Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Lyn - FFK (15. Serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 9 2

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 25 jul 07, 11:36
Og er man student, får man kjøpt Billetter til Cola svingen for 100,-

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 25 jul 07, 11:49
Cola svingen er på feil side.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 25 jul 07, 11:52
Ikke når vi møter Lyn!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 jul 07, 11:54

Opprinnelig postet av endre
Ikke når vi møter Lyn!

 

Hvorfor ikke?? Vi har da altid stått i vg svingen!!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 25 jul 07, 11:56
Ullevål mot Lyn er jo vår 2 hjemmebane :) Eneste som kan gjøre at vi ikke blir så mange er kanskje at det er mandagskamp

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 jul 07, 11:57
Jeg skal værtfall stå i vg svingen sammen med plankehaugen!! Skal vi lage liv må vi stå samla!!

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 25 jul 07, 11:58
Blir digg med nok en hjemmekamp på Ullevall

---------------------------

FRIHET FOR ULTRAS


Headhunter

Knøttespiller

Ble medlem: 24 jul 07
Innlegg: 26

Lagt til: 25 jul 07, 12:42

syns det er på tide at Grønhagen tester ut 4-3-3. Han kjører jo konsekvent 4-4-2 uavhengig av motstander og deres formasjon. Han har uttalt at bakgrunnen for dette er at FFK skal ha større defensiv trygghet i år, sammenlignet med perioden eggen kjørte 4-3-3. Åkei, vi har sluppet inn LITT færre mål, men det hjelper ikke når vi periodevis sliter TUNGT med å skape selv de minste muligheter. Synes hvert fall vi burde teste 4-3-3 en kamp eller to. Det kunne jo være det hadde fungert???

Mot LYN på mandag hadde jeg kjørt følgende 4-3-3 11er:

                                                      Shaban

  Sjøberg                     Gerrbrandt            Piroja                   Prydz

 

                                                  Wehrman

                          Bjørkøy                                      Ramberg

 

Tarik                                                                                              West

                                                     Gardar

---------------------------

We are the Chelsea and we are the best,
We are the Chelsea so fuck all the rest,
Fuck em all fuck em all,
Tottenham,West Ham, and MIlwall
coz we are Chelsea and we are the best
FUUCK THE REEEST!!!!!!


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 25 jul 07, 12:47
En venstreside bestående av Prytz, Ramberg og West hadde neppe fungert veldig bra defensivt. Men enig i at vi bør teste ut 4-3-3 snart. Stallen passer bra til 4-3-3. Særlig hvis Gashi kommer.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 jul 07, 12:48
Opprinnelig postet av Headhunter

syns det er på tide at Grønhagen tester ut 4-3-3. Han kjører jo konsekvent 4-4-2 uavhengig av motstander og deres formasjon. Han har uttalt at bakgrunnen for dette er at FFK skal ha større defensiv trygghet i år, sammenlignet med perioden eggen kjørte 4-3-3. Åkei, vi har sluppet inn LITT færre mål, men det hjelper ikke når vi periodevis sliter TUNGT med å skape selv de minste muligheter. Synes hvert fall vi burde teste 4-3-3 en kamp eller to. Det kunne jo være det hadde fungert???

Mot LYN på mandag hadde jeg kjørt følgende 4-3-3 11er:

                                                      Shaban

  Sjøberg                     Gerrbrandt            Piroja                   Prydz

 

                                                  Wehrman

                          Bjørkøy                                      Ramberg

 

Tarik                                                                                              West

                                                     Gardar

 

Jeg ville valgt Gashi istedenfor Jonna som etter all sansynlighet er suspendert denna kampen..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jul 07, 12:51
så ville jeg satt opp laget i 4-4-2 i stedet for å tulle til med formaskjonen, for vi kommer garanert til å spille 4-4-2

---------------------------

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 jul 07, 12:52

Opprinnelig postet av keiko99
så ville jeg satt opp laget i 4-4-2 i stedet for å tulle til med formaskjonen, for vi kommer garanert til å spille 4-4-2

 

Det er jeg enig i!!! Vi har et bra lag nå, som er gode i 442, men som også kan passe til 433. Trenger ikke forandre på noe som fungerer..

 

Grønhagen har sagt at vi skal spille 4 4 2, da gjør vi nok det


Headhunter

Knøttespiller

Ble medlem: 24 jul 07
Innlegg: 26

Lagt til: 25 jul 07, 13:13
Endret: 25 jul 07, 21:02
Opprinnelig postet av ffkmufc
Jeg ville valgt Gashi istedenfor Jonna som etter all sansynlighet er suspendert denna kampen..

Hvis gashi  er klar til mandag ville jeg selfølgelig brukt han. Ville helst hatt en treer på midten bestående av

BJØRKØY, WEHRMAN , GASHI..... men hvis jonna er suspendert så spiller ramberg istedenfor


Mod: Fjernet unødvendig sitering som gjorde tråden treig.

---------------------------

We are the Chelsea and we are the best,
We are the Chelsea so fuck all the rest,
Fuck em all fuck em all,
Tottenham,West Ham, and MIlwall
coz we are Chelsea and we are the best
FUUCK THE REEEST!!!!!!


