Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: FFK- LSK (14 serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 jul 07, 20:26

Da er det vel greit å starte en tråd hvor kommentarer og synspunkter etter kampen kan postes. Leser flere steder at Wehrman gjorde en god innsats i kveld, tror mer og mer han kommer til å bli viktige for oss.

Syns vi ikke sette sjansene våres, er vel kun denne kampen, og forrige kamp mot LSK, at vi ikke har scoret mål denne sesongen.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 22 jul 07, 20:31

syns vi gjorde en bra kamp jeg. de to nye var bra. eneste negativt jeg har å si er at tarik å fofana er litt for like spillere til å ha på topp sammen. å slå lange baller på de er det samme som å gi lillestrøm ballen.

når gardar kommer inn får vi en helt annen dimensjon i laget. han vinner duellene å jobber godt også. west viser at han er på gang.

jobber vi sånn mot lyn så blir det seier trur jeg. forresten så hørte jeg at faren min sa det skulle vært straffe med tarik på slutten av kampen.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 22 jul 07, 20:37
Helt enig med du! Vi eier jo ikke hodestyrke fremover på banen...

Godt å se Wehrman ha en så god defansiv trygghet som han hadde idag!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 jul 07, 20:38
LSK er vanskelig å score på, men i dag hadde vi mange gode muligheter som burde vært utnyttet.

Det positive er at vi er solide defensivt (stort sett). LSK spiller seg knapt nok frem til en eneste målsjanse, selv om de får mange dødballer. Både Sjöberg og Wehrman bidrar sterkt til det. Solide forsterkninger.

Ellers registrerer jeg at Grönhagen avsluttet kampen med den spissduoen jeg mente vi burde brukt fra start, og jeg synes ikke det er noen tvil om at Johannsson og West funker bedre sammen enn Tarik og Fofana. Ingen av de to sistnevnte virker å være i form, mens med Johannsson og West får vi iallfall spillere som alltid yter 100 % og i det hele tatt virker langt piggere.

Kvisvik var for øvrig helt håpløs i dag.

Synd med det gule kortet til Czwartek. Han er i ferd med å finne formen, og beklagelig at han må stå over mot Lyn (sammen med Bjørkøy).

Mye positivt i dag altså - men uavgjort på hjemmebane er egentlig ikke nok selv mot LSK. Vi må lære å vinne slike jevne fotballkamper, hvis ikke kommer vi aldri til å klatre noe høyere på tabellen.

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 22 jul 07, 20:46
Tenk så koselig det hadde vært med en ving som holdt bredde!?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 jul 07, 20:49
Opprinnelig postet av Solheim
Tenk så koselig det hadde vært med en ving som holdt bredde!?

Problemet er vel heller at vi har én ving som løper i det uendelige, men ikke klarer å gjøre noe med ballen, mens han andre helst bare skal stå stille, men er til tider genial med ballen. Tenk om vi hadde hatt en kant med løpskapasiteten til Multaharju og pasningsfoten til Kvisvik?

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 22 jul 07, 20:55
delvis enig, men at han ikke holder bredde er et problem det og sammen med at han bare kan løpe (å plukke multer?)
anyways, bare se på utspillene til Rami, se åssen fredrikstad legger seg. halve banen, det er ikke en overdrivelse(!), er helt tom/ledig, hverken FFK eller LSK spillere, Får de beskjed om å gjøre det trangt for seg sjøl? skjønner bare ikke hvorfor de absolutt skal legge seg helt over på ene sia.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 22 jul 07, 20:55
Endret: 22 jul 07, 21:02
Det kom en del unødvendige feilpasninger fra mr Multi idag ja! Syns det er feil av Grønis å la Kvisa spille så lenge som han gjorde, han var jo sliten etter 55 min, og blir byttet ut i det 82 minuttet... Hmmm, ikkje bra ikkje!

Men med Bjørkøy og PAC ute syns jeg han kunne prøvd seg på denne, hvis nå de er klare de som er ute!

                     Shaban
Sjöberg       Gerrbrandt     Piroja     Prytz/Berti
Tarik      Ramberg     Wehrman     Konan
                   Gardar   Fofana


Trykka feil knapp der oppe :) Hvorfor kan vi ikke ha en sletteknapp moderatorer :(
MOD: Slettet for deg.  :-)

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 22 jul 07, 21:05
Ønsket meg West og Gardar som spisser før denne kampen. Etter denne kampen er ønsket forsterket. Fofana får det ikke til,og Tarik passer best på kant. Forøvrig,så var Wehrman FFK`s bestmann og Sjøberg klarer seg brukbart som venstre back.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 jul 07, 21:07

Jaja.. Dette burde guttane vunnet, det er bare å innse det. Sitter ikke igjen med noen godfølelse. Nå ser det ut til at vi endelig har fått kommet oss defensivt. Vi har en keeper som har blitt veldig god i feltet, vi har en midlertidig venstreback som er god, og en veldig bra defensiv midtbanespiller i Wehrman.

Men det holder ikke, så lenge det offensive ikke stemmer. I dag ville jeg som trener tatt ut Raymond i pausen, kanskje tidligere. Ser at flere spillere, spesielt Rami, ikke syns han er god nok. Etter en dødball er venstresiden vår helt fri, og Rami signaliserer at Raymond skal trekke ned på venstrebacken for å motta ballen. Men da signaliserer Raymond tilbake at han heller vil opp. Rami rister litt på hodet, og spiller etter hvert ballen ut mot venstre til Raymond. Men gidder han å ta den? Neida.. Da syns jeg heller Multaharju er bedre. Det går på innstillinga hans. Teknisk er han vel for dårlig.

