Husk meg
Brukernavn
Passord

Sjøhage til FFK allikevel?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 30 jun 07, 15:51
Hvor skal Elfsborg 10 millioner fra? Rbk bød vel 10 for Pelle, og nå kaster Elfsborg seg inn i kampen. Det er vel kanskje mulig at de har 10 mill liggende til slik, men jeg trodde ikke svenske klubber fulgte de ville prisene som er  på spillere i Norge.

Sjøhage var også aktuell for FFK for 10 mill, men da ville ikke Sjøhage selv, kan situasjonen ha forandret seg mon tro? Bare spekulerer litt her..

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 jun 07, 15:55
Elfsborg har akkurat solgt sin beste midtstopper Jon Jönsson til franske Toulouse for ca 20 millioner kroner, så de har nok ikke økonomiske problemer og bør ha råd til å hente Pelle Nilsson som erstatter. Dette er også en klubb som sikter inn mot CL.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 30 jun 07, 16:04
Ja jeg så det like etter at jeg hadde postet innlegget.. Fy søren, Elfsborg er, om ikke det beste laget i skandinavia, ikke langt unna..

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jun 07, 17:23

Opprinnelig postet av Shadar
Ja jeg så det like etter at jeg hadde postet innlegget.. Fy søren, Elfsborg er, om ikke det beste laget i skandinavia, ikke langt unna..

Sjøhage vil vekk fra Elfsborg, så FFK  har fortsatt muligheten til å kjøpe, eller leie han, men da bør de raske på, har hørt rykter om at Vålerenga kan være aktuelle.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 30 jun 07, 17:37
Skjønner ikke hvorfor mange her inne er så interessert i Sjøhage. Han er grisedyr og spiller ikke fast for laget sitt. Greit at han er et talent, men FFK har ikke råd til å betale 10 millioner for en ungt talent som vi ikke aner om vil slå til eller ikke. (Og hvis jeg ikke husker feil, så scoret han vel heller ikke mye mål heller). Syns det er en atlfor stor risiko å ta ved å hente han

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jun 07, 17:44

Opprinnelig postet av Rey
Skjønner ikke hvorfor mange her inne er så interessert i Sjøhage. Han er grisedyr og spiller ikke fast for laget sitt. Greit at han er et talent, men FFK har ikke råd til å betale 10 millioner for en ungt talent som vi ikke aner om vil slå til eller ikke. (Og hvis jeg ikke husker feil, så scoret han vel heller ikke mye mål heller). Syns det er en atlfor stor risiko å ta ved å hente han

 

Her siste nytt angående han:

 

Sjöhage kan vara på väg:
"Det ser tufft ut för mig"

[2007-06-20 10:24] SPORT Det spekuleras vilt om Joakim Sjöhages framtid.
Själv säger han:
- Än så länge har jag inte hört om några bud.

I april ryktades det om att norska Fredrikstad ville ha Sjöhage - nu senast har AIK nämnts som intressent.

- Det spekuleras ju fritt i tidningarna, det märker väl alla. Min agent sköter allt det där och dyker det upp bud talar han om det för mig och sen får jag ta ställning.

www.borastidning.se/edrum.jsp


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jun 07, 17:47
Opprinnelig postet av Patrioten
Sjøhage vil vekk fra Elfsborg, så FFK  har fortsatt muligheten til å kjøpe, eller leie han, men da bør de raske på, har hørt rykter om at Vålerenga kan være aktuelle.


Hvis Enga er interessert så bør vi vel styre langt unna den spilleren, dem har jo tross alt ikke fått snusen i en storscorer siden Jørn Andersen på 80-tallet! De går som kjent kun for halvskadde spillere som enten har et rykte på seg for å være god, eller at kommer til å bli god.

Hvilke spisser er det egentlig som spiller fast på Elfsborg som setter denne svensken på benken? Og har de imponert?

ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 30 jun 07, 21:02
Endret: 30 jun 07, 23:37
Opprinnelig postet av Rey
Skjønner ikke hvorfor mange her inne er så interessert i Sjøhage. Han er grisedyr og spiller ikke fast for laget sitt. Greit at han er et talent, men FFK har ikke råd til å betale 10 millioner for en ungt talent som vi ikke aner om vil slå til eller ikke. (Og hvis jeg ikke husker feil, så scoret han vel heller ikke mye mål heller). Syns det er en atlfor stor risiko å ta ved å hente han


Enig her, vi har nok av talenter! Skal vi i det hele tatt hente en spiss, bør vi hente en erfaren spiller som vi vet hva står for. Håper vi er ferdig med "gambler-stadiet" nå.

