baklengsen mot Sprint i helga...
"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen
Rune Martiniussen som spilte 12 kamper for FFK i 2002 er nå trener for Skarp i 2. divisjon avd. 4.
Opprinnelig postet av FFK1903
Hmmm, kanskje på tide å provosere mossingene med å si at jeg blir kvalm av alle FFKerne på dagens Mosselag, hadde vel satt i gang sinnene vil jeg tro
Neida, men det begynner å bli en del FFKere rundt omkring. Til og med en på Bryne faktisk
Begynner å bli ganske så mange tidligere mossespillere på FFK også! Og det er vel ikke så veldig mye bedre det...
Engasjert hovedtribunist!
Opprinnelig postet av KeJ
Også har du jo Bjørnar i Sparta, Vebjørn i Sarpsborg er det vel?
Samma det, Bjørnar gjør jo sine saker bra i Sparta, samme kan vel sies om Rino, men
han begynner å dra på åra, syntes godt på baklengsen mot Sprint i helga...
Bjørnar oser klasse for tiden, i hvert fall nå når sesongen begynner å gå mot slutten. Har sett noen av hjemmekampene. Rino er passe god = god på streken, svak i feltet. Kristian Østli er god, men har i følge avisa i særp flyttet til Trondheim og skal legge opp etter sesongen. Richard Olsen varierer fra det gode til det usikre og slappe.
Vebjørn har jeg ikke sett mer enn kun på lørdag, og da var det tydelig at han har venstrefoten i behold men har sunket ned på SFKs labre nivå
Opprinnelig postet av Julekake
Begynner å bli ganske så mange tidligere mossespillere på FFK også! Og det er vel ikke så veldig mye bedre det...
Var nettopp derfra jeg skrev det jeg gjorde... Er jo en del mossinger som sier de er kvalme over alle eks-kråkene på FFK om dagen, men det samme kan jo vi si om dem tenkte jeg, sånn for å fyre dem opp litt
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av Costanza
Litt morsomt å se hvordan tidligere FFK-spillere gjør det i sine respektive klubber...
Andreas G Olsen og Jon Hermansen er jo spillendes trenere i året som kommer for TIF!
Svensk Magi
Jørn Moum, Gratulerer FFK med fornyet kontrakt og ønsker Dagfinn Enerly lykke til og god bedring!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
EDIT: Nå scoret "Mommo" for Sparta Sarpsborg...
For Sparta var visst Tronseth nok en gang solid. I forrige kamp ble han for øvrig kåret til Sparta sin beste spiller. Martin Wiig gjorde det også bra. Skapte mange sjanser, men scoret ikke. Bjørnar Johannessen scoret imidlertid (Sparta slo Moss 2-0).
Tronseth har vært helt sjef! Utrolig stor forskjell fra å ha sett han usikker på tv for FFK til å være helt trygg og konge nå. Nivåforskjellen er der mellom divisjonene, men ikke SÅ stor. Ikke i de vanvittige "liv og død" kampene som spilles nå. Wiig er god, men herjer ikke akkurat. Smart med og uten ball hele tiden, jobber hardt. Moro å se. Tydelig at begge har hevet seg litt i ny klubb med trygghet og 90 minutter hver kamp. Bjørnar har vært litt "opp og ned" som resten av laget denne sesongen, men i går var han rett og slett i nesten alt han gjorde. Suveren kamp.
- sammen for Sarpsborg
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914