Husk meg
Brukernavn
Passord

Olof Watson ferdig i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 259

Lagt til: 02 nov 03, 23:55
Snakket med Watson i går, han sa da at han ikke var med videre, han skulle til italia idag,for å prøvespille for et lag der nede, han sa ikke hvilket lag. Jævlig synd å miste han.

---------------------------

11 hvite guttær på vei mot toppen!

Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20

Lenge leve hjørnet


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 nov 03, 00:10
Synd. Det hele blir nå også bekreftet i FB:

"Harry Hansen kunne fortelle at en av spillerne som etter all sannsynlighet er uaktuelle i FFK-trøya til neste år er Olof Watson.
– Olof måtte ha ting avklart i forhold til flytting og så videre. Slik det ser ut nå flytter han innen nærmeste fremtid hjem til Sverige.
– Olof har vært en god spiller for oss, men har aldri spilt seg til en fast plass. Det meste tyder på at han ikke blir tilbudt ny kontrakt, så det eneste vi kan gjøre er å ønske lykke til videre, forteller Eggen."

Jeg står derimot på mitt og er fortsatt veldig uenig i avgjørelsen. Olof er definitivt en av mine favoritter. Håper og tror han vil lykkes stort et annet sted.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 03 nov 03, 10:41
Synd med Olof.

Kjempetalent.

Takk for innsatsen Olof.

Lennart

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 44

Lagt til: 03 nov 03, 10:44
Jeg vil gjerne ønske Olof lykke til videre, etter min mening skulle han vært med FFK i tippeligaen.
Veldig synd...

---------------------------

Inkululeko - Freihet - Frihet - Freedom


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 03 nov 03, 11:04
Syns det er helt tragisk.. Olof burde absolutt vært med videre! Takk for innsatsen Olof.. Mener det blir feil å kvitte oss med en av våre mest tekniske og pasningssterke spillere.. Hva med Riis, Melo, Røn osv? Får de fornyet tillit? Etter min mening har ikke Røn vært noe bedre enn Watson i år, men han er jo på aldersbestemte landslag, så da blir han vel med... Argh, irriterende... :mad:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 03 nov 03, 12:16
Vi må bare akseptere at noen går. Olof holder ikke i tippeligaen. Han er for ustabil i prestasjonene. Den lønna kan vi bruke på andre med tippeligaerfaring.
Det er sånn det fungerer. Noen kommer, andre går. Fotball er et kynisk spill og alle vil vel bli bedre. I tippeligaen er nivået helt andeledes. Vi blir hardt straffet hvis vi ikke forsterker laget på flere punkter. Haryy og Knut Torbjørn vet dette, og jobber deretter.
Så vi må slutte å sutre over at noen går. La oss gled oss over opprykket og de forsterkningene som kommer.:ffk:

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 nov 03, 15:00
kej, hva er det du tror meg?
Trodde alle var glade for nyheter om FFK, eller er det skuffelsen over Olof Watson som gjør deg sur?

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 03 nov 03, 16:27
Olof hadde nok holdt, dersom han hadde fått prøve seg. Han har jo ikke fått mange sjansene i år, som ellers... Vi må huske at også Roger var rimelig dårlig de første kampene han spilte, nå er han jo en av våre viktigste brikker! Det er greit at man ikke tar med seg spillere som ikke holder nivået, eller som ikke har mulighet til å utvikle seg, men samtidig må man gi spilleren en sjanse til å vise om han fortjener en plass eller ei. Jeg mener Olof desverre aldri fikk den sjansen, han fikk ikke mange minuttene i år desverre... Olof er en spillertype jeg tror kunne tilført FFK mye i årene fremover! Lykke til videre Olof, håper du finner deg en klubb der de verdsetter deg som fotballspiller!!

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 nov 03, 16:37
Olof Watson var en viktig brikke som var med å snudde kampen mot Hønefoss, hadde han ikke gjort det hadde det nok blitt tap.
Ett tap der ville nok betydd at vi ikke hadde rykket opp til Tippeligaen.
Mener Olof var en viktig brikke i opprykket til FFK ettersom det ble seier over Hønefoss.

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 03 nov 03, 17:03
Endret: 03 nov 03, 17:04
Blir litt merkelig å beholde/ikke beholde spillere ved å se på enkelte prestasjoner som å være med på å snu en kamp. Skulle gjerne sett Olof fikk være med videre og utvikle seg, men på en annen side, hvor mange av typen "lovende" har FFK plass til når Tippeligaen starter neste år ?
Om jeg ikke tar veldig feil har vi mange av de nå.

Utrolig spent på hvem andre som må gå!

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 03 nov 03, 17:18
Olof er ikke bra nok for eliten. Punktum. Lykke til videre Olof!
For meg har du vært en helt. Spesielt fjoråret var fantastisk! Uten Olof ikke 1. div. og uten 1. div ikke eliten.:ffk:

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 03 nov 03, 19:33
Endret: 03 nov 03, 19:36
Opprinnelig postet av supporter
kej, hva er det du tror meg?
Trodde alle var glade for nyheter om FFK, eller er det skuffelsen over Olof Watson som gjør deg sur?


Tror ikke så mye, bare luftet en tanke jeg... Nyheten om Olof gjorde meg ikke akkurat opprørt, det er flere spillere jeg gjerne skulle fjernet, Olof er god, har et enormt potensial, men er enda ung...Jeg er kanskje den eneste som ikke mister nattesøvnen over detta...

Når det er sagt, Olof har vært viktig i de kampene han har fått slippe til, han har spilt på det jevne, vist at han mestrer back-plassen, og jeg ønsker han lykkes hvor enn han måtte havne...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


teoball

Knøttespiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 33

Lagt til: 03 nov 03, 22:41
Synes også det er synd at Olof forsvinner, ville sannsynligvis blitt en meget god venstreback men når det snakkes om 3-4 spillere på godt tippeliga nivå må jo noen ofres. Når du sliter med å få plass i førsteellveren i 1. divisjon blir det vel ikke enklere i tippeligaen. Uansett lykke til videre Olof du har vært et friskt pust.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340