Husk meg
Brukernavn
Passord

Sjøhage til FFK allikevel?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 03 jul 07, 17:06
Opprinnelig postet av Rune Haugen
De har tatt det her i fra. Så dette er ikke fra noen opprinnelig norsk kilde. Og Borås Tidning har det sikkert fra linken som Holters la ut. Så jeg lurer fortsatt hvilke norske kilder som startet dette ??

Norske kilder er ikke ensbetydende med norsk media, eller andre offentlige personer...

Dersom jeg snakker med en svensk venn som jobber i Elfsborg, og han forteller meg at Sjöhage er klar for FFK, kan jeg da si at "ifølge svenske kilder, er Sjöhage klar for FFK". Verre er det ikke.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 jul 07, 23:27
Endret: 03 jul 07, 23:57

Opprinnelig postet av Holters

Dersom jeg snakker med en svensk venn som jobber i Elfsborg, og han forteller meg at Sjöhage er klar for FFK, kan jeg da si at "ifølge svenske kilder, er Sjöhage klar for FFK". Verre er det ikke.

Selvfølgelig kan du si det Holters, men det er ikke deg jeg sikter til. Det er i linken du kom med at Svensk TV 4 refererte til norske kilder, og da begynner jeg å lure så lenge jeg ikke finner noe i Norge. Alt er kommet fra Sverige, og sikkert fra samme kilde i Sverige.

Dette står det i linken: Enligt norska källor har ligatvåan Brann inlett förhandlingar med Elfsborg om att få knyta till sig Sjöhage.
Der er dette jeg sikter til.


pondus-

Knøttespiller

Ble medlem: 04 jan 07
Innlegg: 72

Lagt til: 04 jul 07, 00:44
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Selvfølgelig kan du si det Holters, men det er ikke deg jeg sikter til. Det er i linken du kom med at Svensk TV 4 refererte til norske kilder, og da begynner jeg å lure så lenge jeg ikke finner noe i Norge. Alt er kommet fra Sverige, og sikkert fra samme kilde i Sverige.

Dette står det i linken: Enligt norska källor har ligatvåan Brann inlett förhandlingar med Elfsborg om att få knyta till sig Sjöhage.
Der er dette jeg sikter til.

De kan ha fått det fra annet sted enn norsk presse vel!? For alt vi vet kan de ha fått det fra Mons selv.


bombibear

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 okt 06
Innlegg: 17

Lagt til: 04 jul 07, 01:10
Endret: 04 jul 07, 01:16
Blir det ikke Sjøhage, blir det Lubomir Reiter en.wikipedia.org/wiki/%C4%BDubo%C5%A1_Reiter

Wait and see

Utrolig hva man plukker opp og hører, ved å være på feil sted til riktig tid....

Han har akkurat avsluttet sitt lån til Slavia Praha, og returnert til Artmedia Bratislava

---------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ta livet som en spøk, det kommer ikke i reprise alikevel...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 jul 07, 01:49
Opprinnelig postet av pondus-

De kan ha fått det fra annet sted enn norsk presse vel!? For alt vi vet kan de ha fått det fra Mons selv.



Selvfølgelig,  det er ikke det jeg henger meg opp i. Det er det som står i linken.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 jul 07, 20:05
Da er det vel bare å stenge denne tråden iom har Sjøhage her fom i dag Brann-spiller...

---------------------------

Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 jul 07, 20:13
Endret: 04 jul 07, 20:15
enig. steng denne


Mod: Hvis ikke dere to hadde følt en trang til å skrive nye og unødvendige innlegg i tråden om at den bør stenges, så hadde den jo sunket ned uten noen flere innlegg av seg selv... Men siden dere tydeligvis ikke klarer det, så stenger vi den ;)

---------------------------

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340