Husk meg
Brukernavn
Passord

dugnad & sponsing

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

carasp

Knøttespiller

Ble medlem: 27 jun 07
Innlegg: 35

Lagt til: 06 jul 07, 13:59

Noen som har en dugnads jobb eller fler til 20 gutter som prøver å få penger til russebuss!?

hvisikke du kan gi oss en dugnads jobb,vet du om et sted vi kan få dugnads jobb?!

---------------------------

"Nå har Vålerenga ringt etter orienteringsverdensmester Hanne Staff for å få hjelp til å finne Stabæks mål."

"En fotballkamp uten øl er en håndballkamp. "


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 06 jul 07, 14:36
Opprinnelig postet av carasp

Noen som har en dugnads jobb eller fler til 20 gutter som prøver å få penger til russebuss!?

hvisikke du kan gi oss en dugnads jobb,vet du om et sted vi kan få dugnads jobb?!

"Dugnad er et felles utført og vanligvis ulønnet og frivillig arbeid av betydning for fellesskapet eller en enkeltperson."
-Wikipedia

Jeg har en hage som skal stelles og et hus som skal males (betydning for meg som enkeltperson). Men det spørs vel om dugnadsånden er like stor når jeg kan røpe at betalingen, i tradisjonen tro, er nada.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


carasp

Knøttespiller

Ble medlem: 27 jun 07
Innlegg: 35

Lagt til: 06 jul 07, 14:51
hehe..da er det ikke like fristende:P

---------------------------

"Nå har Vålerenga ringt etter orienteringsverdensmester Hanne Staff for å få hjelp til å finne Stabæks mål."

"En fotballkamp uten øl er en håndballkamp. "


Subbie

Knøttespiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 51

Lagt til: 06 jul 07, 15:27
www.dugnadsbanken.no er ikke dum..

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 jul 07, 18:14
I Oslo er det et firma som heter Totalreform  som ansetter fotballlag og andre foreninger til å flyttejobber for bedrifter i Oslo. Selv vært med på mange dugnader med laget mitt. Ikke veldig moro, men man tjener spenn på det.

Aner ikke om det er noe slikt i Fredrikstad, men om dere er villige til å reise en time med tog for å jobbe, kanskje det er muligheter..

DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 06 jul 07, 23:56
Opprinnelig postet av carasp

Noen som har en dugnads jobb eller fler til 20 gutter som prøver å få penger til russebuss!?

hvisikke du kan gi oss en dugnads jobb,vet du om et sted vi kan få dugnads jobb?!

 

Mulig Kasey trenger hus??

---------------------------

Tantehaugen for alle!!! ehhhh......

Frihet For Ultras!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340