Husk meg
Brukernavn
Passord

Sletteknapp

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 22 jul 07, 21:03
Når jeg først hadde problemet, hvorfor kan jeg ikke ha en sletteknapp til de ganger vi trenger det?

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 jul 07, 20:07
Sletteknapp i forum har jeg i grunn aldri likt. Som alternativ til dette så har vi en forhåndsvisning der alt egentlig skal sjekkes at stemmer. Nå vet jeg ikke hva problemet du hadde var for noe, men var det for eksempel en feil i overskriften, så er det bare å tipse en av moderatorene. Hvorfor overskrifter ikke kan endres av brukerne aner jeg faktisk ikke, men det har kanskje marle eller andre et godt svar på.

På andre forum hvor jeg har vært aktiv og det har vært muligheter for sletting av innlegg har i hvert fall jeg sett at når diskusjoner har blitt besvart med faktaopplysninger på enkelte påstander, så har påstandene blitt slettet av brukeren selv. Skriver man på forum skal man stå for det man har skrevet, og ikke slette innlegg i ettertid. Dessuten vil vel dette lage krøllball i databasen med tanke på trådet versjon?

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 28 jul 07, 01:23
For min del så er det litt deilig hvis man driter seg litt ut og finner dette ut i ettertid, eller angrer på det, er det deilig å ha en sletteknapp... Siden jeg merket at du ikke kunne redigere det etter at noen hadde quota det..

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 28 jul 07, 18:15

Opprinnelig postet av endre
For min del så er det litt deilig hvis man driter seg litt ut og finner dette ut i ettertid, eller angrer på det, er det deilig å ha en sletteknapp... Siden jeg merket at du ikke kunne redigere det etter at noen hadde quota det..

Det bør heller ikke være mulig, selv med sletteknapp, å slette et innlegg som har blitt kommentert - det stinker å ha diskusjoner der innlegg er borte...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340