Husk meg
Brukernavn
Passord

Kasey Wehrman

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Defoe

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 aug 05
Innlegg: 14

Lagt til: 13 jun 07, 13:06
Kasey Wehrman er klar for oss!!  Vent og se nærmere juli!

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 13 jun 07, 13:08
MA er også klar hørte jeg, alt som er skrevet de siste dagene er kun for å skjerme FFK mot oppmerksomheten

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 13 jun 07, 13:11

Opprinnelig postet av Defoe
Kasey Wehrman er klar for oss!!  Vent og se nærmere juli!

 

Ikke for at jeg har noen grunn til å mistro deg, men hvor har du dette fra. En slags referanse ville legg litt mer pondus bak påstanden.

 

Vet han var på blokka på et tidlig tidspunkt så jeg er ikke veldig overasket.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 13 jun 07, 13:13
Endret: 13 jun 07, 13:14

Er nok bare tull og fanteri som vanlig,hehe

hurray, der ble jeg landslagsspiller og.


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 13 jun 07, 13:32
Opprinnelig postet av ffk-4ever
MA er også klar hørte jeg, alt som er skrevet de siste dagene er kun for å skjerme FFK mot oppmerksomheten


Jeg tror faktisk det her er helt riktig!

Jeg tør vedde på at M(organ) A(ndersen) er i FFK (også) når overgangsvinduet stenger!

;-)

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 13 jun 07, 13:32
Endret: 13 jun 07, 13:33
Kan du bekrefte at Wehrmann er klar eller PACO?;)

---------------------------

www.performance07.no


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 13 jun 07, 13:36

Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av ffk-4ever
MA er også klar hørte jeg, alt som er skrevet de siste dagene er kun for å skjerme FFK mot oppmerksomheten


Jeg tror faktisk det her er helt riktig!

Jeg tør vedde på at M(organ) A(ndersen) er i FFK (også) når overgangsvinduet stenger!

;-)

Hehe men tipper nok at ikke KW kommer nei.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 13 jun 07, 13:37
Opprinnelig postet av ffkfmv
Kan du bekrefte at Wehrmann er klar eller PACO?;)
Han er ihvertfall en veldig god spiller.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 13 jun 07, 13:38
Opprinnelig postet av Defoe
Kasey Wehrman er klar for oss!!  Vent og se nærmere juli!
Amen

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 13 jun 07, 13:39
Endret: 13 jun 07, 13:40
For noe tullball... Hadde vært digg det, men det er nok sprøyt og jug som vanlig...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 13 jun 07, 13:56
Opprinnelig postet av kim_andre_c
For noe tullball... Hadde vært digg det, men det er nok sprøyt og jug som vanlig...
Ja hadde jeg som hele tiden tar feil sagt at han er klar for FFK så hadde jeg fått så mye kjeft at det tørr jeg ikke hehe.

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 13 jun 07, 14:09

Opprinnelig postet av Defoe
Kasey Wehrman er klar for oss!!  Vent og se nærmere juli!

Hvorfor gidder du å legge ut sånt uten noen forankring til virkeligheten...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 13 jun 07, 14:13
Hvor kommer denne viten fra? Og hvorfor ikke si noe om kildene?

---------------------------

Any given sunday


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 13 jun 07, 14:26

Opprinnelig postet av Krumtapp
Hvor kommer denne viten fra? Og hvorfor ikke si noe om kildene?

Fordi han har en livlig fantasi og 0 kilder....

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 13 jun 07, 14:45
DeFoe har tydeligvis innside informasjon,liker den karen hehe tror jeg og han er av samme oppfatning.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 13 jun 07, 14:51
Endret: 13 jun 07, 14:53
Opprinnelig postet av paco
DeFoe har tydeligvis innside informasjon,liker den karen hehe tror jeg og han er av samme oppfatning.

Pøh, nå får du gi deg, paco! Forsøker å du å opparbeide litt "street cred" ved å svare ting som "amen"? Dersom du vet noe sikkert, får du si det rett ut fremfor å hele tiden gi små stikk i den ene eller andre retning. Her var det noen andre som eventuelt kom med informasjonen, men du forsøker å ta æren for det samtidig som du er forsiktig nok til at du kan ro deg unna dersom det viser seg at uttalelsene dine er feil.

Skal du noen gang tørre å si noe bastant og rett ut?

Når det er sagt, er nok ikke Wehrman til FFK den mest usannsynlige overgang som har blitt luftet her inne. Han er en spillertype vi har brukt for, og FFK er nok villige til å strekke seg langt. Han får ikke fornyet kontrakt med LSK, og går ikke lenger på ikke-EU-kvoten, da han har vært i Norge i 5 år. Man trenger ikke å være noe geni akkurat for å tenke seg frem til at FFK i alle fall er en av klubbene som har meldt sin interesse.