Enig med Constanza som vil se Gardar og Brian på topp. Det tipper jeg kanskje vi får mot Lyn. Med Pål Andrè som soner karantene(et helt feilaktig gult kort i dag, forresten) spiller vel Multaharju høyreback. Hvis ikke Bertelsen spiller venstre, og Sjöberg høyre. Eller så kan Agim spille der. Men tror nok Grönhagen velger Multaharju. I tillegg blir nok Bjørkøy utestengt, og da får vi inn Ramberg på midten. Med Multaharju på høyreback, får vi nok Tarik på høyrekant.

 Det blir for dumt med to små kjappe spisser. Når de i tillegg ikke er ultrakjappe, så blir det for dårlig.

Nei, dropp kjøpet av Gashi og kjøp en målfarlig spiss!

Ellers dritflau over de som bua på Simen i dag. Jeg syns det er helt greit å la være å klappe for ham, men det blir så teit når man skal bue når han har ballen. Se på Kanarifansen, de hyllet Wehrman! Er flau over å være FFKsupporter, håper ikke Simen bryr seg om sånne useriøse "supportere".

---------------------------

Noen som vil kjøpe billett i Plankehaugenfeltet til FFK-LSK for 50,-?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jul 07, 21:07

Mot Lyn, må vel Fofana starte på benken, synes Brian burde få sjansen, ikke tvil om hvem som er best av de.

Ellers synes jeg vi burde bruke pengene til en spiss og ikke på Gashi.

 

 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 22 jul 07, 21:09
Grunnen til at jeg beholder Fofana på min oppstilling, er at Konan også er der :) Jeg vil gjerne se de sammen i en kamp...
Uten det, ser jeg gjerne at Brian starter!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 22 jul 07, 21:11
Skuffa over bare ett poeng mot slakterne i dag, burde vunnet denne kampen.

God innsats av hele laget i dag, men det mangler litt ferdigheter hos enkelte.
Syns lsk fikk lov å stresse oss høyt på banen og da begynte vi å måke ballen opp mot Tarik og fofana som er det samme som å gi bort ballen.
Nå er det på tide Fofana benkes så andre kan slippe til, han får ikke til noenting.

De to nye klarte seg bra, Kvisvik har ikke fått bedre kondis, falt totalt sammen og det ble farlig på venstresida.

Ble mye cornere der en periode, frykta det skulle ryke ...

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 22 jul 07, 21:14
jeg hører du vil ha en målfarlig spiss og trur at det løser `alle` problemer, det er nok mer komplisert enn som så, hvor mange innlegg (av den farlige typen) fra kant hadde vi i dag f.eks?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jul 07, 21:18
Virker som tolmodmigheten til Anders G også er brukt opp, han mente at Tarik og Fofana burde hvile noen kamper nå.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 jul 07, 21:19

Selvfølgelig er det ikke sikkert at en målfarlig spiss løser alle problemer. Men en målfarlig spiss ville mest sannsynlig scort i en kamp som dette. Vi må nesten sette vår lit til at Bjørkøy scorer. Det er den typen spiller som kan gjøre det umulige, eller skape et mål ut av ingenting som ville avgjort dagens kamp. Som nesten Occean gjorde.

Hadde en målfarlig spiss foreksempel vært alene med keeper sånn som Tarik var i 1.omgang, ville han ha scoret. Ingen kritikk til Tarik, som spilte en helt ok kamp.

Og tenk deg den sentralrekka. Shaaban, Piiroja, Wehrman/Jonna, denne målfarlige spissen.

---------------------------

Noen som vil kjøpe billett i Plankehaugenfeltet til FFK-LSK for 50,-?


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 22 jul 07, 21:27
vi har jo PAC ;) hehe, men vil heller se en rendyrka høyrekant som holder krittmerke!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jul 07, 21:32

Opprinnelig postet av Solheim
jeg hører du vil ha en målfarlig spiss og trur at det løser `alle` problemer, det er nok mer komplisert enn som så, hvor mange innlegg (av den farlige typen) fra kant hadde vi i dag f.eks?

Var ikke så mange å skryte av, men vi hadde nok av sjanser til å vinne kampen.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 jul 07, 21:32

Opprinnelig postet av Costanza

Problemet er vel heller at vi har én ving som løper i det uendelige, men ikke klarer å gjøre noe med ballen, mens han andre helst bare skal stå stille, men er til tider genial med ballen. Tenk om vi hadde hatt en kant med løpskapasiteten til Multaharju og pasningsfoten til Kvisvik?

Synes Multe gjorde det overraskende bra, også pasningsmessig i dag. Han hadde en liten periode i 2. omgang da INGENTING stemte, men han gjorde gode vendinger, la pasninger på tvers av banen og hadde en av sine absolutt beste kamper.

(og det fra meg som totalslaktet ham etter de to FFK 2-kvalikkampene i høst... Jeg har svelget en "stor kamel med multer".)

Forøvrig er jeg veldig skuffet over at Grönis brukte så lang tid på å se at spissparet vårt ikke fungerte mot LSKs hodesterke spillere, og at han brukte så lang tid på å få inn en spiller som har hodestyrke. Med Gardar på banen måtte LSK trekke seg litt lenger bakover, de tapte en hodeduell og vi kunne med hell ha gjort dette byttet allerede ved 55-60 minutter - men tatt ut Kvisvik...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 22 jul 07, 21:51
Synes Wehrman gjorde en bra kamp... vant mange dueller....

