Husk meg
Brukernavn
Passord

Raymond Kvisvik

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 10 6

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 jul 07, 11:33
useriøst piss kaller jeg alt dette

---------------------------

http://keiko99.net


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 jul 07, 11:35
Uten Raymond Kvisvik er jeg rimelig sikker på at vi hadde vært i adecco nå. Raymond er Raymond på godt og vondt. Respektløsheten enkelte viser her inne for tidligere og nåværende, spillere og trenere, som har betydd mye for at FFK er tilbake i ypperste selskap er til å bli kvalm av....... Dog, det fullt mulig å være kritisk uten å være respektløs.......

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 28 jul 07, 11:41
Jeg tror faktisk selv at Raymond er en av klubbens viktigste spillere... Ikke nødvendigvis som spiller med et fantastisk venstreben når han er i form, men som en fantastisk person. En klovn, med flust av erfaring. En moroklump med pondus som faktisk kan si ifra, sånne personer er uvurderlige i hvilken som helst spillegruppe!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 jul 07, 11:44
Kan bare si meg enig i de 3 foregående innleggene

---------------------------

RednWhite


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 jul 07, 11:49

Opprinnelig postet av endre
Jeg tror faktisk selv at Raymond er en av klubbens viktigste spillere... Ikke nødvendigvis som spiller med et fantastisk venstreben når han er i form, men som en fantastisk person. En klovn, med flust av erfaring. En moroklump med pondus som faktisk kan si ifra, sånne personer er uvurderlige i hvilken som helst spillegruppe!

Riktig, det er mange måter å være en leder på. Raymond har viktige lederegenskaper. Og da mener jeg på banen. Spillere som har evnen til å slå en tunnell når det koker som værst, spillere som fortsatt vil ha ballen selvom det meste har gått feil den siste tiden og publikum piper, sprer noe til dem andre spillerene....... Tror også Raymond vil bli ennå bedre, når midtbanen kommer til å bestå av Gashi, Wehrman og Bjørkøy. Med Tarik og Ramberg på midtbanen blir Raymonds svakheter ennå tydligere.........


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 28 jul 07, 11:55

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Uten Raymond Kvisvik er jeg rimelig sikker på at vi hadde vært i adecco nå. Raymond er Raymond på godt og vondt. Respektløsheten enkelte viser her inne for tidligere og nåværende, spillere og trenere, som har betydd mye for at FFK er tilbake i ypperste selskap er til å bli kvalm av....... Dog, det fullt mulig å være kritisk uten å være respektløs.......

Uten Raymond hadde vi vært i toppen av TL.

Enig i at han var god ifjor høst, men i år hadde hvem som helst tatt plassen hans lett. Det er ikke bare det at han spiller dårlig, men han viser en dårlig holdning foran de andre spillerne også.

Han begynte å spille dårlig etter at plankehaugen satte opp huset hans....hadde følt meg litt snurt der.


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 28 jul 07, 12:15

Hvorfor all denne kritikken til Kvisvik? Pga at han ikke har hatt 25 gode kamper på rad? Hvem kan med hånden på hjertet si at de vet alt om Kvisvik sine "uvaner" ?

Hvorfor får ikke Fofana den samme kritikken? Pga at han fortsatt er ung. Han har spilt 14 kamper 1 mål og 1 passning og ett antall med frispark og offsider som jeg ikke vet.

Pål Andrè har fått pepper, men ikke på ett så usaklig nivå som det dere presterer å gi Kvisvik.

Ramberg har ikke prestert i nærheten av sitt beste denne sesongen, hvor er en egen tråd om hvor udugelig han er?

La Kvisvik (som faktisk har gått ned 5 kg i løpet av ferien) være, og se på alt det positive som faktisk skjer i FFK for tiden.

Sportslig og forventningsfull hilsen fra

 

Rødforalltid


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 jul 07, 12:17
Opprinnelig postet av keiko99
useriøst piss kaller jeg alt dette
Hvis du svarer til mitt innlegg så er det vel du som er useriøs

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 jul 07, 12:18
Skulle gjerne sett Kvisvik litt bedre jeg og, men han har en litt annen rolle i år kontra ifjor. Svakhetene hans blir tydligere nå. Men jeg tror også Grønhagen har gjort noen grep som vil gjøre høstsesongen bedre for Kvisvik. Mot LSK møter man Tom Nordlie som alltid gjør hjemmeleksa si og som gjorde det veldig vanskelig for Raymond.......

