Husk meg
Brukernavn
Passord

Azar Karadas?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 29 jul 07, 14:29

Opprinnelig postet av RC2
Jeg er ikke blant dem som pleier å kritisere Keiko. Og det jeg sa her var ikke personlig ment. Men jeg følte at det var på sin plass og si fra når noen hevder at de føler seg trygg på en nysignering, når det i virkeligheten kun er et uttrykk for et håp, ønske eller mening. Eller er det greit å skape rykter fra løse luften på slike tråder? I så fall beklager jeg.


Ække noe å beklage, det er bare en argumentasjonsteknikk keiko føler seg trygg på. Han påstår han vet noe, gjerne fra "sine kilder", og når han blir arrestert på det, så kommer det en "jeg må få lov til å mene hva jeg vil". Unger på 8 år klarer seg bedre i diskusjoner en keiko.

Når det gjelder rykter om spillere og keikos "kilder", så er de bare å se helt bort ifra, det har vært¨på "blind høne"-nivå.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jul 07, 14:34

Opprinnelig postet av Rey
Problemet, RC2, er at dette har pågått over lengre tid i flere tråder.

Keiko99 ber jo om det da Rey. Han sprer jo rundt i vilden sky med både med og uten dekning for hva han sier. Da får han vær så god og ta i mot også. Du mener vel ikke han skal stå uten å bli sagt i mot, når han ikke har belegg for det han sier ??


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 29 jul 07, 14:40
Det var ikke Keiko som begynte med dette i denne tråden. Ei heller i forrige tråd.

Videre kommentarer om Keikos kilder vil bli slettet. Vær så snill å hold dere til teamet

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 jul 07, 14:46
Endret: 29 jul 07, 14:49
Er faktisk helt uenig med deg i dette, Rey.

keiko gir klart og tydelig uttrykk for at han "har" kilder på at Karadas kommer når han sier at "jeg føler meg meget sikker på at karadas kommer". Dette er ikke et utsagn som gir uttrykk for egne meninger eller ønsker, men et utsagn som tilsier at man vet noe ikke alle andre vet. Synes faktisk ikke det er pirk av RC2 i det hele tatt, og noe keiko bør ta til seg.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 29 jul 07, 14:49
Takk, Holters. Jeg ser heller ikke at jeg gjorde noen overtramp i det jeg sa. Men jeg aksepterer derimot at det ikke er særlig konstruktivt å gjøre det, da det neppe fører til endringer fra personen det gjelder.

---------------------------

www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 jul 07, 14:52
Jepp, synes ikke du gjorde noe galt, RC2, selv om det selvsagt er litt på kanten av trådens tema.

Når det er sagt, så får vi bare vente og se hva som skjer på overgangsmarkedet fremover. Jeg tviler på at Karadas blir FFK-spiller, men man vet aldri. En ting gleder meg i alle fall: Det er gode spillere som kommer til, og blir linket til, Fredrikstad for tiden.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 29 jul 07, 14:55
Endret: 29 jul 07, 14:56

Opprinnelig postet av Holters
Er faktisk helt uenig med deg i dette, Rey.

keiko gir klart og tydelig uttrykk for at han "har" kilder på at Karadas kommer når han sier at "jeg føler meg meget sikker på at karadas kommer". Dette er ikke et utsagn som gir uttrykk for egne meninger eller ønsker, men et utsagn som tilsier at man vet noe ikke alle andre vet. Synes faktisk ikke det er pirk av RC2 i det hele tatt, og noe keiko bør ta til seg.

Jeg tror han har fortått det nå......jeg begynner å bli lei av denne personkritikken nå ......og det er det det er! Dette skjer i tråd etter tråd....ferdig nå? Håper dette blir tatt opp i pm istedet fra nå av.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 jul 07, 14:56
Endret: 29 jul 07, 14:57
jeg kan med en gang avkrefte at jeg har ingen Kilder eller rykter eller noe om karadas alt jeg har skrevet er rett og slett min egen måte.

---------------------------

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jul 07, 15:08

Opprinnelig postet av keiko99
jeg kan ikke ringe kilden i tide og utide, men jeg føler meg meget sikker på at karadas kommer..

Bra at du i hvertfall er ydmyk og ærlig Keiko, bare vær deg selv, så går alt så mye bedre..


LarsH

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 06
Innlegg: 51

Lagt til: 29 jul 07, 15:09
Opprinnelig postet av benksliter`n

Jeg tror han har fortått det nå......jeg begynner å bli lei av denne personkritikken nå ......og det er det det er! Dette skjer i tråd etter tråd....ferdig nå? Håper dette blir tatt opp i pm istedet fra nå av.

