Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: RBK - FFK (9. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 jun 07, 22:05
Ja vi spilte uavgjort. det er meget bra. selv om det kanskje ikke er fortjent. mål sjangser står det på tekst tv  RBK: 12 - FFK: 2
Deilig med poeng.

---------------------------

http://keiko99.net


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 10 jun 07, 22:17
er ikke helt enig i den egentlig, FFK hadde ett par gode sjanser allerede etter noen minutter av 1. omgang, og pluss scoringen og pluss skuddet til fofana som stryker kryss stolpen, så har vi ihvertfall 4.. hehe

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 10 jun 07, 22:29
RBK spilte og spilte i 1. omgang men uten å skape allverden. FFK ledet sjansestatistikken til pause.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 jun 07, 00:44
Noe jeg la merke til i denne kampen som i fleste av de forrige kampene i år, vi har overhodet ikke noe press på ballfører når motstanderen har ballen. Tror det er noe av grunnen til at de spiller seg så lett gjennom midtbanen,dvs vi lar dem spille. Det offensive spillet i 1. omg var jo nesten fraværende utover i omgangen. Vi gorde omtrent ingen forsøk på å holde ballen i laget, eller gå fremover..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 jun 07, 00:47

Opprinnelig postet av keiko99
Ja vi spilte uavgjort. det er meget bra. selv om det kanskje ikke er fortjent. mål sjangser står det på tekst tv  RBK: 12 - FFK: 2
Deilig med poeng.

Flesteparten av sjansene til RBK gikk utafor mål, og dermed ikke så farlig som de ser ut til. Men 2 til FFK ?? Regner de bare skuddet til Fofana og målet til Tarik ?? Hadde vi virkelig ikke flere skudd mot kassa enn det ??


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 11 jun 07, 00:49
På tv2 sporten så sto det vel 17-3 eller 17-4 i sjanser?? hmmmm

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 jun 07, 00:55
selv om Gardar ikke skåra i dag så syns jeg han gjordet en god jobb for laget. Ny mulighet mot start ?

---------------------------

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 jun 07, 01:00
Opprinnelig postet av keiko99
selv om Gardar ikke skåra i dag så syns jeg han gjordet en god jobb for laget. Ny mulighet mot start ?

Absolutt. Synes han virker pigg. Ser han gjerne i tospann med Tarik på topp hjemme mot Start.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 11 jun 07, 02:02
Deilig å se at Shaban begynner å vise litt klasse. Tyder på at han er i ferd med å finne formen. Selv om han feiler stort på corneren som fører til 1-0. Kan han heve seg litt når det gjelder feltarbeidet også begynner det å lukte fugl. Matchvinner tendenser i to kamper på rad nå!

---------------------------



"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Bosted: Brisbane - Alt for langt fra Fredrikstad Stadion


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 11 jun 07, 02:12

Matchvinnertendenser, men viser også nok svakheter (suspekt feltarbeid og gir rare returer) til at storklubber fortsatt vil holde seg unna. Perfekt!

Som en Viking-supporter en gang fortalte meg: "Det beste med rikki (Rikhardur Dadason) er at han er konstant halvskadet, han ville aldri passert en medisinsk test i en annen klubb, derfor er det ingen som kommer å kjøper han fra oss". Dette skulle da vise seg å ikke stemme da han sesongen etterpå ende opp i Stoke, men poenget står: for mindre klubber kan det avogtil faktisk være en fordel at deres beste spillere har svakheter som gjør de "uspiselige" for større klubber. 


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 jun 07, 08:46

Jeg ser en klar tendens til at mens vi ifjor gjerne spilte 90 ræva minutter, så taes det nå faktisk grep i pausen, slik at kampbildet gjerne snur... Må si at Grønhagen har innfridd mine forventninger ihvertfall. Godt gjort å ta poeng borte mot RBK uten en midtbane til stede. Og uten høyreback... Fy f... vi trenger ny høyreback. Flaut å se Cwartek ut på der. Igår ble han attpåtil fraløpt...

Og Ciaran Martyn er IKKE god nok dessverre..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 jun 07, 08:56
Slutt nå å hakke på PAC. Hvem høyreback i Norge har ikke problemer med Daniel Bråthen?

---------------------------

RednWhite


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 jun 07, 09:02
PAC sliter mot alle da.. Dårlig i hver kamp jo.. Forresten, noen som sier vi har spissproblemer? Trukke det...  Vi er jo effektive som faen og scorer på de sjansene vi skaper.

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 jun 07, 09:30

Opprinnelig postet av Husgutt
PAC sliter mot alle da.. Dårlig i hver kamp jo.. Forresten, noen som sier vi har spissproblemer? Trukke det...  Vi er jo effektive som faen og scorer på de sjansene vi skaper.

Spissproblemet vårt er vel at vi har for mange spisser som ikke duger. De som spiller gjør det bra ja.

