Husk meg
Brukernavn
Passord

Strømmen - FFK2 25. mai

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 22 mai 07, 06:04

Tenkte å ta en tur, ettersom jeg bor ett og et halvt steinkast unna ærverdige Strømmen Stadion. Flere som kommer?

Noen som vet noe om lagoppstillingen til FFK2, eller som gidder å legge den ut her når de vet noe?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 mai 07, 13:45

Dommere:

Hoveddommer: Akdas, Ahmet
Assistentdommer: Berghøi, Erik
Assistentdommer: Eksund, Erik Bergdølmo

Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 22 mai 07, 15:43
Jeg kommer til å ta meg en tur tenkte jeg, 70 spenn i inngangspenger.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 mai 07, 15:54
Opprinnelig postet av Rune
Jeg kommer til å ta meg en tur tenkte jeg, 70 spenn i inngangspenger.


Har ikke betalt mer enn en femtilapp jeg da men.

Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 22 mai 07, 18:13
Ny sesong, så er rimlig sikker på at de har økt med 20. Men om jeg tar feil her så unnskylder jeg så meget.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 22 mai 07, 18:22
Siden jeg bor på Lørenskog, ikke veldig langt unna Strømmen Stadion, så er det ikke helt umulig at jeg tar meg en tur.

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1133

Lagt til: 22 mai 07, 18:35
Denne kampen bør vi vel helst vinne så vi ikke havner i en nedrykkstrid med 2 laget vårt.

Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 22 mai 07, 18:39
Sant, men Strømmen er så absolutt ikke dårlige, ble slått 2-1 av kongsvinger, og det var en meget jevn kamp. Så blir en hard kamp.

Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 22 mai 07, 21:02

Opprinnelig postet av Rune
Ny sesong, så er rimlig sikker på at de har økt med 20. Men om jeg tar feil her så unnskylder jeg så meget.

 

Det koster 50kr å se FFK2 på Fredrikstad stadion, men det kan jo hende det koster mer/mindre andre steder.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 22 mai 07, 23:20

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Rune
Jeg kommer til å ta meg en tur tenkte jeg, 70 spenn i inngangspenger.


Har ikke betalt mer enn en femtilapp jeg da men.

Greit nok, da har jeg en cirka peil. Har ikke gått så mye på 2. divisjonskamper før, så jeg ante ikke.

Costanza, jeg regner med at jeg kommer til å kjenne deg igjen på hatten!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 25 mai 07, 20:13
Endret: 25 mai 07, 20:14
Det ble 2-0 til Strømmen. Heldigvis holdt jeg meg hjemme...

Ikke uventet så virker det som det blir på hjemmebane at FFK 2 må ta poengene for å berge plassen i divisjonen. Dette blir nok, som forventet, en sesong i bunnstriden.

Dette var ifølge fredrikstadfk.no lagoppstillingen:

Lasse Staw, Thomas Jørgensen, Marius Krathe, Dardan Memethi, Tamas Szekeres (gult kort), Oguz Sangiroglu (Christian Halvorsen i 45 min.), Jonas Asklien (Suad Vugdulic i 10 min.), J , Faton Hoti, John Faranso (Abdishakoor Egeh i 45 min.), Hermanni Vuorinen, Mihaly Toth.

At Gardar Johansson ikke spilte kampen, regner jeg med innebærer at han blir å se i troppen mot Vålerenga og kanskje får spilletid?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 mai 07, 20:17
det er svakt av 2 laget. overrasket at Tamas Szekeres er der da.. trodde han var helt fryst ute jeg

---------------------------

http://keiko99.net


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 mai 07, 20:28
Opprinnelig postet av Costanza
At Gardar Johansson ikke spilte kampen, regner jeg med innebærer at han blir å se i troppen mot Vålerenga og kanskje får spilletid?


Grönis bekreftet i hvert fall at Gardar er med i troppen mot Enga.

Håper virkelig vi berger plassen i andredivisjon, ikke bare er det en bedre arena enn tredjedivisjon, det er ikke alltid like lett å rykke opp igjen heller...

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3507

Lagt til: 25 mai 07, 20:54
Er enig og spør om noen vet hvordan Toth og Heavy spilte?  Tipper null mål gir svaret............

