Husk meg
Brukernavn
Passord

Forhåndsvisning

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 24 jun 07, 13:37
Da forsvinner jo hele poenget med forhåndsvisning egentlig.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 jun 07, 15:10
Endret: 24 jun 07, 15:12
Opprinnelig postet av Holters
Da forsvinner jo hele poenget med forhåndsvisning egentlig.


For min del kunne dette vært obligatorisk og ikke et valg. Har man skrevet innlegget riktig med siteringer og det hele, så er det jo bare å klikke "Svar" en gang til, ikke noe stort problem egentlig. Og skulle man brått ha oversett noe, så er det jo greit å få se det med en gang og ikke etter at man har postet. Så for min del kan forhåndsvisning være en påtvunget "bomstasjon" alle må igjennom før de kan godtjenne innlegget sitt.

PS: Vet ikke om det er nevnt tidligere i tråden, men når jeg poster innlegget mitt, så blir det rød konvolutt på tråden, akkurat som om det skulle ha kommet nye innlegg i tråden. Det stemmer for så vidt, men det er mitt eget innlegg som er det nye, og det trenger jeg ikke å lese :)

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 24 jun 07, 15:38
Opprinnelig postet av FFK1903

PS: Vet ikke om det er nevnt tidligere i tråden, men når jeg poster innlegget mitt, så blir det rød konvolutt på tråden, akkurat som om det skulle ha kommet nye innlegg i tråden. Det stemmer for så vidt, men det er mitt eget innlegg som er det nye, og det trenger jeg ikke å lese :)


Testa et par ganger nå og opplevde ikke det samme.. Greia er at du blir videresendt til innlegget ditt etter at du trykker svar.. Og dermed så leser du da meldingen automatisk når du blir videresendt..

Avbryter du før siden er oppdatert derimot så vil den ikke bli sett på som lest..

---------------------------

Sjefskodærn


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 24 jun 07, 15:43
Opprinnelig postet av FFK1903

PS: Vet ikke om det er nevnt tidligere i tråden, men når jeg poster innlegget mitt, så blir det rød konvolutt på tråden, akkurat som om det skulle ha kommet nye innlegg i tråden. Det stemmer for så vidt, men det er mitt eget innlegg som er det nye, og det trenger jeg ikke å lese :)


Fant ut av det nå.. Hvis det var flere undersider så hoppa den ikke riktig tilbake.. Men det skal fungere nå..

---------------------------

Sjefskodærn


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 24 jun 07, 15:46
Endret: 24 jun 07, 15:46

Får teste om det funker, så ikke ut til å funke det jeg klagde på (hoppa til side 1), men tester det ut nå.

Edit - og der funka det fint! God innsats!

---------------------------

Norgesmester - to på rad?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 jun 07, 15:46
Opprinnelig postet av marle
Fant ut av det nå.. Hvis det var flere undersider så hoppa den ikke riktig tilbake.. Men det skal fungere nå..


Supert! Du er databaseknoternes svar på Reodor Felgen! :)

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 29 jun 07, 23:36
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Holters
Da forsvinner jo hele poenget med forhåndsvisning egentlig.


For min del kunne dette vært obligatorisk og ikke et valg. Har man skrevet innlegget riktig med siteringer og det hele, så er det jo bare å klikke "Svar" en gang til, ikke noe stort problem egentlig. Og skulle man brått ha oversett noe, så er det jo greit å få se det med en gang og ikke etter at man har postet. Så for min del kan forhåndsvisning være en påtvunget "bomstasjon" alle må igjennom før de kan godtjenne innlegget sitt.



Jeg ordnet så man må forhåndsvise nå.

Mest fordi det har blitt halvregistrert en del meldinger om dagen.. Altså som aldri har trykka Svar igjen.. Nå så forhåpentligvis ser man at det står "Forhåndsvisning" på knappen man trykker..

La også inn sånn at man må bekrefte at man følger reglene når man svarer eller lager ny tråd..

---------------------------

Sjefskodærn


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 30 jun 07, 08:04

Opprinnelig postet av DrDRE
Er det virkelig folk som orker å lese trådet versjon???

Er greit å  kunne sjekke hvis man er usikker på hvilket innlegg det er svart på.

