Husk meg
Brukernavn
Passord

Skam dere !!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 20 jun 07, 00:22
Opprinnelig postet av Klokan

Opprinnelig postet av Marcus

Skal du væra med til Sandefjord imorra Zoran ?? Håper det, Plankehaugen var ræva mot Start,, så da kan vi ta igjen mot sandefjord,, hehe

Gud vet at  Guttane trenger støtta våres imorra,, for det blir en vanskelig kamp

 

Det ser dessverre dårlig ut. Marianne (kona mi) har avslutning med jobben så jeg skal vare hjemme med barna. Må satse på Drammen turen jeg.



Jaja, vi får lage litt liv vi andre gutta da ;)  hehe, da ser jeg frem mot drammesturen

---------------------------

MaRcUs -- Står Vi En For Alle Og Alle For En !!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 jun 07, 00:53

Opprinnelig postet av Marcus


Jaja, vi får lage litt liv vi andre gutta da ;)  hehe, da ser jeg frem mot drammesturen

Får håpe vi gjør det bedre denne gangen da. I fjor så var vi mildt sagt bånn i bøtta i Sandefjord. Vi må sørge for å få organisert oss bedre.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 20 jun 07, 01:36
Endret: 20 jun 07, 01:42
Opprinnelig postet av Martin_
(...) men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert. Alle veit at foran der STÅR BRH, og de som stiller seg der blir jaget bort! Det vil dere bli i fremtiden også, uansett. (...) Og hvem er det du kaller drittunger? Det er tydelig at de drittungene klarer å lage mer liv enn det du noen gang kommer til å gjøre med de holdningene der. (...) Så MA, ta med deg de jungelutsagnene dine til en sitteplass neste kamp hvis ikke du tåler at vi jager bort folk fra der vi står.

Uff, her var det mye viss-vass. Jungelutsagnene er det jo du som står for.

Les innlegget ditt selv, så lurer du nok ikke på hvorfor dere oppfattes som drittunger. Du er neppe den rette til å kritisere folk for dårlige holdninger, da det du skrev vitner om mangel på vanlig folkeskikk. Skjønner godt at du/dere kan oppfattes som aggressive dersom du/dere er halvparten så nedlatende og sint(e) når du/dere snakker til folk under kamp for å "jage de vekk fra din/deres plass(er)".

På tide å stikke finger`n i jorda kanskje? Dere er faktisk ikke mer verdt enn alle de andre FFK-supporterne som følger laget i tykt og tynt. Når feltet og Plankehaugens "inntakskrav" er som de er, får dere bare akseptere at folk plasserer seg akkurat der de vil. Du/dere har over hodet ingen rett til å jage bort noen i det hele tatt.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 20 jun 07, 02:53
Ok, nå må vi få ting på plass her. Vi i BRH har på ingen måte noen rettigheter til å vise bort folk fra noen plass inne på Stadion. Jeg så ikke episoden selv så har ikke så veldig mye grunnlag å uttale meg på annet enn det jeg har lest og hørt. Det vi faktisk kan gjøre er å komme med forslag som vil gagne oss og vedkommende som skulle befinne seg blant gjengen med "drittunger". Om man er hypp på å være med å hoppe, synge og ha det gøy så bli med. Er du ustø, umotivert eller av andre grunner ikke klar for å gi 100%, så er det ikke verre enn å flytte seg et par meter bort til siden, så slipper man å stå midt i en gjeng som kjører show.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 20 jun 07, 07:14
Jeg tror de færreste vil ha et problem med det, bønna, men det var ikke akkurat en psykologisk fremgangsmåte som ble skissert av Martin_. Her skulle man "bli kastet" bort og ble "ønsket vekk fra feltet", så lenge man var på kamp for å..... se kamp. Tror ikke man kommer langt med en brautende "her kommer jeg/vi"-holdning.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 20 jun 07, 10:39
Jeg så heller ikke episoden selv, da jeg var i kiosken og kjøpte cola,  men uttaler meg på det jeg hørte, og de andre her som så episoden. Jeg glemte kanskje å presisere det..

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Nei til moderne fotball, Grandiosaklappere, storskjermmisbruk, og gamle damer på PH-feltet.


StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 20 jun 07, 11:56
Zoran var jo ikke frekk i det hele tatt, han bare sa jeg vil ikke anbefale dere og stå der, pga megafonen osv! Han sa det også på en rolig måte, når det gjelder plassering: Så er det vel bedre at vi som står og lager trøkk står sammen der nede! Ellers synes jeg det hadde vært artig om alle vi som pleier og stå der nede hadde stelt oss opp i ett av hjørnene. Sjekke om folka som står der oppe hadde begynnt og hoppe og synge da!

---------------------------

Ja til og kasta alle som ikke synger på ph feltet på hue og ræva ut fra stadion!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340