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 25 mai 07, 21:30
Endret: 25 mai 07, 21:31

Opprinnelig postet av Erikk
Er enig og spør om noen vet hvordan Toth og Heavy spilte?  Tipper null mål gir svaret............

Omtrent som dette:  

På sett og vis er det alltid hyggelig å gå på kamp når det er fin stemning på tribunen og det beste laget vinner. Sånn sett var det verdt inngangspengene. Men gjestene sto desverre ikke for særlig mye underholdning. En kar ved siden av meg på tribunen mente at han ikke så mange kandidater for FFKs A-lag utpå der, og det var vanskelig å være uenig. På en dag hvor FFK2 tapte 2-0 var det keeper Lasse Staw som skal ha det meste av æren for at det ikke ble enda styggere.

Nå kjenner jeg ikke alle spillerene så godt, men jeg la merke til at høyrebacken med nr 4 (Thomas Jørgensen?) slo meget gode dødballer. Nr 18 (Faton Hoti ?) gjorde mye bra sentralt på midten. Nr 5 (Memethi ?) var rimelig stabil i midtforsvaret. Etter pause kom Kuoadio inn som et friskt pust, og innbytter nr 6 på venstrekant viste også gode takter i annen omgang.

På topp jobbet Toth og Heavy glimtvis bra, men aldri med nok samlet trøkk til å skape noe videre. I første omgang slo nevnte nr 4 et bra frispark fra ca 20 meter like over, og noen minutter senere dundret Heavy avgårde et skudd med god retning og kraft fra omtrent samme posisjon, men den gikk enda høyere over.

I annen omgang presset FFK etterhvert (men altfor sent) Strømmen høyere opp, og kom til et par ok avslutninger. Toth hadde en hard heading som desverre gikk like over fra 16-17 meter, etter et frispark hvor igjen nr 4 var tilrettelegger.

Som sagt, Strømmen var det beste laget og vant fortjent. Staw presterte en rekke kvalifiserte redninger og var den eneste FFKer som så ut til å ha noe på A-laget å gjøre pr idag.

Tamas Szekeres sto forøvrig for dagens artisteri fra FFKs side i sluttminuttene, da han reddet et skudd på målstreken med et elegant utført brassespark. Alltids noe å glede seg over i småregnet på Strømmen Stadion.  


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 26 mai 07, 00:02
Må si meg enig i dette. Var på kampen men kunne spart meg turen.. Trist syn.. Eneste postitive i mine øyne var Staw... Det var trist skue.. Den eneste tanken jeg satt igjen med etter kampen var: Hvordan i all verden har de hatt plass til 14.000 på strømmen stadion.. (dette er publikums rekorden deres, vistnok). Prøvde å rope og heie, men var omtrent helt alene der.. men på en annen side var det vel bare 170 tilskuere eller hva høytaleren mannen sa, som også var nitrist... Får håpe det går langt bedre i morgen.. Billettene er i boks, og jeg gleder meg til kampen!!!

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 mai 07, 00:34

Der var det ikke mange etablerte Alags spillere nei.. Bare ungutter der jo :P

FFKs lag mot Strømmen: Lasse Staw, Thomas Jørgensen, Marius Krathe, Dardan Memethi, Tamas Szekeres (gult kort), Oguz Sangiroglu (Christian Halvorsen i 45 min.), Jonas Asklien (Suad Vugdulic i 10 min.), J , Faton Hoti, John Faranso (Abdishakoor Egeh i 45 min.), Hermanni Vuorinen, Mihaly Toth. (FRA fredrikstadfk.no)

Vet ikke, men følger ikke FFKsupporter.net 2 divisjonskampene lenger??

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 26 mai 07, 00:45
Opprinnelig postet av SirLion

Vet ikke, men følger ikke FFKsupporter.net 2 divisjonskampene lenger??

Å, jeg tror de lager fyldige reportasjer ved hver eneste FFK-scoring...


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 mai 07, 00:47
:P ikke det jeg mente.. men før lagde de saker på 2 laget til ffk husker jeg :P

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 mai 07, 00:55

Opprinnelig postet av SirLion
:P ikke det jeg mente.. men før lagde de saker på 2 laget til ffk husker jeg :P

Det er vel helst hjemmekamper de gjør det vel ??



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340