---------------------------

Jedna ce tooorcidaaa plakati ovu noc , jebi se jebi Splite Dinamo Sampion ;D


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 22 jul 07, 21:54
syns det er morro at vi har kjempa å slitt i de siste kampene. vi har forstått at vi må jobbe for poenga. er lenge siden vi har spilt en elendig kamp syns jeg. da mener jeg innsats messig. er jo ikke altid det fungerer. men innsatsen har vært der de siste kampene.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jul 07, 21:59
jeg er fornøyd, men dommeren syns jeg likte lsk. syns gadar kunne kommet inn før.

---------------------------

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jul 07, 22:10

Opprinnelig postet av Pinaasen
Synes Wehrman gjorde en bra kamp... vant mange dueller....

Han ble kåret til BB av VG.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jul 07, 22:13
for morro skyld tok jeg en liten spørre undersøkelse av brenne. jeg snakket med 5 forskjellige LSK supportere der alle sier: om jeg sier deg at dette er det beste vi har sett av han i dag hva sier du da ? ehh da sier jeg: at dere er missfornøyde. ja var ett klart svar tilbake.

---------------------------

http://keiko99.net


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 22 jul 07, 22:18

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Solheim
Tenk så koselig det hadde vært med en ving som holdt bredde!?

Problemet er vel heller at vi har én ving som løper i det uendelige, men ikke klarer å gjøre noe med ballen, mens han andre helst bare skal stå stille, men er til tider genial med ballen. Tenk om vi hadde hatt en kant med løpskapasiteten til Multaharju og pasningsfoten til Kvisvik?

 

Da hadde han vært alle andre steder enn Norge og FFK.....


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 22 jul 07, 22:52
Endret: 22 jul 07, 22:53
Er godt fornøyd med Kasey i denne kampen, synd han ikke fikk putta den kula som han sendte mot målet!
Fofana synes jeg ikke gjør så mye. Står mye feil, leser spillet dårlig til tider, vinner ikke en eneste hodeduell, står mye stille. Tarik misser på mange mottak, dårlige touch, taper endel dueller med store lsk-forsvarere, burde spilt på wing, mens Gardar burde starta på topp med Brian som tidligere nevnt. Sjöberg gjør en god jobb, og er forøvrig fin på håret  PAC gjorde også en god jobb, og for en målsjanse han hadde! Raio god som alltid, Bjørkøy god til tider, Gerrbrand stabil, Multa god og jobber hardt, vet ikke hva jeg skal si om Kvisvik...har et par gode finter, Ramberg god den tiden han fikk. Rami er veldig god i dag, redder oss på de få sjansene lsk fikk!

Gleder meg til Lyn borte!

---------------------------

FFK for alltid!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 jul 07, 22:58

Kasey viste idag hvilken viktig spiller han kommer til å bli for oss!! Han var meget god og en viktig spiller for oss i dag! Banens klart beste! Rajo var som vanlig solid og sjøberg spilte bra på venstreback! Men framover er det for tamt! Gardar og West bør starte neste kamp ja, og da bør Tarik ned på kant igjen! Jonna funka godt sammen med Kasey i 1 omgang. Synes også Ramberg jobba godt da han kom inn! Rami virker tryggere nå, enn tidligere i sesongen, noe som er bra!

 

Dumt med den pipekonserten mot Brenne. Helt unødvendig!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 22 jul 07, 22:58

Sjøberg spilte som en helt i denne kampen når man ser hvordan han klarte å demme opp for Lsk uten hjelp fra Kvisvik ute på kanten. Lsk-planen var nok å kjøre kontringer når Kvisvik ikke gidder å jobbe hjem og lempe inn mot Sundgodt/Ocean.

Jeg undrer meg over hvordan det ville blitt med Gardar fra start. Tenk dere den sentrallinja: Shaban - Piroija - Wherman og Gardar. Mye kraft i denne.

Unge talenter kan tilgis mye rart, men når de gang på gang viser feil holdning, spiller ego og virker uinterissert, da bør det snart tas affære. Fofana bør benkes fra start for så heller å komme inn senere i kampen og så overbevise.

Ny god kamp av Pål-Andre. Synd han må sone i neste kamp.

 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 22 jul 07, 23:07
Opprinnelig postet av keiko99
jeg er fornøyd, men dommeren syns jeg likte lsk. syns gadar kunne kommet inn før.


Han gjorde strengt tatt nesten ikke en eneste feil såvidt jeg kunne se men!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 jul 07, 23:09
Kan ikke skylde på dommeren i dag nei! Synes faktisk han var god i dag jeg..

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 22 jul 07, 23:10
Syns han var en av de beste som har vært hittil jeg!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jul 07, 23:10
Endre: godt vi ikke har samme syn der, men burde ikke en lsk spiller som heter espen søgård fått ett gult til som hadde betydd 2 gule og ut med han ?

---------------------------

http://keiko99.net


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 22 jul 07, 23:13
Dommeren i dag må ha vært blant de bedre vi har hatt. Hadde et par litt merkelige fordeler han dømte eller ikke dømte, men overall var han veldig god.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 22 jul 07, 23:17
Opprinnelig postet av keiko99
Endre: godt vi ikke har samme syn der, men burde ikke en lsk spiller som heter espen søgård fått ett gult til som hadde betydd 2 gule og ut med han ?


