Husk meg
Brukernavn
Passord

Ringberg ønsket i Allsvenskan

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jun 07, 13:39

Vår alles kjære Markus er på vei til Gais i Allsvenskan som erstatter  for profilen deres James Keene som er ønsket av Elfsborg skriver fotball.adressa.no/forstediv/article84683.ece

Tror dere at han er god nok for Allsvenskan?


super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 30 jun 07, 14:11
tror ikke hamkam slipper han før sesongen er over ihvertfall..men ikke umulig at han drar til sverige nei

DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 30 jun 07, 15:11
Opprinnelig postet av Patrioten

James Keene som er ønsket av Elfsborg skriver fotball.adressa.no/forstediv/article84683.ece 

 

Er vel strengt tatt en god stund siden Keene gikk til Elfsborg..

---------------------------

Tantehaugen for alle!!! ehhhh......

Frihet For Ultras!!!!!


Birkebekk

Knøttespiller
Ble medlem: 03 jul 03
Innlegg: 63

Lagt til: 01 jul 07, 22:53
Har du nok helt rett i. Tviler sterkt på at HamKam lar han gå før sesonslutt når han er årets kaptein og har vært en av våre beste spillere i år.

---------------------------

Et Liv i Grønt og Hvitt!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 01 jul 07, 23:22
Dessverre brakk han jo armen i dag samtidig som han scoret mål. Da lunkner vel litt av interessen fra Sverige også. Greit at et armbrudd ikke er allverden å bry seg om for en fotballspiller, men litt avhengig av hvor komplisert det er, så blir han nok satt utenfor banen en liten stund

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 01 jul 07, 23:26

Opprinnelig postet av Birkebekk
Har du nok helt rett i. Tviler sterkt på at HamKam lar han gå før sesonslutt når han er årets kaptein og har vært en av våre beste spillere i år.

 

Tja, minnes han var relativt godt likt av alle her også, men penga rår og Markus forsvant...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 02 jul 07, 12:08

oy !!! au !

http://fotball.aftenposten.no/forstediv/article84752.ece

 

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 jul 07, 12:10

Opprinnelig postet av Rey
Dessverre brakk han jo armen i dag samtidig som han scoret mål. Da lunkner vel litt av interessen fra Sverige også. Greit at et armbrudd ikke er allverden å bry seg om for en fotballspiller, men litt avhengig av hvor komplisert det er, så blir han nok satt utenfor banen en liten stund

 

Man skal ikke glise av folk som skader seg (det gjør jeg heller ikke) , men for ting som kan skade Kamma, HAHAHAHAHA. Nydelig. Abidum må jo i fengsel etterhvert også..Da synker vel Kamma på tabellen inn mot sesongslutt, slik at de ikke er blandt topp 3 i adecco når sesongen er over. Forresten noen her som har sett kamper med Kamma i år. Spiller de like rått ?

---------------------------

Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1127

Lagt til: 02 jul 07, 12:17

Bob. du er en ond mann!

Håper ham skam holder seg i første divisjon ja


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 jul 07, 12:31
Opprinnelig postet av Martin

Bob. du er en ond mann!

Håper ham skam holder seg i første divisjon ja

Nå er svigers fra Hamar da, så jeg har en extra grunn til å godte meg over Kammas fall, spesielt etter at svigers mobba meg i hele fjor om at FFK kom til å rykke ned...

---------------------------

Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 02 jul 07, 12:57
Endret: 02 jul 07, 13:18

Opprinnelig postet av Bob Page

Nå er svigers fra Hamar da, så jeg har en extra grunn til å godte meg over Kammas fall, spesielt etter at svigers mobba meg i hele fjor om at FFK kom til å rykke ned...

En glømmer ikke sånt....

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 jul 07, 14:14
Om han er god nok eller ei er vanskelig å svare på, men dæven døtte jeg unner han å komme seg vekk fra det hølet jo Hamar er.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 02 jul 07, 14:40

Opprinnelig postet av FFK1903
Om han er god nok eller ei er vanskelig å svare på, men dæven døtte jeg unner han å komme seg vekk fra det hølet jo Hamar er.

ja dæven..men med tippeliga-lønn, så kloren seg vel fast i døra på klubbhuset som en vettkremt hannkatt, som vet at den skal kastreres he..he..

Kom deg opp og vekk Ringberg!

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 02 jul 07, 15:10

Opprinnelig postet av FFK1903
Om han er god nok eller ei er vanskelig å svare på, men dæven døtte jeg unner han å komme seg vekk fra det hølet jo Hamar er.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340