---------------------------

RednWhite


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 11 jun 07, 09:40
Opprinnelig postet av Husgutt

Jeg ser en klar tendens til at mens vi ifjor gjerne spilte 90 ræva minutter, så taes det nå faktisk grep i pausen, slik at kampbildet gjerne snur... Må si at Grønhagen har innfridd mine forventninger ihvertfall. Godt gjort å ta poeng borte mot RBK uten en midtbane til stede. Og uten høyreback... Fy f... vi trenger ny høyreback. Flaut å se Cwartek ut på der. Igår ble han attpåtil fraløpt...

Og Ciaran Martyn er IKKE god nok dessverre..

 

Du taler vel litt imot deg selv her. Først skryter du av Grønis etter at RBK har rundspilt oss i 60 minutter og FFK ranet med seg ett poeng hjem og så poengterer du at vi ikke har en midtbane som er til stede. Det er vel trenerens ansvar å få midtbanen til å fungere?

---------------------------



"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Bosted: Brisbane - Alt for langt fra Fredrikstad Stadion


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 11 jun 07, 10:08

Opprinnelig postet av Husgutt
PAC sliter mot alle da.. Dårlig i hver kamp jo.. Forresten, noen som sier vi har spissproblemer? Trukke det...  Vi er jo effektive som faen og scorer på de sjansene vi skaper.

 

Jeg synes PAC var en av FFK`s beste i går. Braaten utfordret ham på fart og fysikk, noe vår høyre back har i fullt monn av. Riktig nok fikk han en del dommer avgjørelser mot seg, som da han fikk det gule( det var ikke noe klart frispark engang synes jeg). Noe av grunnen til at han presterte bra var at samarbeidet med Multe(som sikring) fungerte bra defensivt.

 

Det var mye som glapp på målet til RBK. Shaaban skal ta sin del, men ikke all skyld.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 11 jun 07, 10:27
Syntes PAC er en meget god takler, og er ofte smart i plasseringene. I går syntes jeg han var veldig bra oppe i Braathen, til tross for at det ble blåst haugevis billige frispark. Problemet med Pål er at han er for snill i hodedueller på dødball imot. Han går opp og konkurrerer på ærlig vis, noe som har blitt en sjeldenhet i norsk fotball. Gjerne med uheldig utfall. Dette syntes jeg har vist seg i omtrent alle matchene til nå. Mest flatterende var kanskje i 1. runde mot Occean, men i går glapp igjen markeringen av Koppinen. (så ut som om han var PACs mann) Kanskje svaret kan være å la ham få ta seg av litt mindre spillere?

Syntes det er på tide å ta fra Fofana klippekortet nå. Brukbart skudd på slutten av 1.omg, og fint tredd igjennom til Tarik på målet, men ellers helt usynlig. Jobber dessuten fryktelig dårlig. Gardar måtte ta seg av alt...det holder ikke i en slik bortekamp, når vi er såkalt "kyniske".

Hvordan er skadesituasjonen til Berg og Bertelsen nå?

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 jun 07, 10:53
Opprinnelig postet av Kent
Opprinnelig postet av Husgutt

Jeg ser en klar tendens til at mens vi ifjor gjerne spilte 90 ræva minutter, så taes det nå faktisk grep i pausen, slik at kampbildet gjerne snur... Må si at Grønhagen har innfridd mine forventninger ihvertfall. Godt gjort å ta poeng borte mot RBK uten en midtbane til stede. Og uten høyreback... Fy f... vi trenger ny høyreback. Flaut å se Cwartek ut på der. Igår ble han attpåtil fraløpt...

Og Ciaran Martyn er IKKE god nok dessverre..

 

Du taler vel litt imot deg selv her. Først skryter du av Grønis etter at RBK har rundspilt oss i 60 minutter og FFK ranet med seg ett poeng hjem og så poengterer du at vi ikke har en midtbane som er til stede. Det er vel trenerens ansvar å få midtbanen til å fungere?

 

 

jeg mener det først og fremst er spillerne som er for dårlige, ikke treneren. Treneren mener jeg gjør en god jobb utfra forutsetningene og derfor taler jeg ikke mot meg selv.

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 11 jun 07, 11:08
Opprinnelig postet av Kent

 

og så poengterer du at vi ikke har en midtbane som er til stede. Det er vel trenerens ansvar å få midtbanen til å fungere?

 

Dette er litt av arven etter Eggen. Midtbanespillere som ikke er veldig gode defensivt. Bjørkøy er ok, Berg er skadet og da blir det tynt. At Tarik blir brukt på midtbanen i 4-4-2 er vel også et tegn på dette. Det er begrenset hvor mye en trener kan omskolere voksne TL spillere på noen måneder.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 jun 07, 19:56
Bra med 1 poeng borte mot rosenborg! ikke så bra at vi blei rundspilt, men det hadde vi vel regna med..?


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f