Husk meg
Brukernavn
Passord

Før Kampen: Strømsgodset vs FFK (12 serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jun 07, 13:32
brian er skadet igjen kansje det er grunnen

---------------------------

http://keiko99.net


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 23 jun 07, 13:39
Fader, det har ikke jeg fått med meg! Trodde han var klar igjen jeg.

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 23 jun 07, 15:14
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Plankekæll

Derfor mener jeg Stadheim må utvikle løpsstyrken og duellstyrken før han er aktuell.

Veldig lett for han å utvikle det nå må jeg si. Han har nok kommet dit han skal være den gutten, hverken mer eller mindre.

Er helt enig med deg at lite tilsier at han klarer å utvikle seg videre fra der han er nå. Men jeg sier at sålenge han er på det nivået løpsmessig/duellmessig han er nå, er det helt håpløst å bruke han på laget.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 jun 07, 15:25
Opprinnelig postet av Plankekæll

Er helt enig med deg at lite tilsier at han klarer å utvikle seg videre fra der han er nå. Men jeg sier at sålenge han er på det nivået løpsmessig/duellmessig han er nå, er det helt håpløst å bruke han på laget.



Jeg har heller ikke sansen for Stadheim. På venstre ville jeg heller brukt Kouadio i steden for. På v.back er han en nødløsning for meg.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 23 jun 07, 15:27

Mitt forslag til lag:


                                                                   Rami Shaaban

Pål André Czwartek         Patrik Gerrbrand              Raio Piiroja                Miikka Multaharju

Tarik Elyounoussi        John Anders Bjørkøy    Hans Erik Ramberg       Anders Stadheim

                                       Gardar Johansson          Ismael Beko Fofana



Men dette er vanskelig. Prytz har jeg ingen tro på lenger, Martyn er jeg usikker på, Stadheim er et usikkerhetsmoment da han er bedre sentralt i banen, Tarik er vel også bedre som spiss. Hadde muligens vært bedre på Jonna på høyrekant, men han er mye bedre sentralt han også. Kouadio virker også for lett og uferdig ennå. Jeg hadde plassert West som spiss, byttet ut Stadheim, satt Fofana ned som venstre kant hvis mulig. Men West er som vanlig ute med skade...

Men tror uansett dette laget kan bite godt fra seg.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 jun 07, 15:32
Opprinnelig postet av Plankekæll

Mitt forslag til lag:


                                                                   Rami Shaaban

Pål André Czwartek         Patrik Gerrbrand              Raio Piiroja                Miikka Multaharju

Tarik Elyounoussi        John Anders Bjørkøy    Hans Erik Ramberg       Anders Stadheim

                                       Gardar Johansson          Ismael Beko Fofana



Men dette er vanskelig. Prytz har jeg ingen tro på lenger, Martyn er jeg usikker på, Stadheim er et usikkerhetsmoment da han er bedre sentralt i banen, Tarik er vel også bedre som spiss. Hadde muligens vært bedre på Jonna på høyrekant, men han er mye bedre sentralt han også. Kouadio virker også for lett og uferdig ennå. Jeg hadde plassert West som spiss, byttet ut Stadheim, satt Fofana ned som venstre kant hvis mulig. Men West er som vanlig ute med skade...

Men tror uansett dette laget kan bite godt fra seg.



Jeg drømmer fortsatt om godt samspill mellom Kouadio og Fofana jeg.

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 23 jun 07, 15:57

Har tenkt meg til drammen i morra. Får man kjøpt billetter blant Fredrikstadpublikum der? Eller må man sitte blant det lokale publikum?  Regner med at det ikke blir utsolgt?

 

 


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 23 jun 07, 15:58

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Jeg drømmer fortsatt om godt samspill mellom Kouadio og Fofana jeg.

Ditto!

 

Mitt forslag til lag:


                                                                Rami

PAC / Ny høyreback        Gerrbrand            Raio                   Prydtz/Bertie

Tarik                                   Kasey                  Kouadio             Multaharju

                                           Gardar                 Fofana

 

---------------------------

Norgesmester - to på rad?


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 23 jun 07, 16:11
Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Har tenkt meg til drammen i morra. Får man kjøpt billetter blant Fredrikstadpublikum der? Eller må man sitte blant det lokale publikum?  Regner med at det ikke blir utsolgt?



All erfaring her i Drammen tilsier at man fint kan få kjøpt bortesupporterbilletter i døra. Godset har vel ikke solgt ut en hjemmekamp ennå, og det skjer vel neppe i morra heller med det været som er meldt...