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 28 jul 07, 12:25
Kvisvik unnskyldte seg en stund med at det var skaden i sesongoppkjøringen som var grunnen til den dårlige fysiske formen, lurer på hva det er nå ;)

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 jul 07, 12:25
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Skulle gjerne sett Kvisvik litt bedre jeg og, men han har en litt annen rolle i år kontra ifjor. Svakhetene hans blir tydligere nå. Men jeg tror også Grønhagen har gjort noen grep som vil gjøre høstsesongen bedre for Kvisvik. Mot LSK møter man Tom Nordlie som alltid gjør hjemmeleksa si og som gjorde det veldig vanskelig for Raymond.......
Helt enig hvis Raymong "gidder" så er han veldig god

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 jul 07, 12:33

Opprinnelig postet av Tiger
Uten Raymond hadde vi vært i toppen av TL.

 kan bare glise av den. Nivået på denne "diskusjonen" er jo på verste fjortis-nivå.  Og hvilken spiller har vi ikke brukt som hadde ført oss til topps i TL?

---------------------------

RednWhite


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 jul 07, 13:30

Jaja..Nå florerer det med stygge og usaklige meninger om Raymond.

Jeg er selv svært kritisk til Raymond i første elleveren, men slenger ikke dritt om hans matvaner fordet. Ok, det er jo bare å innrømme at han er for lubben til å være tippeligaspiller. Har selv ment at man ikke kan ta Raymond ut av laget, men syns ikke det nå lenger. Nå har vi skaffet såpass gode forsterkninger, at savnet vil bli mye mindre.

For det første har vi en Kasey Wehrman som slår de mest geniale pasningene, og som er god til å få med sidebackene, noe som gjør at vi kan flytte kantene høyere i banen. For det andre har John Anders Bjørkøy fått en helt annen rolle i laget, og kan glimre med nesten like fine pasninger som Raymond. For det tredje har Pål Andrè begynt å bli god offensiv. Da syns jeg Raymond ikke trengs, så lenge han ikke jobber.

Når han får ballen, har god tid og løpene går, er han vel den beste i Norge. Men når han blir markert, er han vel den dårligste i Norge. Han posisjonerer seg helt feil, og får dermed ikke ballen. Og dette er vel hele problemet vi har med Raymond; han varierer for mye i prestasjonene.

Hadde han vært dårlig hver kamp, hadde det vært et lett valg og sette ham ut av laget. Men han er ikke dårlig hver kamp, så Grönis er fristet til å bruke ham. Hadde han derimot vært god hver kamp, hadde det jo vært en selvfølge å bruke ham. Og når vi da møter lag med lure trenere, blir han nøytralisert. Nordlie, Fagermo og Thodesen er vel de klokeste taktikerne blandt norske trenere, og gjør lagene deres jobben, skal Raymond få slite. Noe han jo gjorde mot førstnevntes lag, Lillestrøm.

Så jeg skjønner hvis Grönis syns dette er vanskelig. Vi har en spiller som er blandt de 5 beste i norsk tippeliga, men som også er blandt de 5 dårligste. Han har et herlig toppnivå, men desverre et alt for dårlig bunnivå!

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 jul 07, 13:41
Opprinnelig postet av Tiger

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Uten Raymond Kvisvik er jeg rimelig sikker på at vi hadde vært i adecco nå. Raymond er Raymond på godt og vondt. Respektløsheten enkelte viser her inne for tidligere og nåværende, spillere og trenere, som har betydd mye for at FFK er tilbake i ypperste selskap er til å bli kvalm av....... Dog, det fullt mulig å være kritisk uten å være respektløs.......

Uten Raymond hadde vi vært i toppen av TL.

Enig i at han var god ifjor høst, men i år hadde hvem som helst tatt plassen hans lett. Det er ikke bare det at han spiller dårlig, men han viser en dårlig holdning foran de andre spillerne også.

Han begynte å spille dårlig etter at plankehaugen satte opp huset hans....hadde følt meg litt snurt der.

Da kan vi  jo si det samme om Fofana, som har misbrukt alle sjansene sine hitill i år.

Hvem som helst kunne vel ha scoret på flere av de sjansene han har hatt?

Og hva tenker de spissene som sitter på benken og ser at han misbruker sjanser på sjanser og har scoret 1. mål på 14. kamper og har klippekort, det er jo ikke noe vits for spissene å være skjærpet på treningene, når de vet laguttaket samme hvor mye de gir både på trening og i kamp.

Dette skaper vel heller ikke bra holdning, selv om det ikke er Fofans sin skyld, men treneren?

 

 


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 28 jul 07, 21:20
Endret: 28 jul 07, 23:43
Opprinnelig postet av Patrioten

Da kan vi  jo si det samme om Fofana, som har misbrukt alle sjansene sine hitill i år.

Hvem som helst kunne vel ha scoret på flere av de sjansene han har hatt?