Headhunter

Knøttespiller

Ble medlem: 24 jul 07
Innlegg: 26

Lagt til: 25 jul 07, 13:31

Opprinnelig postet av keiko99
så ville jeg satt opp laget i 4-4-2 i stedet for å tulle til med formaskjonen, for vi kommer garanert til å spille 4-4-2

 

For det første:

Tulle til formasjonen?!  hele jævla laget hat spilt 4-3-3 i flere sesonger nå. gashi har spilt mye i 4-3-3 selv om passer godt til 4-4-3 også. Wehrman er også drillet i 4-3-3 fra lillestrøm. det samme er jo bjørkøy og ramberg. Tarik har jo også spilt lenge i 4-3-3( jeg mener han gjør det best som veldig offensiv ving) .Backene våre er OGSÅ godt vant til dette. Skjønner ikke hvordan et formasjonsskifte til 4-3-3 er å tulle til formasjonen. Jeg tror at etter en kamp eller to med 4-3-3 så hadde den fungert bedre.

 

For det andre:

Jeg er fult klar over at vi kommer til ¨å spille 4-4-2!!!! Hele poenget mitt var jo som du sier at "vi kommer GARANTERT til å kjøre 4-4-2". Det jeg vil er å teste 4-3-3 nettopp fordi vi utelukkende bruker 4-4-2.

Tror i værste fall vi ville ha oppnådd samme resultater som gjør med den nåværende 4-4-2.

---------------------------

We are the Chelsea and we are the best,
We are the Chelsea so fuck all the rest,
Fuck em all fuck em all,
Tottenham,West Ham, and MIlwall
coz we are Chelsea and we are the best
FUUCK THE REEEST!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 jul 07, 13:37
4-3-3/4-4-2 er forsåvidt en interessant diskusjon det, og jeg er enig med de som mener at dagens spillerstall passer bedre til 4-3-3. Særlig dersom Gashi kommer. Wehrman er som støpt for den defensive ankerposisjonen med Bjørkøy og Gashi som løpssterke indreløpere. Tarik synes jeg også har vist seg best som ving i 4-3-3. Tror også Gardar har det som skal til for å klare en midtspissplass i 4-3-3.

Når det er sagt så tyder alt på at Grönhagen kommer til å holde fast med 4-4-2. Han har såvidt jeg vet aldri spilt 4-3-3, men er en tilhenger av klassisk 4-4-2. Det må vi nok forholde oss til all den tid Grönhagen er vår trener.

Derfor synes jeg også prioriteringen av å kjøpe Gashi kanskje er litt merkelig i og med at verken han eller Bjørkøy trives like godt på høyre midtbane som sentralt - og der er det ikke plass til begge i 4-4-2!

Med andre ord: Vi kommer nok til å spille 4-4-2 mot Lyn.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 jul 07, 19:35

Jeg håper på detta laget mot Lyn nå:

 

                                        Rami

 

Sjøberg              Gerrbrant     Rajo             Prydz/ Bertil

 

Multe                    Kasey           Gashi            Tarik

 

                              Gardar              West  


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 jul 07, 19:41
Opprinnelig postet av ffkmufc

Jeg håper på detta laget mot Lyn nå:

 

                                        Rami

 

Sjøberg              Gerrbrant     Rajo             Prydz/ Bertil

 

Multe                    Kasey           Gashi            Tarik

 

                              Gardar              West  

Enig, men vil heller ha med Raymond enn Multe. Satser på Kvisvik skjønner alvoret nå siden konkurransen på plassene er blitt så store nå, at det nytter ikke å jogge ute på banen lenger.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 25 jul 07, 20:46

Opprinnelig postet av Costanza
4-3-3/4-4-2 er forsåvidt en interessant diskusjon det, og jeg er enig med de som mener at dagens spillerstall passer bedre til 4-3-3. Særlig dersom Gashi kommer. Wehrman er som støpt for den defensive ankerposisjonen med Bjørkøy og Gashi som løpssterke indreløpere. Tarik synes jeg også har vist seg best som ving i 4-3-3. Tror også Gardar har det som skal til for å klare en midtspissplass i 4-3-3.

Når det er sagt så tyder alt på at Grönhagen kommer til å holde fast med 4-4-2. Han har såvidt jeg vet aldri spilt 4-3-3, men er en tilhenger av klassisk 4-4-2. Det må vi nok forholde oss til all den tid Grönhagen er vår trener.

Derfor synes jeg også prioriteringen av å kjøpe Gashi kanskje er litt merkelig i og med at verken han eller Bjørkøy trives like godt på høyre midtbane som sentralt - og der er det ikke plass til begge i 4-4-2!

Med andre ord: Vi kommer nok til å spille 4-4-2 mot Lyn.

Helt enig, Costanza. Grönis vurderer det nok, og jeg blir ikke overrasket om vi ser en slags variant av det. Men jeg mener heller vi bør spille 4-4-2 resten av sesongen, og så eventuelt skifte til 4-3-3 etter sesongen og fram mot neste sesong. Så og si alle spillerne nevnte i intervjuer at det tar tid å bli kjent med et nytt spillesystem.

Og uansett om spillerne er vant til å spille 4-3-3 har alle trenere en egen spillestil fordet. Grönis tenker nok annerledes enn Knut Torbjørn, og mye skal læres. Tror nok Gashi er den som vil bli brukt på høyrekanten. Jonna har flere offensive bidrag enn Gashi, Gashi er en bedre grovarbeider. Med bedre teknikk enn Multaharju, kan det hende vi får flere innlegg derfra. I tillegg åpner det seg vel mer for at Pål Andrè kan bruke sine offensive fibre mer?

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 jul 07, 21:00
Lyn slet fælt mot Glimt idag.. Vi tar de på Mandag vi?? :P

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 25 jul 07, 21:09
Selvsagt tar vi de på mandag, blir en bra kamp hvor FFK scorer flere mål. Om Gashi får spille skal en ikke se bodt ifra at han scorer sitt første mål for FFK.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 9 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340