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 01 jul 07, 04:47

Opprinnelig postet av ari_lg


Enig her, vi har nok av talenter! Skal vi i det hele tatt hente en spiss, bør vi hente en erfaren spiller som vi vet hva står for. Håper vi er ferdig med "gambler-stadiet" nå.

Jeg tror vi aldri blir ferdige med gamblingen når det gjelder nye spillere i laget. Uansett hva slags meritter spillere har så vet man aldri sikkert hvordan de vil fungere i nye omgivelser. Knallspillere kan slokne hen og ukjente navn kan blomstre opp. Jeg har stor tro på at f.eks Kasey Wehrman skal bli en suksess, men vi vet tross alt ikke. Hadde man visst slike ting sikkert så hadde ikke fotball vært så spennende som det er.

Det sagt så håper jeg også at man ikke velger å satse alt for mye på at helt ukjente unge talenter skal kunne komme til FFK for en billig penge og utvikle seg til knallspillere før de selges dyrt. Det er vel et slags ideal å lykkes med slike investeringer, men det er bare unntaksvis at slike strategier leder til noe. Da er de to siste signeringene (Wehrman og Sjøgren) tross alt en del sikrere. Jeg deler absolutt håpet om at man fortsetter å gjøre signeringer av det slaget!

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 07, 10:06

I følge www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,70071932_537__,00.html har norske klubber vist interesse for han.


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 01 jul 07, 20:01
Er nok sant at det alltid vil være gambling med spillekjøp i fotball. Men det er allikvel en forskjell på lav og høy risiko. Vi vet ikke om Kasey slår til, men det er stor sannsynlighet for at han gjør det. Sjøhage derimot, må vi punge ut fem ganger så mye for, samt at han vil være en mer usikker investering. Argumentet for å kjøpe billig for å så selge dyrt faller bort når man først kjøper spilleren dyrt. Så klart vil det alltid være en sjanse for at spilleren stiger i verdi i klubben, men å investere 10mill er fortsatt ganske mye i "tippeliga-målestokk".

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 03 jul 07, 00:12
Er enig i dette.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03
Innlegg: 153

Lagt til: 03 jul 07, 09:45

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 03 jul 07, 10:25
Opprinnelig postet av kingleh

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article84872.ece

 

Sjøhage nå linket til Brann.

 

http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=140631&side=1#140632

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 jul 07, 13:43
Endret: 03 jul 07, 13:43
Opprinnelig postet av kingleh

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article84872.ece

 

Sjøhage nå linket til Brann.

Dette står i linken :

Det skriver Borås Tidning i dag. Avisen skriver at Brann skal ha lagt et millionbeløp på bordet for å få den lynraske spissen.

De har tatt det her i fra. Så dette er ikke fra noen opprinnelig norsk kilde. Og Borås Tidning har det sikkert fra linken som Holters la ut. Så jeg lurer fortsatt hvilke norske kilder som startet dette ??


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 03 jul 07, 13:55
Det kommer ingen spiss til klubben denne sesongen

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 jul 07, 14:00

Opprinnelig postet av paco
Det kommer ingen spiss til klubben denne sesongen

Har ikke jeg noe tro på heller, så lenge vi har så mange fra før som kan bekle den plassen.


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 03 jul 07, 16:18

Enig i at det er mange som kan bekle den rollen ja, bare synd de aller fleste er for dårlige. Hadde smakt godt med en spiss av klasse nå, da hadde jeg følt meg trygg på en plassering over 7. plass.

 

---------------------------

heia heia...


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 jul 07, 16:55

FFK trenger enten en spiss eller en kant før høstsesongen. Mest prekært med kant, men dersom Tarek går sier jeg som Ole Brumm jatakk begge deler.

Tarek er den eneste spissen pr.dato som holder god TL klasse.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 03 jul 07, 17:03
Synes det er helt greit, har mer sansen for spissene som allrede er i Brann. Står ikke Sæternes uten kontrakt etter sesongen da?

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340