Forhåndsvsning er forøvrg glimrende.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jun 07, 08:31
hvorfor forandre så mye på forhåndsvisningen da ?

FORHÅNDSVISNING
Innlegget er ennå ikke blitt lagt til. Du må først lese over for så å trykke Svar.

Du må bekrefte først!

---------------------------

http://keiko99.net


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 30 jun 07, 11:23
Endret: 30 jun 07, 11:23
jasså, må man bekrefte og greier nå altså ...

dette ble nesten litt tungvindt

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 30 jun 07, 11:39
Alle klarer et musklikk ekstra eller to. Forhåndsvisnings-funksjonen er noe av det beste som har kommet på FFKsupporter i det siste. Alltid greit å sjekke at linker fungerer, siteringer osv er korrekt.

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 30 jun 07, 12:04
Helt enig!

---------------------------

FFK for alltid!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jun 07, 12:15
syns den som var føre dem omgjordet var bedre

---------------------------

http://keiko99.net


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 30 jun 07, 12:17
Opprinnelig postet av keiko99
syns den som var føre dem omgjordet var bedre


No offence, men hva betyr den setningen der egentlig? Er det ikke akkurat sånne setninger man skal unngå når man får forhåndsvisning av sine innlegg?

---------------------------

FFK for alltid!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jun 07, 12:25
Endret: 30 jun 07, 12:25
Opprinnelig postet av RuneT
Opprinnelig postet av keiko99
syns den som var føre dem omgjordet var bedre


No offence, men hva betyr den setningen der egentlig? Er det ikke akkurat sånne setninger man skal unngå når man får forhåndsvisning av sine innlegg?


Var vel helt kurant den setningen der? Skjønte i hvert fall hva han mente jeg, han mener ting var bedre slik det var før :P

Dog, det å klikke på ny at man godkjenner reglene er kanskje smør på flesk, man skal jo egentlig ikke har blitt medlem her før man har lest igjennom og godtjent reglene, men det skader kanskje ikke med en ny påminnelse. Det får kanskje enkelte til å tenke seg om en ekstra gang før de godkjenner innlegget sitt.

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 30 jun 07, 12:41
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av RuneT
Opprinnelig postet av keiko99
syns den som var føre dem omgjordet var bedre


No offence, men hva betyr den setningen der egentlig? Er det ikke akkurat sånne setninger man skal unngå når man får forhåndsvisning av sine innlegg?


Var vel helt kurant den setningen der? Skjønte i hvert fall hva han mente jeg, han mener ting var bedre slik det var før :P



Den setningen var selvfølgelig helt kurant

---------------------------

FFK for alltid!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 jun 07, 15:42

Den setningen her:

" Bekreft at du følger våre forumreglene og at det ikke er noen formateringsfeil  "

er heller ikke helt kurant...

Våre forumregler.

---------------------------

Norgesmester - to på rad?


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 30 jun 07, 15:45
Endret: 30 jun 07, 15:47
Opprinnelig postet av DrDRE

Den setningen her:

" Bekreft at du følger våre forumreglene og at det ikke er noen formateringsfeil  "

er heller ikke helt kurant...

Våre forumregler.



Eller bare forumreglene, og så må det være punktum etter formateringsfeil.

---------------------------

FFK for alltid!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 01 jul 07, 04:46

Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av RuneT
Opprinnelig postet av keiko99
syns den som var føre dem omgjordet var bedre


No offence, men hva betyr den setningen der egentlig? Er det ikke akkurat sånne setninger man skal unngå når man får forhåndsvisning av sine innlegg?


Var vel helt kurant den setningen der? Skjønte i hvert fall hva han mente jeg, han mener ting var bedre slik det var før :P

Dog, det å klikke på ny at man godkjenner reglene er kanskje smør på flesk, man skal jo egentlig ikke har blitt medlem her før man har lest igjennom og godtjent reglene, men det skader kanskje ikke med en ny påminnelse. Det får kanskje enkelte til å tenke seg om en ekstra gang før de godkjenner innlegget sitt.

Jeg trur de flesyte dritet i de reglene om, de lager seg en bruker.. For å være ærlig så leste ikke jeg reglen e før etter ca 10 poster

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 jul 07, 06:32
derfor syns jeg forhåndsvisning kan gjøres om

---------------------------

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340