For øvrig er dette en spiller jeg har ønsket til FFK i sikkert to år nå. Det er bare å søke i mine innlegg. Jeg har brukt ham som beskrivelse på spillertype vi har hatt behov for gjentatte gang. Deilig å se at FFK tenker i samme baner nå.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 13 jun 07, 14:57
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av paco
DeFoe har tydeligvis innside informasjon,liker den karen hehe tror jeg og han er av samme oppfatning.

Pøh, nå får du gi deg, paco! Forsøker å du å opparbeide litt "street cred" ved å svare ting som "amen"? Dersom du vet noe sikkert, får du si det rett ut fremfor å hele tiden gi små stikk i den ene eller andre retning. Her var det noen andre som eventuelt kom med informasjonen, men du forsøker å ta æren for det samtidig som du er forsiktig nok til at du kan ro deg unna dersom det viser seg at uttalelsene dine er feil.

Skal du noen gang tørre å si noe bastant og rett ut?

Når det er sagt, er nok ikke Wehrman til FFK den mest usannsynlige overgang som har blitt luftet her inne. Han er en spillertype vi har brukt for, og FFK er nok villige til å strekke seg langt. Han får ikke fornyet kontrakt med LSK, og går ikke lenger på ikke-EU-kvoten, da han har vært i Norge i 5 år. Man trenger ikke å være noe geni akkurat for å tenke seg frem til at FFK i alle fall er en av klubbene som har meldt sin interesse.

For øvrig er dette en spiller jeg har ønsket til FFK i sikkert to år nå. Det er bare å søke i mine innlegg. Jeg har brukt ham som beskrivelse på spillertype vi har hatt behov for gjentatte gang. Deilig å se at FFK tenker i samme baner nå.
NÅ må du gi deg da.Defoe startet denne tråden ikke jeg.kan ikke si noe annet enn at jeg både håper og tror på Wehrman.Det vil si at jeg "tror" han kommer.Må få lov til og være enig med DeFoe her vel uten at du syter.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 13 jun 07, 15:01
Endret: 13 jun 07, 15:21
Opprinnelig postet av paco
NÅ må du gi deg da.Defoe startet denne tråden ikke jeg.kan ikke si noe annet enn at jeg både håper og tror på Wehrman.Det vil si at jeg "tror" han kommer.Må få lov til og være enig med DeFoe her vel uten at du syter.

Du skriver ikke på en måte som tilsier at du håper Wehrman kommer. Du skriver på en slik måte at du insinuerer at DeFoe har rett. At du skriver slik - det vet du så inderlig godt selv!

Det er ikke noe som heter "tror" han kommer - enten vet man eller så tror man! Håper er igjen noe helt annet.

Siden du aldri sier noe rett ut, skal jeg hjelpe deg på veien: Er Wehrman (eller blir han) klar for FFK, paco? Ja, nei, eller vet du ikke? Gi meg ett av de tre alternativene uten alle de snirklete bakdørsvarene du pleier å komme med.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 13 jun 07, 15:07

Jeg tror det er fler av brukerene på dette forumet som kan få tilgang på informasjon gjennom kilder i klubben. Noen ganger snakker kildene i fortrolighet om noe som ikke skal/bør komme ut. Det kan være mange grunner til hemmelighets kremmeriet som f.eks at man venter på en pressekonferanse, medisinsk sjekk osv.

 

At noen av brukerene deler denne informasjonen på forumet bør vel andre brukere bifalle. Det er ganske drøyt å beskylde trådstarter for å lyve fordi han ikke kan/vil dokumentere påstanden. Jeg fikk selv den samme kritikken da jeg annonserte at Piroja, og han islendingen som hadde vært i Stabæk (og Tromsø tror jeg), var så godt som klare. Jeg skrev noe slik som at det var to utenlandske spillere som tidligere hadde spillt i TL.

Det hører med til historien at islendingen (husker ikke navnet) brakk benet rett før overgangen ble klar.

 

Hvis det er slik at forumet ikke ønsker denne type info så er det jo greit, hvis man ønsker det så bør trådstarter slippe kritikken.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 13 jun 07, 15:17
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hvis det er slik at forumet ikke ønsker denne type info så er det jo greit, hvis man ønsker det så bør trådstarter slippe kritikken.

Tja, trådstarters innlegg er greit nok. Han slår fast med 100% sikkerhet ifølge ham selv at Wehrman er klar, og den påstanden får han enten rett eller galt i, og må stå for siden. Altså en uttalelse det er lett å arrestere ham på siden.

Det som derimot er fryktelig irriterende, er  folk som aldri tør å si noe bastant og/eller aldri tør å slå fast noe med sikkerhet. Da kan de like godt bare holde "informasjonen" for seg selv, da den ikke gir oss noe likevel, og er egentlig bare ren skjær forsøpling av forumet.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340