Mulig det, men kan ikke si jeg så den... Jeg så affal ikke noe særlig stygt spill, og de avgjørelsene som kom var fortjent... Og de som kanskje kunne diskuteres, ble veid opp av andre avgjørelser... Så alt i alt, uten tvil den beste dommeren vi har hatt! Man kan dessverre ikke forvente at en dommer dømmer en 100% feilfri kamp. Man kan jo forvente det egentlig, men de 3 er mennesker de og!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 22 jul 07, 23:20
Opprinnelig postet av Holters
Dommeren i dag må ha vært blant de bedre vi har hatt. Hadde et par litt merkelige fordeler han dømte eller ikke dømte, men overall var han veldig god.

Jeg er helt enig i at denne dommeren var en av de bedre ja! Det jeg ikke skjønte var at PH ropte "dommærj*vel" bare sekunder etter at han hadde dømt frispark og annullert mål for angrep på keeper..
Uansett bra dommer. Blir litt annerledes med Edvardsen igjen neste kamp

---------------------------

FFK for alltid!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 22 jul 07, 23:38

Han dømte godt ja, og brukte fordels paragrafen som den skal brukes! FLOTT!!

 

Bare se på taklingen av Tarik i 1 omgang, hvor FFK beholder ballen og kommer til avslutning, dommeren peker på LSK spiller nr 23 lenge etter taklingen og når lsk har avslutta " kontring" angrepet så blåser han i fløyta å roper til seg nr 23 å trekker opp det gule kortet! FLOTT jobba dommer! Akkurat sånn vi vil ha!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 jul 07, 23:39
Opprinnelig postet av RuneT
Det jeg ikke skjønte var at PH ropte "dommærj*vel" bare sekunder etter at han hadde dømt frispark og annullert mål for angrep på keeper..

Det var fordi Tarik ble taklet i 16-meteren og mange ville ha straffespark.

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 22 jul 07, 23:41
Ok, satt helt i andre enden og var fortsatt litt rystet over målsjansen, så fikk ikke med meg det
Men uansett, ikke fortjent pepper til denne dommeren, synes jeg. Spar det til Edvardsen!

---------------------------

FFK for alltid!


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 22 jul 07, 23:44
Er noen som bare må være kvalme i kjeften og få ut litt vrede ved å hakke på dommeren. Syns dommeren gjorde en bra jobb i dag jeg og en av de bedre vi har hatt på lenge. Noen starter tilrop og resten henger seg på uansett om de har sett situasjonen eller ikke.......   Teit å rope dommerjævel i det hele tatt syns jeg da selvom han noen ganger fortjener det.

---------------------------

Plankehaugen for ALLE :-)


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 22 jul 07, 23:49

Kasey var helt klart bestemann i dag. Han har gitt oss en ny dimensjon i spillet som ballfordeler på midten. Var flink til å vende spillet og servere presise pasninger i høyt tempo. Mange på en-touch også. Andre spilere må alltid stoppe opp og tilrettelegge ballen på "riktig" fot før pasningen kommer (og da ofte for sent). Men Kasey synes jeg var en eksemplarisk ballfordeler vi har savnet. Sjøberg tror jeg også er en klar forsterkning. Han viste bra plasseringsevne og var taklingsterk. Gleder meg til å se mer av disse to.

Plages Rami av en skade? Etter hvert utspark synes jeg han gjorde grimaser og holdt seg til siden. Vet ikke om det var nedre del av ryggen eller hofta han holdt seg til. Håper det går raskt over.


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 22 jul 07, 23:52
Opprinnelig postet av aavdst
Plages Rami av en skade? Etter hvert utspark synes jeg han gjorde grimaser og holdt seg til siden. Vet ikke om det var nedre del av ryggen eller hofta han holdt seg til. Håper det går raskt over.

Mulig at det var den tøffe behandlingen han fikk av bla. Sundgot i dag. Utsparkene han hadde på slutten av kampen var ikke akkurat gode.. Vi får håpe det er noe som går over event.

---------------------------

FFK for alltid!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 22 jul 07, 23:54
totalt unødvendig av sundgot å gå så hard i shaban. shaban hadde ballen i fast grep når sundgot hoppet inn i han.

HenrikSolberg

Juniorspiller
Ble medlem: 25 okt 04
Innlegg: 122

Lagt til: 23 jul 07, 00:23
Opprinnelig postet av RuneT
Fofana synes jeg ikke gjør så mye. Står mye feil, leser spillet dårlig til tider, vinner ikke en eneste hodeduell, står mye stille.
Du er klar over at det var Fofana som vant på hodet i første omgang da Tarik kom igjennom alene med keeper? Så han vant i alle fall en hodeduell... Ellers er jeg enig med alle her i at det funka mye bedre med Gardar og Brian.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 23 jul 07, 00:32

Synes først og fremst det er mye positivt å trekke frem i denne kampen:

1) Har aldri sett Shaban bedre, virker som han har toppformen inne. Han har vel fått sin første ordentlige ferie som FFK spiller og trolig ser vi en fokusert og opplagt Shaban utover høsten. Med det nivået han viste i feltet i dag har vi Norges beste keeper etter min mening.

2) Bjørkøy imponerer i sin nye offensive rolle. Tydelig at han trives og han kan fort bli FFKs toppscorer i år.

3) Wehrman! Imponer allerede i sin andre kamp for FFK. Gir FFK en ny dimensjon både offensivt (strør baller) og defensivt. Vil bli utrolig viktig utover høsten.