Ellers bruker det jo å være  FFK-supportere litt overalt når vi er på bortebane, så det er nok ingen krise om du må være et annet sted enn i bortesupportersvingen...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 23 jun 07, 16:14
Noen som vet hva slags plasser vi bortesopportere får der borte? husker vi hadde knallplasser der borte i 2003, i første div.

---------------------------

Ære være plankebyen!


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 23 jun 07, 16:29
Takk takk

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 23 jun 07, 16:30
Opprinnelig postet av kjell
Noen som vet hva slags plasser vi bortesopportere får der borte? husker vi hadde knallplasser der borte i 2003, i første div.


Tror det er ståplasser bak ene målet , klokkesvingen ...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 jun 07, 16:43
Opprinnelig postet av bjervell
Godset har vel ikke solgt ut en hjemmekamp ennå, og det skjer vel neppe i morra heller med det været som er meldt...




Er ikke meldt så dårlig da met.no/buskerud/drammen.html

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 23 jun 07, 16:55
Opprinnelig postet av Rune Haugen


Er ikke meldt så dårlig da met.no/buskerud/drammen.html


Vel, kommer an på hvem man stoler mest på, tror jeg ;-)  http://www.dagbladet.no/vaer/uni/900058548

Hrmf. Hvorfor klarer jeg aldri å huske hvordan man lager klikkbare linker her inne...


---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 jun 07, 17:10
Opprinnelig postet av bjervell
Opprinnelig postet av Rune Haugen


Er ikke meldt så dårlig da met.no/buskerud/drammen.html


Vel, kommer an på hvem man stoler mest på, tror jeg ;-)  http://www.dagbladet.no/vaer/uni/900058548

Hrmf. Hvorfor klarer jeg aldri å huske hvordan man lager klikkbare linker her inne...




www.dagbladet.no/vaer/uni/900058548

16.00 Enkelte regnbyger, perioder med sol 20 ° 20° sørøstlig vind2 m/s 5 mm nedbør5 mm 1006 hPa1006 hPa
Sannsynlighet for nedb: 66% | Skydekke: 67%

Får håpe regnet holder seg borte da.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 23 jun 07, 18:42

Er kanskje ikke helt sansynlig at de forandrer formasjonen, men tror dette laget kunne gjort en god jobb:

                        Rami

PAC - Gerrbrandt - Piiroja - Multe

           Ramberg - Bjørkøy

Tarik      -      Martyn      -      Fofana

                      Gardar

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 jun 07, 22:24
Leser på 100% fotball:

"Strømsgodset har vunnet de siste fire hjemmekampene mot Fredrikstad."..


Det er jo direkte feil!! Vi vant jo der i 1 divisjon, 4-3 det ble?  Var der selv og husker det var mange selvmål og tullemål ihvertfall...

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 23 jun 07, 22:55

Opprinnelig postet av Husgutt
Leser på 100% fotball:

"Strømsgodset har vunnet de siste fire hjemmekampene mot Fredrikstad."..


Det er jo direkte feil!! Vi vant jo der i 1 divisjon, 4-3 det ble?  Var der selv og husker det var mange selvmål og tullemål ihvertfall...

Det har du helt rett i  Det ble 2 -3


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 jun 07, 23:14
Endret: 23 jun 07, 23:17

Tror nøkkelen i morgen blir å stoppe Kovacs. Greier vi det, er mye gjort. I tillegg bør vi gå offensivt ut, og spille en del i bakrom på Tarik/Fofana.

Men, tilbake til nevnte Kovacs. Mot Start registrerte jeg at Gerrbrand fikk i oppgave og passe på David Nielsen. Gerrbrand er i og for seg god på hodet, men Piiroja er enda bedre! I tillegg har Totte mer fart enn Piiroja.

Da ser jeg helst at Raio tar seg av Kovacs, og Gerrbrand sikrer og passer på bakrommet vårt i tilfelle Kovacs får stusset.

En annen spiller å passe på er Stian Ohr. Litt dumt da med Prytz som har slitt med tempoet så langt, kanskje? Tror nok at kanskje Multaharju blir venstrekant, og da får vi håpe han er villig til å ta mange returløp.

Kan dette være laget?

                                                     Shaaban

Cwartzeck                Piiroja         Gerrbrand           Prytz

Fofana                    Bjørkøy         Ramberg            Multaharju

                                 Elyounoussi                 Johansson           

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 23 jun 07, 23:25
Det mulig at Kovacs ikke starter mot Fredrikstad men at Thomas Sørum får sjansen istedet. Fagermo sier at Sørum er god langs bakken og kan være en fordel mot "to trege midtstoppere" .


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340