Husk meg
Brukernavn
Passord

Vær så snill å klappe for Brenne

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 23 jul 07, 00:08
Synes det var litt pinlig at Simen ble pepet på hver gang han hadde ballen.. Han har gjort mye bra for oss, og fortjener ikke sånt.

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 jul 07, 11:03

Opprinnelig postet av danieltr
Synes det var litt pinlig at Simen ble pepet på hver gang han hadde ballen.. Han har gjort mye bra for oss, og fortjener ikke sånt.

Jeg synes Romerikes Blad oppsummerer det greit : "(Brenne) Var nok preget av å skulle spille mot gamle lagkamerater på et fullsatt stadion, der tilskuerne ikke var ufine mot ham, men ga klart uttrykk for at de ikke likte ham i gul drakt. "

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 23 jul 07, 19:48
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av danieltr
Synes det var litt pinlig at Simen ble pepet på hver gang han hadde ballen.. Han har gjort mye bra for oss, og fortjener ikke sånt.

Jeg synes Romerikes Blad oppsummerer det greit : "(Brenne) Var nok preget av å skulle spille mot gamle lagkamerater på et fullsatt stadion, der tilskuerne ikke var ufine mot ham, men ga klart uttrykk for at de ikke likte ham i gul drakt. "



Helt grei fremstilling som jeg vil stille meg bak.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 23 jul 07, 21:12

Kan ikke si jeg ble voldsomt imponert over Simen i går. Gikk ikke han til en toppklubb for å bli bedre? Etter det jeg har sett til LSK i år, kan ikke han ha tilført laget så veldig mye. Tom Nordli hadde ikke allverdens forventninger til han heller. Men det hjelper å komme til en større klubb når det gjelder å komme med på landslaget. Har Simen virkelig blitt så mye bedre enn når han var i FFK? Neppe. Allikvel har han klart å bli tatt ut til landslaget. Hvordan det er mulig, vet ikke jeg. Kanskje Åge Hareide ser noe som jeg ikke ser .

Uansett, tror Simen Brenne blir en flopp i LSK.

Godt at vi fikk poeng i går, så slipper jeg å bli mobbet av kanarifugler i uka som kommer.

 


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 23 jul 07, 21:23
Klappet, denne gangen. Mannen fortjener såpass etter god tjeneste.
Ønsker meg å komme over LSK på tabellen da, og bevise at LSK er ett tilbakeskritt.

---------------------------

GÅ SJÆL RHINO!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 jul 07, 21:23
Opprinnelig postet av olsa

Har Simen virkelig blitt så mye bedre enn når han var i FFK? Neppe. Allikvel har han klart å bli tatt ut til landslaget.

Simen spilte seg inn på landslaget IFJOR høst. Hans innsats på LSK har nok ikke hatt noen positiv innvirkning på landslagsuttaket.

Det han viste igår var like dårlig som de fleste kampene han hadde for FFK på vårparten - usynlig i stort sett hele kampen.

Det han  har vist hittil i år medfører sannsynligvis at han ikke får en ny sjanse på en stund heller. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 24 jul 07, 00:22
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av olsa

Har Simen virkelig blitt så mye bedre enn når han var i FFK? Neppe. Allikvel har han klart å bli tatt ut til landslaget.

Simen spilte seg inn på landslaget IFJOR høst. Hans innsats på LSK har nok ikke hatt noen positiv innvirkning på landslagsuttaket.

Åpenbart et vrient faktum å begripe. Enda Hareide var klar og tydelig på dette i 4-4-2 Bakrommet.

Falske rykter løper jorden rundt mens sannheten tar på seg tøflene, er det noe som heter. Har alltid lurt på hva det betyr.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 jul 07, 07:18
Endret: 24 jul 07, 07:20
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Åpenbart et vrient faktum å begripe. Enda Hareide var klar og tydelig på dette i 4-4-2 Bakrommet.

Falske rykter løper jorden rundt mens sannheten tar på seg tøflene, er det noe som heter. Har alltid lurt på hva det betyr.

Hva mener du? At Hareide ikke la Brennes kamper for FFK ifjor høst til grunn for uttaket? At jeg setter ut "falske rykter"?

Her er iallefall noe som er skrevet rundt uttaket i Mars:

"Hareide sa at Fredheim Holm og Brenne spilte seg inn i troppen under treningssamlingen i Manchester forrige uke, men at begge de to har vært i landslagssjefens kikkert over lang tid. "

Fra en artikkel 13. mars

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 26 jul 07, 02:02

Ble visst litt uklar der. Men Hareide sa altså klart og tydelig på Bakrommet at Simen Brenne var en aktuell kandidat for landslaget på grunn av innsatsen på FFK i fjor høst.

Det er det mange som ikke har fått med seg. Godt å se det finnes unntak.  

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 26 jul 07, 07:03
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Ble visst litt uklar der.

