Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvilke lag bør rykke ned i år?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 26 jul 07, 02:06
De jeg håper rykker ned.           Lillestrøm.  ( nå kan du angre Brenne. )   Lyn og Start.  Av disse er det desverre bare Start som går ned i denne sesongen.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 26 jul 07, 06:59

Lyn og Start må gjerne være i eliteserien for min del. De laga jeg håper tar en tur til lavere divisjoner er Rosenborg, Lillestrøm og Tromsø. Egentlig ikke så farlig med Tromsø heller, men han hæstkuken som trener dem kan godt rykke ned og forbli trener i adecco eller lavere...

Men vi er vel nødt til å innse at lag som Molde og Ham-Kam vil ta turen til eliten ganske snart... Særlig hvis vi øker antallet lag i eliteserien... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 26 jul 07, 22:49
De spillerne jeg aller mest kunne tenkt meg i tippeligaen er Joackim Austnes og Espen Ruud, så håper Odd og Aalesund rykker ned.. Så kjøper vi begge ettersom det viser seg at de ikke akter å bli med ned en divisjon og at de begge har et brennende ønske om å spille på FFK`s fantastiske gressmatte!

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 02 aug 07, 10:09

Vålerenga og Start! Det hadde bare vært helt konge... Hadde ikke gjort meg noe om Odd taper kvalikk-kampene... Også håper jeg Bodø/Glimt, Sogndal og Haugesund rykker opp! Lite sannsynlig, men... Ikke Moss, for da hadde sikkert noen nøytrale Østfold tilskuere dratt til Melløs i steden hvis de hadde bodd nærme.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 02 aug 07, 10:21

For min del kan to av disse gå ned og en av di via kvalik: Tromsø, Odd og Ålesund. Da er vi i hvertfall kvitt tre kunsgress baner

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho





fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 02 aug 07, 10:24
Opprinnelig postet av A9$h

For min del kan to av disse gå ned og en av di via kvalik: Tromsø, Odd og Ålesund. Da er vi i hvertfall kvitt tre kunsgress baner

amen!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 08 aug 07, 10:05

Opprinnelig postet av Scout
Fotball er en publikumsport og jeg synes derfor at lag som trekker folk bør bli i Tippeligaen. Derfor er det litt småergerlig at Stabæk leder serien, og ikke kommer til å rykke ned (i år i hvert fall). Til syvende og sist har dette selvfølgelig ingenting å si, men det har derimot prestasjonene. Måtte de beste lagene bli i Tippeligaen! Men dersom jeg skulle plukket ut to lag, må det bli Sandefjord og Odd. De trekker ikke folk, og de ligger nede i gjørma.

 

Hvordan kan du i det hele tatt tenke tanken på å ønske Stabæk ned? Vi snakker om et lag som i løpet av en høstsesong sendte både Ham-Kam og Molde ned i 1. divisjon. Slikt må man bare like

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 08 aug 07, 14:13
Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Scout
Men dersom jeg skulle plukket ut to lag, må det bli Sandefjord og Odd. De trekker ikke folk, og de ligger nede i gjørma.

Hvordan kan du i det hele tatt tenke tanken på å ønske Stabæk ned? Vi snakker om et lag som i løpet av en høstsesong sendte både Ham-Kam og Molde ned i 1. divisjon. Slikt må man bare like



I min summering ønsket jeg jo Sandefjord og Odd ned da. Det du tar opp er selvfølgelig både flott og beundringsverig gjort av Stabæk, men det endrer ikke mitt syn på at lag som trekker mye publikum bør bli i TL, og at de som ikke gjør det kan holde seg i Adeccoligaen. Den beste kombinasjonen (i mine øyne) er de som gjør seg fortjent til TL-plassen og som også har et godt publikumsnitt.

Aberet med årets tre beste opprykkskandidater fra Adecco, er at ingen av de trekker noe særlig folk. Molde kan kanskje trekke en del dersom Aalesund holder seg i TL, men da blir det kanskje fullsatt på Røkkeløkka bare én gang til neste år. Likeledes med Glimt mot Tromsø. Bøndene fra Hamar levner jeg lite håp, da de spiller møkkafotball, og ikke trekker folk. Skal jeg velge blant ondene må Molde og Glimt opp, mens Sandefjord og Odd går ned. Samtidig slår Aalesund Kamma i kvaliken.

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340