4) Sjøberg. God nok for 1. elleveren og vil gi økt konkuranse i den bakerste fireren også når Bertelsen er tilbake om han fortsetter å holde dette nivået. Han er ikke Norsk men Svensker er i så fall det nest beste hehe

Ikke så positivt:

1) Tarik og Fofana mangler litt futt. Mulig er West og Gardar vårt beste spisspar nå. Min vi har 4 spisser som konkurrerer om 2 plasser og det er positivt.

2) Vår kjære venstre kant holder bare en halvtime. Har mistet troen på at Kvisvik kommer tilbake i toppform. Han tjener 1,3 mill i året, jeg synes Grønis bør gi ham et ultimatum. Gå ned en kilo i uka om du skal være med videre! Hvor vanskelig er egentlig det for en som uansett trener hardt 10-15 timer i uka? Alle klarer det!!

3) Multe skaper for lite. Synes Grønis skal dyrke Tarik som høyre kant selv om det svekker oss en smule defensivt. Håper på Gashi. Ingen klassisk høyre kant men bedre enn Multe på allt og bedre enn Tarik defensivt.

4) Avstanden til toppen begynner å bli stor og avstanden til bunnen ikke så stor. Vi bør ha 4 poeng på de to neste kampene for å ikke gjøre den situasjonen værre på kort sikt.

---------------------------


"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jul 07, 01:28
merklig av tv2 og stille spørsmåls tegn ved at vi kvitter oss med toth. heavy og hoås. trodde tv2 skjønte litt selv jeg

---------------------------

http://keiko99.net


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jul 07, 01:40
selv om jeg la denne linken inn ett annet sted har jeg lyst til å høre litt hva dere mener om dette

Jeg syns dommeren igjen lar Arild Sundgot drive slik i stedet for å sette en stopper for dette.

---------------------------

http://keiko99.net


Gulmakt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 jul 07
Innlegg: 1

Lagt til: 23 jul 07, 09:57

Opprinnelig postet av RuneT
Det jeg ikke skjønte var at PH ropte "dommærj*vel" bare sekunder etter at han hadde dømt frispark og annullert mål for angrep på keeper..
Uansett bra dommer. Blir litt annerledes med Edvardsen igjen neste kamp

 

Hei må først få takke for en fin opplevele nede hos dere. Alltid hyggelig å komme på besøk.

Litt mer nå når dere har fått en ordentlig stadion. Veldig bra er den faktisk.

Målet ble ikke annulert for angrep på keeper, men på offside.

 

---------------------------

Gul Makt


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 jul 07, 11:10

Opprinnelig postet av keiko99
merklig av tv2 og stille spørsmåls tegn ved at vi kvitter oss med toth. heavy og hoås. trodde tv2 skjønte litt selv jeg

Vi spilte med to spisser som var "klin like" og som bare vant én hodeduell i løpet av kampen. I går hadde vi hatt behov for en annen type spiss... Vi har kvittet oss med tre spisstyper som alle er helt ulike Fofana/Tarik.

Spørsmålsstillingen til TV2 er HELT på sin plass - og jeg ville heller sagt at journalistene i TV2 burde finne noe bedre å gjøre dersom de IKKE stilte spørsmål med valget av spisspar/spillere på topp i FFK. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 23 jul 07, 11:13
Gardar bør spille sammen med en av de tre andre.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jul 07, 11:15
skal vi opp og frem i tippeligaen trenger vi bedre en (toth, heavy og hoås) noe jeg er sikker på kommer.

---------------------------

http://keiko99.net


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 23 jul 07, 11:32
LSK-TV

Kommentarer etter FFK-LSK.

---------------------------

Ære være Plankebyen


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 jul 07, 11:32

Opprinnelig postet av keiko99
skal vi opp og frem i tippeligaen trenger vi bedre en (toth, heavy og hoås) noe jeg er sikker på kommer.

enig med keiko her... synes LSK ikke spiller no fin fotball jeg.. så jeg er enig med Rami Shaaban...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 jul 07, 11:50

Opprinnelig postet av keiko99
skal vi opp og frem i tippeligaen trenger vi bedre en (toth, heavy og hoås) noe jeg er sikker på kommer.

Etter det jeg vet, har ikke FFK tenkt til å forsterke med noen spisser i dette overgangsvinduet.

Så, det ender nok med at Fofana fortsatt har klippekortet sitt inntakt.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 jul 07, 12:13

Liker at vi spiller med en liten spiss(Tarik, Fofana eller West), men liker ikke at to av dem får spille sammen. Alle er spennende spillere, men som fortsatt har veldig mye å lære. Dessuten må rollene bli MYE klarere!

Uten Gardar Johansson på topp, blir det uansett for kjedelig. Gardar er et helt klart oppspillspunkt, som er god til å holde på ballen. Da har vi flere alternativer. 1) Han kan stusse videre til Tarik. 2) Han kan ta ned ballen og legge den ned til Jonna som kan skyte. 3) Han kan prøve å få ballen ut til kanten, posisjonere seg, få et innlegg og kanskje score.

Dessuten er ikke Fofana og Tarik smarte nok. De går i samme rommene, blir ikke enige om hva de skal gjøre når en av dem har ballen, og den andre går på løp. Og de finner ikke ut av hvem som skal møte, true mellomrommet, og hvem som skal true bakrommet. Og den som kommer som møtende spiss og tar i mot, blir ofte for veik, når de har spillere som Rambekk i ryggen.

