Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Lyn - FFK (15. Serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 9 5

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 jul 07, 00:24
alle kamper lever på sin måte... nå hadde lyn flaks at glimt ikke slo dem ut av cupen.. glimt hadde flere store sjangser + at lyn er ganske svekka etter dem solgte Stefan Gislason. lyn har fått enda en fra landet til edu og dem som skal ta rollen til Stefan Gislason og han er klar mot oss, men da kan lyn bare bruke han og edu. Noe som betyr at bala ikke kan være på benken en gang..

---------------------------

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 jul 07, 00:29
Man har lov til å bruke 3 spillere utenfor EU, keiko.

Tipper det blir en åpen og jevn fotballkamp, slik det pleier å bli mellom FFK og Lyn. En del flere sjanser begge veier enn mot LSK. Ellers får vi håpe at enkeltspillere som Edu og Espen Hoff ikke har dagen. Erling Knudtzon må vi også se opp før - han er vel den på Lyn som har imponert mest hittil i år. Spennende å se om den nye nigerianeren pluss islendingen fra Tottenham spiller også. De har et interessant lag i Lyn, men vil helt sikkert merke tapet av Gislason!

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 27 jul 07, 00:36
Hoff er, i følge en Lynsupporter på VGD, skadet. Og takk han der oppe for det. Han har herjet med FFK hver gang.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 jul 07, 00:38

Da sier jeg slik Keiko...cup er cup...jepp,de har mistet Gislasson ,men fått Edu tilbake i storform og 2 nye spennende spillere(Islending og ny Nigerianer) Ser også ut som Bala begynner å vise sitt store talent. Han har spilt meget godt for Nigeria U20-landslag.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 jul 07, 01:40
Er det noen som vet hvor mange busser de er oppe i nå ?? Var det ikke over 70 busser i fjor da ?? Hittil har jeg ikke hørt om noe busstyr i det hele tatt. Og jeg som håpa vi kunne dominere nå igjen.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 27 jul 07, 02:35

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Er det noen som vet hvor mange busser de er oppe i nå ?? Var det ikke over 70 busser i fjor da ?? Hittil har jeg ikke hørt om noe busstyr i det hele tatt. Og jeg som håpa vi kunne dominere nå igjen.

I fjor handlet det tross alt om å sikre plassen i årets TL. Nå handler det mest om å bli liggende i ingenmannsland. Naturlig at det ikke blir helt den samme entusiasmen av det på bussfronten.

Jeg har i alle fall sikret meg billett til kampen.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Headhunter

Knøttespiller

Ble medlem: 24 jul 07
Innlegg: 26

Lagt til: 27 jul 07, 17:15
det blir rundt 30 busser...

---------------------------

We are the Chelsea and we are the best,
We are the Chelsea so fuck all the rest,
Fuck em all fuck em all,
Tottenham,West Ham, and MIlwall
coz we are Chelsea and we are the best
FUUCK THE REEEST!!!!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 jul 07, 17:21
Endret: 27 jul 07, 17:24
Opprinnelig postet av Headhunter
det blir rundt 30 busser...


Åssen vet du det da ??  Sto i avisa i dag at det var fylt opp 7 busser. Og det synes jeg er dårlig.
Velkommen skal du være på forumet forresten Thomas.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 27 jul 07, 17:42

Opprinnelig postet av Costanza


Ellers får vi håpe at enkeltspillere som Edu og Espen Hoff ikke har dagen. Erling Knudtzon må vi også se opp før - han er vel den på Lyn som har imponert mest hittil i år. Spennende å se om den nye nigerianeren pluss islendingen fra Tottenham spiller også. De har et interessant lag i Lyn, men vil helt sikkert merke tapet av Gislason!

Enig her. Hoff eide Pål Andrè i fjor! Tipper vel vi ser Sjöberg på høyreback, og Multaharju på venstre. Sjöberg er rutinert, og burde kunne passe på Hoff. Edu tror jeg Gerrbrand nøytraliserer nokså godt på bakken, ettersom han har bra med fart. Tror vel kanskje ikke han vinner så mange hodedueller heller, vi har jo en fantastisk estlender ved navn Raio Piiroja der også. På midtbanen er det vel ingen fare. Gashi og Wehrman burde vel ta hånd om Jo Tessem og hvem de nå enn setter ved siden av ham.

Høyrekant blir nok Tarik Elyounoussi, desverre. Hadde håpet på ham som spiss. Og da er det vel duket for Gardar Johansson og Brian West på topp, noe jeg har stor tro på! Kanskje spiller Fofana høyrekant, og Tarik spiss. Det er også en mulighet. Raymond eller Hansi blir venstrekant, kan jeg tenke meg.