Helt enig! Det skal ikke være nødvendig med "7"sider krangling om hva en person skrev, da denne tråden skal handle om en overgang! 

Også syns jeg at når moderatorene ikke er enige om hva som skal slettes av innlegg herretter i denne tråden syns jeg dem skal ta det på pm.  Slik det ble tatt opp i denne tråden virker det bare dumt!  Det er min mening ihverfall...

Krysser fingrene for flere bra spillerkjøp og lykke til mot sossegjengen i marra;)

---------------------------

HEIA HEIA FREDRIKSTAD!!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 jul 07, 15:11
Endret: 29 jul 07, 15:12
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av keiko99
jeg kan ikke ringe kilden i tide og utide, men jeg føler meg meget sikker på at karadas kommer..

Bra at du i hvertfall er ydmyk og ærlig Keiko, bare vær deg selv, så går alt så mye bedre..

jeg har vært meg selv hele tiden, men jeg måtte ut og fortelle dere at dette er ikke noe info fra mine kilder bare en mine egene meniger

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jul 07, 15:27

Opprinnelig postet av keiko99
jeg har vært meg selv hele tiden, men jeg måtte ut og fortelle dere at dette er ikke noe info fra mine kilder bare en mine egene meniger

Men du var/er veldig skråsikker på at Karadas kommer da keiko99 ?? Du skrev det på den måten i hvertfall. Vi er jo ikke helt sikker på hva du mener da. Om det er din egen mening eller fra sikker kilde, for du virka veldig bastant når du skrev det.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 29 jul 07, 15:39
Noe av det morsomme med dette forumet er jo å høre rykter om event. nye spillere som kommer eller spillere som forsvinner. La folk mene hva de vil og fortsett å diskuter FFK og ikke enkelt personer her som mener eller tror det ene eller det andre. Det blir vel litt primitivt. Hadde uansett vært morsomt med Karadas på plass i FFK

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 29 jul 07, 15:39
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av keiko99
jeg har vært meg selv hele tiden, men jeg måtte ut og fortelle dere at dette er ikke noe info fra mine kilder bare en mine egene meniger

Men du var/er veldig skråsikker på at Karadas kommer da keiko99 ?? Du skrev det på den måten i hvertfall. Vi er jo ikke helt sikker på hva du mener da. Om det er din egen mening eller fra sikker kilde, for du virka veldig bastant når du skrev det.

Og det har han beklaget. Så la nå dette ligge!!!!!!!


Hraae

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 jul 07
Innlegg: 22

Lagt til: 29 jul 07, 16:04
Ingen av avisen i byn har hørt noe ting om en overgang......

---------------------------

Jeg var der, var du?????


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 jul 07, 16:05
Det skjer ikke... Azar kommer ikke til FFK nå.

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Hraae

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 jul 07
Innlegg: 22

Lagt til: 29 jul 07, 16:22
Skulle gjerne likt å vist hvem kilden til nettavisen er....

---------------------------

Jeg var der, var du?????


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 jul 07, 16:32
Raymond kvisvik tenker jeg

---------------------------

http://keiko99.net


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 29 jul 07, 17:09

Opprinnelig postet av hasse33
Noe av det morsomme med dette forumet er jo å høre rykter om event. nye spillere som kommer eller spillere som forsvinner. La folk mene hva de vil og fortsett å diskuter FFK og ikke enkelt personer her som mener eller tror det ene eller det andre. Det blir vel litt primitivt. Hadde uansett vært morsomt med Karadas på plass i FFK

 

Noe  av det fasinerende med dette forumet er at enkelte her inne skal kverulere og krangle koste hva det koste vil. Enkelte klarer faktisk å provosere seg selv gjennom ting og tang som blir skrevet her inne. Står respekt av sånt, må jeg ærlig innrømme. Ekelte burde vært skånet for dem selv, de innbringer ikke mye positivitet og glede, det skal nå være sikkert og visst

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 29 jul 07, 17:42

for å prøve å få tråden inn på sporet så må jeg si at hvis vi får han så skal ikke jeg se nedover på tabellen lenger. da går det bare en vei, å det er oppover på tabellen.

karadas er en sterk spiss som vinner det meste på hue. å har vi skader eller karantener i midtforsvaret så kan vi sette han der. han er en type vi trenger.

men for å være helt ærlig så trur jeg ikke han kommer hit. kommer han til norge så trur jeg desverre brann står høyere på lista enn ffk. men er alltid lov å håpe selvfølgelig.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340