Men det var helt klart ting å rose i går også. Pål Andrè har overraskende god kontroll på Arild Sundgot, og er god offensiv+ et kanonskudd! Kasey er en midtbanekriger, ligner litt på Piiroja. Blør for drakta! Nevnte Piiroja er igjen solid, og vinner det meste av hodedueller. Sjöberg spiller på det sikre. Gerrbrand bruker farta si fint, og spiller klokt sammen med Raio. Rami blir ikke satt på de største prøvene, men har skjerpe seg noe utrolig i feltet, og er endelig den toppkeeperen han ikke var i starten av sesongen!

Men jeg tror nok vi ser Gardar Johansson og Brian West på topp mot Lyn. Ramberg går vel inn på midten hvis Jonna blir utestengt. Tarik på høyrekanten for Multaharju, som vel trekker ned på høyrebacken. Kanskje Fofana på venstrekant istedenfor Raymond, som er umotivert og slapp. Desverre er det vel ingen nyhet.

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 jul 07, 12:32
"For det tredje. Jeg begynner å bli ufattelig lei av at Simen Brenne alltid skal løpe inn i 3-4 motstandere å drible. Han gjør det hele tiden, virker som han lider av et driblesyndrom. Uheldigvis har han ikke forstått at han ikke er Messi enda, det håper jeg virkelig Nordlie forteller han på neste trening, for makan til tankeløse valg med ball har jeg ikke sett siden Sasa Radulovic travet ned med ballen mot cornerflagget når det gjenstod 25 minutter av matchen."


Sagt om Brenne på KFL forumet. hehe, noen som kjenner seg igjen?


Ellers er jeg meget skuffa over at vi ikke vinner.. Må være en forbannelse som gjør at vi aldri vinner over fugla..

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jul 07, 12:39
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av keiko99
skal vi opp og frem i tippeligaen trenger vi bedre en (toth, heavy og hoås) noe jeg er sikker på kommer.

Etter det jeg vet, har ikke FFK tenkt til å forsterke med noen spisser i dette overgangsvinduet.

Så, det ender nok med at Fofana fortsatt har klippekortet sitt inntakt.

det er merklig at treneren sier at fofana og tarik trenger hvile. du har sikkert ikke fått med deg det du

---------------------------

http://keiko99.net


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 23 jul 07, 13:10
Synes wehrman gjør veldig bra jobb, og ved siden av ham ser en at de andre midtbanespillerne våre ikke helt holder toppklasse.

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 23 jul 07, 15:07
Har kommet en helt ny mentalitet inn i klubben pga Kasey.

Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 23 jul 07, 15:17

Opprinnelig postet av Vlad
Synes wehrman gjør veldig bra jobb, og ved siden av ham ser en at de andre midtbanespillerne våre ikke helt holder toppklasse.

NEMLIG! Samme la jeg merke til i går. Wehrman skilte seg veldig posivt ut på midten der. Håper han smitter over vilje og tæl (og evner) til de andre, for de bør heve seg noen hakk. 

---------------------------

Vuorinen ble flopp!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 jul 07, 17:25

Opprinnelig postet av keiko99
skal vi opp og frem i tippeligaen trenger vi bedre en (toth, heavy og hoås) noe jeg er sikker på kommer.

Det er sant. Men allikevel har vi solgt (eller er i ferd med å selge/gi bort) 3 spillere som alle tre ville vært klare alternativer i spillestil til de vi stilte med i går. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jul 07, 17:54
vanskelig å svare på ting på etter tid om vi kunne ha vunnet med toth,heavy og hoås på banen, men jeg tviler sterkt på det.

---------------------------

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 jul 07, 18:20

Opprinnelig postet av RuneT
Opprinnelig postet av aavdst
Plages Rami av en skade? Etter hvert utspark synes jeg han gjorde grimaser og holdt seg til siden. Vet ikke om det var nedre del av ryggen eller hofta han holdt seg til. Håper det går raskt over.

Mulig at det var den tøffe behandlingen han fikk av bla. Sundgot i dag. Utsparkene han hadde på slutten av kampen var ikke akkurat gode.. Vi får håpe det er noe som går over event.

 

De grimasene han gjorde har han da gjort hele tiden mens han har vært hos oss når han har tatt et utspark...

---------------------------

Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 23 jul 07, 22:14
Endret: 23 jul 07, 22:18

http://youtube.com/watch?v=3UQA5Wdwvkk

tifo`n.. fett me bluss asså!

http://youtube.com/watch?v=-7IurEFlRJg

 

litt liv fra PH;D

noen sjangser fra ffk er også med:D

---------------------------

Jedna ce tooorcidaaa plakati ovu noc , jebi se jebi Splite Dinamo Sampion ;D


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 24 jul 07, 02:06
Endret: 24 jul 07, 02:09

Skjønner ikke helt at Kvisvik får så mye pepper. Han sto da bak to av FFKs største målsjanser i kampen - ballen som Fofana header videre til Tarik, og innlegget til Bjørkøy på hjørnet av femmeter. Den siste spesielt var kampens perle (ved siden av skuddet til Czwartek) og hadde fortjent en bedre skjebne.

Vi trenger noen som kan sånt som Kviskvik er ganske alene om å kunne, å slå de forløsende pasningene som åpner opp alt som heter forsvar og skaper sjanser ut av nesten ingenting. Det får så være at den ene spilleren vi har som virkelig kan det der ikke kan alt annet i tillegg.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 jul 07, 07:39
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Skjønner ikke helt at Kvisvik får så mye pepper. Han sto da bak to av FFKs største målsjanser i kampen - ballen som Fofana header videre til Tarik, og innlegget til Bjørkøy på hjørnet av femmeter.

