Husk meg
Brukernavn
Passord

Raymond Kvisvik

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 aug 07, 15:40
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Lemmy

Les hele innlegget mitt, HotDream.

Der står det at jeg gir kreditt til Raymond for det han gjorde, men syns han får for mye oppmerksomhet.

I fjor foreksempel; hvem hyllet Chr. Berg? Det gis for lite oppmerksomhet til de spillerne som gjør en usynlig jobb, og for mye til de som gjør den synlige.

Prøver bare å nyansere bildet litt, ved å påpeke at vi har flere spillere som er minst like gode, og noen som er bedre enn Raymond.

Men da for å gjenta meg selv en gang til, Raymond skal ha ros for målet sitt i går!

Leste hele innlegget ditt jeg, du skriver blandt annet "Ja, tenkte mest på kampen igår". Nå etterlyser du kreditt til Chr.Berg??? Bestem deg for hva du skriver om, så blir det lettere å svare "korrekt".  
Ellers så er det ikke noen bombe for oss som har sett fotball noen år at "kunstnerne" får mer oppmerksomhet enn "arbeidshestene" (de som gjør avgjørende tabber får også mer oppmerksomhet). Ellers så får spillere som Kasey, Raijo,Jonna,Rami osv.... kreditt når de fortjener det. Siden du "tenker mest på kampen igår" som du skriver; Er det noen utenom Raymond og Rami som gjorde noe spesiellt som tilsier at de skulle hatt mer oppmerksomhet enn de fikk? Resten av laget gjorde etter min mening en middelmådig jobb.

Etterlyser vel ikke kreditt til Chr. Berg, men tok ham som et eksempel på en grovarbeider som ikke får nok ros. Kunne også nevnt andre spillere, som feks. Gatusso på AC Milan.. Det var et eksempel som ikke direkte hadde noe med saken å gjøre, men noe jeg skrev for å legge mer vekt på poenget med innlegget mitt.

Ja, men Jonna og Kasey får som oftest ros for pasningene sine.. En keeper vil alltid få oppmerksomhet, enten han spiller bra eller dårlig! Raio er det umulig å ikke legge merke til.

Men la oss feks. ta Patrick Gerrbrand da? De få gangene Raio misser, er som oftest Patrick der med farta si. En "usynlig" spiller, men også en uvurderlig. Noe som sier litt er at Fredriksstad Blad ikke har klart å fått til et skikkelig intervju med ham før for noen uker siden.. En spiller som ikke legges mye merke til, men som er utrolig god!

Så for å bringe det på det rene, HotDream: Jeg er helt enig med deg i at Raymond og Rami gjorde en god kamp mot Hammarby, og var kanskje de eneste gode. Men jeg er for at grovarbeiderne, ikke bare i FFK, men i andre store klubber også, blir verdsatt i en høyere grad.

 

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340