Husk meg
Brukernavn
Passord

Forhåndsvisning

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 01 jul 07, 08:46

Opprinnelig postet av keiko99
derfor syns jeg forhåndsvisning kan gjøres om

100% enig. Makan til ¤%&%#" i form av brukeruvennlighet på et diskusjonsforum skal du lete lenge etter!  Det er da helt unødvendig å måtte klikke tre - 3 - ganger for å få lagt inn et innlegg!!?? 

1. Klikk "Forhåndsvisning"
2. Klikk i boksen for å bekrefte at man ikke er idiot.
3. Klikk på "svar"/"rediger"

Jeg synes bør i det minste bør sette avkrysningsboksen ferdig krysset av når dere skal tvinge folk gjennom forhåndsvisningen som nå, slik at vi slipper 3 klikk. Alternativet er å gå tilbake til forrige versjon, gutta - for dette er meningsløst.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 jul 07, 09:25
støttes 100 %

---------------------------

http://keiko99.net


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 01 jul 07, 09:39
Enig. Ikke at det ekstra klikket i seg selv er så slitsomt, men det er irriterende, og hensikten med avkrysningsboksen er vanskelig å forstå. Man kan forstå en slik funksjon på åpne forum, men slik som her, hvor må være medlem og godta regelverket for å bli med, blir det håpløst å skulle klikke av for at en har lest regelverket hver gang!

---------------------------

Norgesmester - to på rad?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 jul 07, 11:12
Hele forhåndsvivninga er noe stort tull!! Skjønner ikke vitsen med det!! Er bare irriterende at man må trykke 3 ganger for å få posta et innlegg

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 jul 07, 11:43
Opprinnelig postet av ffkmufc
Hele forhåndsvivninga er noe stort tull!! Skjønner ikke vitsen med det!! Er bare irriterende at man må trykke 3 ganger for å få posta et innlegg


Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har blitt tipset om siteringer som er feil, innlegg som er limt inn som havner helt ut på viddene, formateringer som har vært helt borti natta og lignende. Det tar en del tid å rette alt dette. Forhåndsvisningen gjør forhåpentligvis sitt til at brukerne rettet opp dette selv, fremfor å skrive svaret, trykket "Svar" og ikke engang sjekke at innlegget ble slik det var tenkt. Det er vitsen med forhåndsvisning.

Greit nok at kanskje avkrysning for forumreglene er litt smør på flesk, men pålagt forhåndsvisning av innleggene er i hvert fall noe jeg syns er genialt, både som bruker og moderator.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 jul 07, 13:15

Opprinnelig postet av FFK1903


 men pålagt forhåndsvisning av innleggene er i hvert fall noe jeg syns er genialt, både som bruker og moderator.

Dette er et must. Det er best for begge parter.

 


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 01 jul 07, 13:18
Har nå fjernet at man er nødt til å bekrefte reglene.. Så håper dere blir fornøyde..
Men forhåndsvisningen vil ikke bli fjernet fordi det allerede har hatt en megaeffekt på ødelagte innlegg.

---------------------------

Sjefskodærn


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 01 jul 07, 19:52

Opprinnelig postet av marle
Har nå fjernet at man er nødt til å bekrefte reglene.. Så håper dere blir fornøyde..
Men forhåndsvisningen vil ikke bli fjernet fordi det allerede har hatt en megaeffekt på ødelagte innlegg.

Takker og bukker! Nå behøver vi bare en "forhåndsvisning" av kampene FFK spiller også - så slipper vi bruke tid og krefter på vasstrukne slappfisker som hanker inn en million hver seg i året uten å gidde å bruke mer enn en håndfull kalorier iløpet av 90 minutter...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340