Men er du ikke enig i at to pasninger (Kvisviks beholdning i kampen, omtrent) ikke er godt nok? 

En spiss "har lov" til å være usynlig og å ikke bidra med noe annet enn det ene sparket på ballen som blir mål. En midtbanespiller har desverre ikke det samme privilegiet av å stå stille og slå en og annen krempasning (hadde det vært 15 av dem per kamp, så...), men må bidra med bevegelse og innsats defensivt såvel som offensivt .

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 jul 07, 09:24
Jeg syns vi skal utnytte de egenskapene Raymond har og så får de andre på laget ta oppgavene han ikke kan løse. To tre krempassninger i løpet av en kamp er nok om de fører til mål, og dessuten så er det et stort stressmoment i motstandernes forsvar hver gang Raymond har ballen pga at "alle" hvet at nå kan det komme ei perle. Raymond er veldig viktig for det offensive spillet vårt...

---------------------------

RednWhite


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 24 jul 07, 09:30
Endret: 24 jul 07, 09:35
Kanari-fansen med bilder fra kampen

---------------------------

Ære være Plankebyen


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 24 jul 07, 10:01

Meget vennskapelig det ene bildet med

PAC og Ocean.......


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 jul 07, 10:11
ja dem holder værandre i henda der.. litt tøft å se det

---------------------------

http://keiko99.net


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 24 jul 07, 11:19
[quote=Pinaasen]

http://youtube.com/watch?v=3UQA5Wdwvkk

tifo`n.. fett me bluss asså!

[/quote]

Personlig er jeg meget lei tinnsoldatblussingen. Det er veldig uorginalt og kjedelig.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 24 jul 07, 11:27
Endret: 24 jul 07, 11:27

 

hvordan mener du man ska blusse da? at man står i Hævven å blusser?eller hva tenker du på?

---------------------------

Jedna ce tooorcidaaa plakati ovu noc , jebi se jebi Splite Dinamo Sampion ;D


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 jul 07, 11:52
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Skjønner ikke helt at Kvisvik får så mye pepper. Han sto da bak to av FFKs største målsjanser i kampen - ballen som Fofana header videre til Tarik, og innlegget til Bjørkøy på hjørnet av femmeter. Den siste spesielt var kampens perle (ved siden av skuddet til Czwartek) og hadde fortjent en bedre skjebne.

Vi trenger noen som kan sånt som Kviskvik er ganske alene om å kunne, å slå de forløsende pasningene som åpner opp alt som heter forsvar og skaper sjanser ut av nesten ingenting. Det får så være at den ene spilleren vi har som virkelig kan det der ikke kan alt annet i tillegg.

Man ser på hele kroppspråket til Raymond at han helst skulle vært hjemme og spist mat foran tven. Syns egentlig det er dårligst gjort ovenfor de andre som må jobbe ekstra for at han står og ser på. Hadde jeg vært feks. Sjöberg hadde blitt utrolig sur på ham.

Men selvfølgelig, når han har en god dag på jobben er han mer enn god nok. Men når andre lag gjør gode forberedelser(som Brann gjorde mot Stabæk) gjør han det vanskelig for seg selv. Tror nok Søgård fikk i oppgave og ligge tett på Raymond, så til tider sånn ut. Og når han da har vendt seg til å stå stille, aldri gå på nye løp og finne nye rom, da kan man ikke spille ballen til ham. Han får i tillegg servert krempasninger av Jonna og Kasey, men de skal han alltid ha på "lissa", han vil aldri gå på løp.

Og når du sier at Kvisvik hadde to pasninger som det burde bli mål på, kan man like gjerne si at Multharju var med på å redde 4-5 målsjanser, med sin utrettelige jobbing på høyrekanten.

Nå har vi fått veldig mange seriøse ledertyper. Raio, Kasey, Jonna og Rami trener knallhardt, og er etter det jeg ser veldig seriøse på treningsfeltet. De er spillere som løfter de andre opp. Det tror jeg Sjöberg gjør også. Kanskje de kan "pushe" Raymond litt? Raio og Rami ser hvertfall veldig oppgitte ut innimellom, når han ikke løper..

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 24 jul 07, 14:02

Guttane burde vel egentlig tatt den, LSK viste ikke noe bedre spill enn FFK.

Men når Grønis tviholder på Fofana på topp, og ikke bytter før det gjenstår 10 min, så blir det ikke farlig. Alle har jo skjønt at Fofanas finterepertoar består av den "rett på, og et steg til venstre"-løsninge som han tar - hvis han ikke er offside, da. Gardar har derimot pågangsmot, og muskler til å gjennomføre. Det matcher Tarik og West, sammen med Kvisvik.

Desto bedre på midtbanen, kroppsspråket til Jonna viser jo klart at han trives bedre nå med Wherman på plass.

Fra min plass, litt nedenfor PH, så det til stadighet ut som om dommeren bommet med sine avgjørelser - men det er mulig vi ikke sitter tett nok på, siden så mange mener han var en av de bedre. Og ja, jeg mener det er berettiget å klage på dommeren, uansett hvor vanskelig den jobben er - de får ta det som en oppfordring til å øve seg opp

---------------------------

Tur/retur Oslo annenhver helg - gleder meg!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 jul 07, 20:16
Her er noen bilder

---------------------------

http://keiko99.net


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 24 jul 07, 21:14
Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

Guttane burde vel egentlig tatt den, LSK viste ikke noe bedre spill enn FFK.