Og hva tenker de spissene som sitter på benken og ser at han misbruker sjanser på sjanser og har scoret 1. mål på 14. kamper og har klippekort, det er jo ikke noe vits for spissene å være skjærpet på treningene, når de vet laguttaket samme hvor mye de gir både på trening og i kamp.

Dette skaper vel heller ikke bra holdning, selv om det ikke er Fofans sin skyld, men treneren?


Der er du inne på noe viktig! Hva tenker West og Gardar når Fofana starter kamp etter kamp, og blir byttet ut 20 min før slutt hver gang? Det må da få en slags psykisk virkning på de etterhvert?

Mod: Fjernet unødvendig sitering

---------------------------

FFK for alltid!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 28 jul 07, 22:25
Opprinnelig postet av Lemmy

Jaja..Nå florerer det med stygge og usaklige meninger om Raymond.

Jeg er selv svært kritisk til Raymond i første elleveren, men slenger ikke dritt om hans matvaner fordet. Ok, det er jo bare å innrømme at han er for lubben til å være tippeligaspiller. Har selv ment at man ikke kan ta Raymond ut av laget, men syns ikke det nå lenger. Nå har vi skaffet såpass gode forsterkninger, at savnet vil bli mye mindre.

For det første har vi en Kasey Wehrman som slår de mest geniale pasningene, og som er god til å få med sidebackene, noe som gjør at vi kan flytte kantene høyere i banen. For det andre har John Anders Bjørkøy fått en helt annen rolle i laget, og kan glimre med nesten like fine pasninger som Raymond. For det tredje har Pål Andrè begynt å bli god offensiv. Da syns jeg Raymond ikke trengs, så lenge han ikke jobber.

Når han får ballen, har god tid og løpene går, er han vel den beste i Norge. Men når han blir markert, er han vel den dårligste i Norge. Han posisjonerer seg helt feil, og får dermed ikke ballen. Og dette er vel hele problemet vi har med Raymond; han varierer for mye i prestasjonene.

Hadde han vært dårlig hver kamp, hadde det vært et lett valg og sette ham ut av laget. Men han er ikke dårlig hver kamp, så Grönis er fristet til å bruke ham. Hadde han derimot vært god hver kamp, hadde det jo vært en selvfølge å bruke ham. Og når vi da møter lag med lure trenere, blir han nøytralisert. Nordlie, Fagermo og Thodesen er vel de klokeste taktikerne blandt norske trenere, og gjør lagene deres jobben, skal Raymond få slite. Noe han jo gjorde mot førstnevntes lag, Lillestrøm.

Så jeg skjønner hvis Grönis syns dette er vanskelig. Vi har en spiller som er blandt de 5 beste i norsk tippeliga, men som også er blandt de 5 dårligste. Han har et herlig toppnivå, men desverre et alt for dårlig bunnivå!

Dette kaller jeg ett velbegrunnet og gjennomført konstruktivt innlegg. Dette stiller jeg meg 100% bak. Om noen vil kalle dette useriøst piss, er det for at de ikke tåler å bli motsagt.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 jul 07, 22:35
Endret: 28 jul 07, 23:44
Opprinnelig postet av RuneT
Der er du inne på noe viktig! Hva tenker West og Gardar når Fofana starter kamp etter kamp, og blir byttet ut 20 min før slutt hver gang? Det må da få en slags psykisk virkning på de etterhvert?

Anders og Morgan har jo uttalt at de vil gi de unge sjansen, Brian har jo hitii bare vært en skygge av seg selv så langt i år og Gardar har jo heller kanskje ikke obervist, tiltross for at han har scoret tre mål

Dette er kanskje et singnal på at de er på vei ut av FFK.


 

Mod: Fjernet unødvendig sitering igjen


Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 03 aug 07, 10:19
Endret: 03 aug 07, 10:53
Opprinnelig postet av ffkmufc
Tråden blei starta før LSK kampen..

 Den satt!


 

Mod: Fjernet unødvendig sitering. Igjen.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 03 aug 07, 10:28
Endret: 03 aug 07, 10:29
Opprinnelig postet av Megasupporter`n

 Den satt!

Ååå? Hva satt? Tråden ble startet av keiko99  før LSK-kampen ja og var langt fra negativ. Det er senere i tråden all dritten kom. Også etter LSK-kampen....  Greit å ha med seg hue og ikke bare fingrene når man skriver.....?

---------------------------

RednWhite


Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 03 aug 07, 10:37
Endret: 03 aug 07, 10:53
Opprinnelig postet av Megasupporter`n
 Den satt!

Skjønner? "Så hadde ikke denne tråden blitt startet", men "Tråden blei starta før LSK kampen"

Mod: Fjernet unødvendig sitering. Igjen.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 10 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340