Husk meg
Brukernavn
Passord

Merk alt lest

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 jun 07, 11:51

Når jeg velger "Merk alt lest" blir alt merket som lest. Det er jo meningen.

Men så snart det er kommet et nytt innlegg i hovedkategorien igjen, blir trådene som jeg "merket alt lest" merket som "ulest" igjen.

Det er ikke noe stort problem akkurat, men "Merk alt lest for evig tid" er det jeg ønsker, og ikke "Merk alt lest til noen skriver i denne kategorien igjen".

Noen php-proggere som er hypp på en utfordring? ;)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jun 07, 12:01
jag ønsker sånn for vær kategori jeg..ikke bare merk alt lest , men at du kan velge hvilket forum. Fredrikstad eller fotball osv...

---------------------------

http://keiko99.net


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 22 jun 07, 12:05
Litt usikker på hva du mener her.. Det er vel bare der det nye innlegget kommer at den at det står ulest?

---------------------------

Sjefskodærn


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 22 jun 07, 12:05
Opprinnelig postet av keiko99
jag ønsker sånn for vær kategori jeg..ikke bare merk alt lest , men at du kan velge hvilket forum. Fredrikstad eller fotball osv...


Enig.. En vakker dag.. Må bare gjøre om hvordan den tenker først..

---------------------------

Sjefskodærn


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jun 07, 13:04
da håper jeg du vet hva tenker er da for det sliter jeg med

ellers en god jobb dere gjør da


har ett spørsmål til....

Jeg har ett ønske om å lese historien bak FFKsupporter.net
når dere startet osv..

---------------------------

http://keiko99.net


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 jun 07, 17:46

Opprinnelig postet av marle
Litt usikker på hva du mener her.. Det er vel bare der det nye innlegget kommer at den at det står ulest?

Nei, den vekker "til live" alle innlegga som ble merket lest og som jeg altså ikke har lest.  Jeg skal se litt nøyere på det og se om det er mer systematikk i det. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 22 jun 07, 17:55
Så du ønsker å markere en tråd "lest" for alltid - uavhengig om det dukker opp nye innlegg i den tråden eller ei?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 jun 07, 18:14

Opprinnelig postet av Holters
Så du ønsker å markere en tråd "lest" for alltid - uavhengig om det dukker opp nye innlegg i den tråden eller ei?

Nei.

Hvis siste innlegg er kl. 14.40 og jeg klikker "Merk alt lest" kl. 15.00, da vil jeg at innlegget fra 14.40 ikke skal dukke opp igjen.  Nye innlegg, etter 15.00, skal selvsagt gjøre at tråden åpnes igjen. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 22 jun 07, 19:11
Det er jo slik det er per i dag?

Markerer du "lest" kl 15.00, så er tråden "lest" frem til det kommer ett nytt innlegg i den tråden etter kl 15?

Kan i alle fall ikke huske å ha selv opplevd det annerledes?

Men har ikke brukt "merk alt lest"-funksjonen så mye at det gjøre noe.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 22 jun 07, 20:00
I Mac (opera) så opplever jeg det samme - men når jeg går inn på pc etter dette så husker siden at jeg har lest det som jeg leste på mac. Dette er dog etter å ha lest sidene, jeg har sjelden brukt  "merk alt lest".

---------------------------

Norgesmester - to på rad?


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 22 jun 07, 20:24
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Holters
Så du ønsker å markere en tråd "lest" for alltid - uavhengig om det dukker opp nye innlegg i den tråden eller ei?

Nei.

Hvis siste innlegg er kl. 14.40 og jeg klikker "Merk alt lest" kl. 15.00, da vil jeg at innlegget fra 14.40 ikke skal dukke opp igjen.  Nye innlegg, etter 15.00, skal selvsagt gjøre at tråden åpnes igjen. 



Jeg klarer ikke å skjønne hva du mener er feil jeg.. Og jeg trur heller ikke på at meldingene plutselig blir sett på som ulest igjen.. Alt skjer på server siden så et er uavhengig hvilken nettleser, datamaskin, windows/mac/linux man bruker så vil den oppføre seg 100% likt.. Og siden det du skjer der ikke skjer hos meg og er helt ubegripelig utifra hva jeg ser i koden.. Så trur jeg ikke helt at det skjer.....

Men.. Jeg har vært bombesikker på ting før som har vist seg å ikke helt være slik jeg trudde.. Så hvis det skjer igjen så ta en skjermdump.. Og ikke trykk på `merk alt lest` igjen.. Og send mail til meg om når du tok skjermdump og jeg vil gå inn og se i databasen om hva som kan være gæli.. Frem til det så ser jeg på dette som ikke noe problem :)

---------------------------

Sjefskodærn


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 jun 07, 21:01

marle har gjort et par test-innlegg for å se om jeg fikk det til å skje igjen. Men det skjedde ikke. Foreløpig skal jeg slutte maset om dette.

takk til marle for rask og effektiv hjelp til test.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 23 jun 07, 00:27
Endret: 23 jun 07, 00:32

Jeg vil gjerne ha en "LEST" knapp for hver kategori, f.eks, leser jeg på åpent forum, og trykker "LEST" så forsvinner de røde konvoluttene i åpent forum, og ikke i de andre... Er dette mulig?

 

Også ønsker jeg en slette knapp, noen ganger hender det at en skriver noe, som en kanskje legger i feil tråd eller noe, eller at en rett og slett angrer på det en har skrevet. Er dette mulig?

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 23 jun 07, 10:56
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Jeg vil gjerne ha en "LEST" knapp for hver kategori, f.eks, leser jeg på åpent forum, og trykker "LEST" så forsvinner de røde konvoluttene i åpent forum, og ikke i de andre... Er dette mulig?


Dette har blitt spurt om en del ganger nå.. Så skal få ordnet det i løpet av sommeren tenker jeg..

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Også ønsker jeg en slette knapp, noen ganger hender det at en skriver noe, som en kanskje legger i feil tråd eller noe, eller at en rett og slett angrer på det en har skrevet. Er dette mulig?



Slette knappen bevist tok vi bort for dere fordi det var en del tull med den på forrige forumet..

Du har jo nå forhåndsvisning som gjør at du kan tenke deg om to ganger.. Der har du også da en slettemulighet før den blir publisert..

---------------------------

Sjefskodærn


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 27 jun 07, 07:09
Hva med å ha en lest/ulest-konvolutt ved siden av "Forum" på meny-raden på venstre side? Eller evt.  en annen, mer diskret angivelse av om det har kommet til noe nytt siden sist, f.eks. at "Forum" blir understreket om noe er ulest.

---------------------------

Norgesmester - to på rad?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340