Men når Grønis tviholder på Fofana på topp, og ikke bytter før det gjenstår 10 min, så blir det ikke farlig. Alle har jo skjønt at Fofanas finterepertoar består av den "rett på, og et steg til venstre"-løsninge som han tar - hvis han ikke er offside, da. Gardar har derimot pågangsmot, og muskler til å gjennomføre. Det matcher Tarik og West, sammen med Kvisvik.

Desto bedre på midtbanen, kroppsspråket til Jonna viser jo klart at han trives bedre nå med Wherman på plass.

Fra min plass, litt nedenfor PH, så det til stadighet ut som om dommeren bommet med sine avgjørelser - men det er mulig vi ikke sitter tett nok på, siden så mange mener han var en av de bedre. Og ja, jeg mener det er berettiget å klage på dommeren, uansett hvor vanskelig den jobben er - de får ta det som en oppfordring til å øve seg opp

Gardar er det klare førstevalget som spiss og det var merkelig at han ikke startet igår,er også enig i at Fofana ikke var god men Tarik er den som har skuffet meg aller mest de siste kampene

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 24 jul 07, 21:19
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

Guttane burde vel egentlig tatt den, LSK viste ikke noe bedre spill enn FFK.

Men når Grønis tviholder på Fofana på topp, og ikke bytter før det gjenstår 10 min, så blir det ikke farlig. Alle har jo skjønt at Fofanas finterepertoar består av den "rett på, og et steg til venstre"-løsninge som han tar - hvis han ikke er offside, da. Gardar har derimot pågangsmot, og muskler til å gjennomføre. Det matcher Tarik og West, sammen med Kvisvik.

Desto bedre på midtbanen, kroppsspråket til Jonna viser jo klart at han trives bedre nå med Wherman på plass.

Fra min plass, litt nedenfor PH, så det til stadighet ut som om dommeren bommet med sine avgjørelser - men det er mulig vi ikke sitter tett nok på, siden så mange mener han var en av de bedre. Og ja, jeg mener det er berettiget å klage på dommeren, uansett hvor vanskelig den jobben er - de får ta det som en oppfordring til å øve seg opp

Gardar er det klare førstevalget som spiss og det var merkelig at han ikke startet igår,er også enig i at Fofana ikke var god men Tarik er den som har skuffet meg aller mest de siste kampene

Er enig med deg. Rart at Gardar er blitt skjøvet ut på benken?han scoret i 3 kamper på rad,også 2-3 kamper uten mål,så er det rett på benken? Meget rart spør du meg??? Jeg føler også at han er den beste spissen pr. dags dato.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 24 jul 07, 21:26

Opprinnelig postet av Per Egil
LSK-TV

Kommentarer etter FFK-LSK.

 

Tom mener Lsk var nærmest seier:-) Skapte de en sjanse i det hele tatt??

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 25 jul 07, 00:03
Opprinnelig postet av djpete

Tom mener Lsk var nærmest seier:-) Skapte de en sjanse i det hele tatt??

De var nære på, men de har jo Brenne, så det kom aldri noe ut av det.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 25 jul 07, 13:57

Opprinnelig postet av benksliter`n

Er enig med deg. Rart at Gardar er blitt skjøvet ut på benken?han scoret i 3 kamper på rad,også 2-3 kamper uten mål,så er det rett på benken? Meget rart spør du meg??? Jeg føler også at han er den beste spissen pr. dags dato.

Fofana har ett mål og Gardar tre - kanskje Grønis vil gi Fofana sjansen til å ta han igjen..?

---------------------------

Tur/retur Oslo annenhver helg - gleder meg!


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 26 jul 07, 14:14

Sitater fra kfl sitt forum:

"Jeg satt på pressetribunen midt på den ene langsiden. FFK-fansen ga mye lyd fra seg. De hadde flere evighetssanger som jeg kjente igjen, men uansett ble jeg imponert over trøkket."

"Dette var faktisk en veldig god kamp stemningsmessig. Nærmest konstant synging fra begge parter. "

"Plankehaugen holdt det bra igang gjennom hele matchen. Etter min mening så er dem den 3. beste klacken i Norge for tida."

"En helt ok kamp stemningsmessig. Plankegjengen holder det gående gjennom stort sett hele matchen, som oss, og er som nevnt nr 3 i landet for øyeblikket etter min mening. Minuset er jo at dem omtrent har null sanger som ingen andre har begynt med før dem."


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 26 jul 07, 15:28
Noen som har en link til høydepunkter til kampen? Finner det ikke noen steder?

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 26 jul 07, 15:32
Her

Sendingen fungerer best (bare?) i Internet Explorer.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 26 jul 07, 15:40

Takk takk, fant det sjøl rett etter at jeg spurte om hjelp. Var i Danmark da kampen ble spilt. Får ta igjen den tapte kampen ved å dra til Oslo for å se Lyn-FFK.

Har faktisk ikke sett FFK tape der  siden de rykket opp til Tippeligaen.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 26 jul 07, 16:43
Endret: 26 jul 07, 16:49
- Første trening er alltid spesiell

Jeg trodde faktisk Gashi hadde trønderdialekt, men han prekær jo. Sånn skal det være.

EDIT: denne skulle i Gashi-tråden. Er moderator vennlig og flytter den?

---------------------------

Ære være Plankebyen


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 27 jul 07, 16:36
Opprinnelig postet av Per Egil
Her

Sendingen fungerer best (bare?) i Internet Explorer.

Den fungerer perfekt i Opera 9.22 også

---------------------------

FFK for alltid!



Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340