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 27 jul 07, 18:07
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Åssen vet du det da ??  Sto i avisa i dag at det var fylt opp 7 busser. Og det synes jeg er dårlig.
Velkommen skal du være på forumet forresten Thomas.


Jeg fikk billett til buss 7 i stad, så tror nok ikke vi får mer enn 10. Husk at det er en mandagskamp og det er mange som ikke rekker bussen rett fra jobb (selv om det er ferietid)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 jul 07, 19:39

Gashi håper på lykketreff mot Lyn

www.fredrikstadfk.no/content/view/412/1/


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 jul 07, 20:29
Opprinnelig postet av DonStian

LSK hadde sjanser...er liten vits i å `glemme` de skuddene på mål LSK hadde, særlig rart at man glemmer Occeans 2 skudd på tampen (1. bra og 1. dårlig)

 

dette er hva vg skriver om sjanser:

Søndag 22/7-07 18.00 - Fredrikstad Stadion. (...)  Målsjanser: 3 - 2.

fotball.vg.no/bors/kamp.php

Kaller ihvertfall ikke et skudd som går fem meter for høyt og utenfor mål for målsjanse jeg... Siden du bruker VG som "bibel" (eller fasit) ser du vel også at Raymond fikk 5 på spillerbørsen? Var det mange i FFK som fikk mer?? 

---------------------------

RednWhite


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 jul 07, 20:37
Endret: 27 jul 07, 21:49
Opprinnelig postet av benksliter`n

Blir ikke lett for FFK å ta en seier på Ullevåll denne gangen. Se bare på Lyn`s hjemme-statistikk,

Bare Aalesund har klart poeng her. Det gjorde de med å legge 10 mann bak ballen i 90 min + at de hadde griseflaks som fikk med seg det ene poenget.

Vi tar dem. Sandefjord tar ikke mange seire borte i år, Odd er "bånn de luxe", Ålesund er brukbare borte, Tromsø vinner ikke kamper de leder, Brann er ustabile og oppskrytt og Rosenborg er det bare "godt navn og rykte" igjen av. Vi slår Lyn på en bane som er nesten like mye hjemmebane som stadion 

---------------------------

RednWhite


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 jul 07, 22:41

Lyn er svekket med Eddie Gustaffson som soner karantene, Powell, Hoff og Siggurdson er skadet.

Tror vi kan være optimistiske til denne kampen, for den eneste bortekampen vi vant i fjor var mot nettopp Lyn, så da bør vi vel ha like god sjanse i år, eller enda større, siden vi har et bedre lag til søndag.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 27 jul 07, 23:49
Endret: 27 jul 07, 23:51
LYN-FFK cupfinalen 1966 med Bjørn Borgen i storslag.

---------------------------

Ære være Plankebyen


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 28 jul 07, 01:44
*Tviler ikke et sekund på at dere overkjører oss om vi fortsetter å spille som mot Sandefjord og Glimt. Laget fungerer ikke i det hele tatt nå. Forhåpentligvis finner vi tilbake til rytmen fra Brannkampen igjen...*

Dette er en quote fra en Lynkompis av meg :)

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 jul 07, 01:48
Opprinnelig postet av endre
*Tviler ikke et sekund på at dere overkjører oss om vi fortsetter å spille som mot Sandefjord og Glimt. Laget fungerer ikke i det hele tatt nå. Forhåpentligvis finner vi tilbake til rytmen fra Brannkampen igjen...*

Dette er en quote fra en Lynkompis av meg :)


Får håpe Lyn har cupkampen i beina.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 28 jul 07, 01:57
Jeppers... Deilig å bare kunne ta t-banen til kamp og syns jeg :)

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Headhunter

Knøttespiller

Ble medlem: 24 jul 07
Innlegg: 26

Lagt til: 28 jul 07, 02:56
takk skal du ha rune

---------------------------

We are the Chelsea and we are the best,
We are the Chelsea so fuck all the rest,
Fuck em all fuck em all,
Tottenham,West Ham, and MIlwall
coz we are Chelsea and we are the best
FUUCK THE REEEST!!!!!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 jul 07, 09:11
Endret: 28 jul 07, 09:24

Er spendt på om Anders Grônhagen står for sine uttalelser etter Lillestrøm-kampen, hvor han sa at de unge guttene snart trengte hvile.

Så da kan vi vel forvente at Brian og Gardar starter. Synes i hvertfall at de gjorde såpass mye bra mot Lillestrøm at de burde få sjansen.

 



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 9 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f