Det gjorde du.   Men da er det iallefall to av oss som har fått det med seg. Selv om jeg ikke forstår hvordan det er mulig å tro noe annet...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 jul 07, 21:55

Opprinnelig postet av danieltr
Synes det var litt pinlig at Simen ble pepet på hver gang han hadde ballen.. Han har gjort mye bra for oss, og fortjener ikke sånt.

Ja, helt enig. Ble flau og provosert. Håper han skjønner at dette var bare noen få "supportere" som sikkert følte seg kjempetøffe.. Barnslig å pipe for ham.

Skal vedde for at halvparten av de som pep mot ham, brydde seg mer om det enn om å heie på eget lag.

Dessuten betyr det egentlig bare at de som pep savner ham. Hadde det vært en dårlig spiller, hadde de ikke brydd seg. Men når det er en god spiller som Simen Brenne som har lyst til å se litt mer av verden, da er han kjempeslem..

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 23 jul 07, 22:29
Opprinnelig postet av Lemmy

Opprinnelig postet av danieltr
Synes det var litt pinlig at Simen ble pepet på hver gang han hadde ballen.. Han har gjort mye bra for oss, og fortjener ikke sånt.

Ja, helt enig. Ble flau og provosert. Håper han skjønner at dette var bare noen få "supportere" som sikkert følte seg kjempetøffe.. Barnslig å pipe for ham.

Skal vedde for at halvparten av de som pep mot ham, brydde seg mer om det enn om å heie på eget lag.

Dessuten betyr det egentlig bare at de som pep savner ham. Hadde det vært en dårlig spiller, hadde de ikke brydd seg. Men når det er en god spiller som Simen Brenne som har lyst til å se litt mer av verden, da er han kjempeslem..

Ehm.. tror sånn ca 90% av haugen pep når navnet hans ble ropt opp!

du sitter ikke sant? ;)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 jul 07, 22:30
Endret: 23 jul 07, 22:32

Jeg står i Plankehaugen. Men var ballgutt på søndag. :)

Og tilogmed i Plankehaugen fins det jo flere som tydeligvis er medlemmer for å få rabatter og lignende. Når jeg så fra der hvor jeg satt, er det et stort felt til høyre(med ansiktet mot banen fra feltet) som ikke hopper.. Ikke bare folk som sitter som ikke gidder å heie, som jeg har uttrykt før.

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 23 jul 07, 22:33
Opprinnelig postet av Lemmy

Jeg står i Plankehaugen. Men var ballgutt på søndag. :)

Og tilogmed i Plankehaugen fins det jo flere som tydeligvis er medlemmer for å få rabatter og lignende. Når jeg så fra der hvor jeg satt, er det et stort felt til høyre(med ansiktet mot banen fra feltet) som ikke hopper.. Ikke bare folk som sitter som ikke gidder å heie, som jeg har uttrykt før.

Tro meg, er ikke bare der det ikke hoppes for å si det sånn.. sto nedafor etter jeg kjøpte meg en cola, var nesten bare folk i midten og rundt Zoran som hoppa..


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 jul 07, 22:36

Vet. Men det største området hvor ingen hopper er vel på høyresiden. Alle kan jo gjøre sitt, men på et så stappfullt felt som Plankehaugen, synes det godt når det er for få som hopper.

 I tillegg er det jo ikke noe bra bygd.. Fra langt holdt ser man så vidt hvor skillet går mellom de som sitter og de som står, så da ser det ut som om det er enda flere som ikke hopper..

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 22 jul 07, 22:24
Opprinnelig postet av Guillermo

Syk pipekonsert han fikk da :o

 

Deilig! Og er jo ikke så rart da, kødden prøvde å filme seg til frispark og straffespark, makan til tulling! Nei, jaggu bra han er i lsk

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 22 jul 07, 12:55
Endret: 22 jul 07, 13:12
Opprinnelig postet av stjernengutt
 

Kasey er jo i tilfelle en like stor judas som Brenne. Spillere bytter klubber. Deal with it. Og måten han gjorde det på, synes jeg var svært ryddig og fordelaktig økonomisk for FFK


Feil, Wherman, eller hvordan man skriver det, ble bedt om å gå.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 jul 07, 13:01
Endret: 22 jul 07, 13:11
Opprinnelig postet av T.Olsen


Feil, Wherman, eller hvordan man skriver det, ble bedt om å gå.

Han ble ikke bedt om å gå. Han ba om en 3årskontrakt for å sikre seg økonomisk, noe Lillestrøm ikke var interresert i.

---------------------------

Noen som vil kjøpe billett i Plankehaugenfeltet til FFK-LSK for 50,-?


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 22 jul 07, 13:06
Nettopp.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 22 jul 07, 15:40

 

 

Kasey er jo i tilfelle en like stor judas som Brenne. Spillere bytter klubber. Deal with it. Og måten han gjorde det på, synes jeg var svært ryddig og fordelaktig økonomisk for FFK

[/quote]

blir jo litt feil siden han prøvde å få kontrakt videre med lsk. men lsk ville ikke ha han med videre. skal han legge skoa på hylla mener du da eller?



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340