Husk meg
Brukernavn
Passord

Roger Risholt

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 11 jun 07, 15:45
Roger var en god fotballspiller, men desverre litt for glad i byturer.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 11 jun 07, 22:40

Opprinnelig postet av Holters
Han blir nok ikke så dyr. Kanskje en halv Stadheim. Tipper 1-2 millioner. Svenskene priser ikke sine spillere så sinnssykt, da med unntak av de virkelig, virkelig gode stjernespillerne.

1-2 millioner, da får vi en god spiller vi vet hva står for, til en rimelig penge.

Jeg skulle gjerne sett at vi henta Risholt. Skulle gjerne bytta han med Stadheim, og så kunne de fått Vourinen og Hoås på kjøpet. Da hadde vi slått flere fluer i en smekk, henta inn en spillertype vi sårt trenger,  "kvitta" oss med spillere vi ikke trenger, samtidig som vi hadde redusert lønnsutgiftene ganske bra.

Ganske utrolig at FFK "klarte" å gi bort Risholt, og samtidig har betalt ca 4 mill for hver av disse tre, om jeg husker tallene riktig...


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 11 jun 07, 15:15
Opprinnelig postet av Vlad

Opprinnelig postet av ffkmufc
Roger hadde vært konge!

Hadde vært grisevilt godt å sett Roger på nye Stadion

  Vi vil ha Roger, trenger ikke å fornye kontrakten med Martyn. Roger har blitt eldre, mer erfaren.
Han har sikkert roet seg ned på det personlige plan.  Drillo er borte.  Og sist men ikke minst vi savner
Roger.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 09 jun 07, 20:50

Opprinnelig postet av keiko99
Jeg kan si hvorfor FFK ikke trenger Roger. Jeg vil bare si at dette er noe jeg mener. Husker Roger furta litt. Vel gikk han ut i media og sa: Jeg furter ikke. Det er vel og bra at han gikk ut å sa det da, men jeg tror ikke FFK en gang lukter på Roger.
 

Grönis bekreftet nylig at navnet Roger Rishot er nevnt. Om det betyr "lukte på" er jeg ikke helt sikker på, men de vet vel hvordan han lukter, han har jo vært her før.

Jeg synes forøvrig vi bør gå for Paul Scholes. Helt klart en forsterkning av dagens tropp.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 09 jun 07, 11:13
Endret: 09 jun 07, 11:17
Opprinnelig postet av keiko99
Roger er ikke den vi trenger.

Helt uenig.

Roger RIsholt er nøyaktig den spillertypen vi trenger. En skadefri Risholt i form ville ha vært en meget god forsterkning for FFK.

Det er faktisk ikke slik at alle som ikke er FFK-spillere lenger er ræva. keiko! Du må ikke tro at så fort de er utenfor FFK-døra, er alle spillerne brått blitt totalt ræva. Verden er ikke så firkanta.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 09 jun 07, 11:26

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av keiko99
Roger er ikke den vi trenger.

Helt uenig.

Roger RIsholt er nøyaktig den spillertypen vi trenger. En skadefri Risholt i form ville ha vært en meget god forsterkning for FFK.

Det er faktisk ikke slik at alle som ikke er FFK-spillere lenger er ræva. keiko! Du må ikke tro at så fort de er utenfor FFK-døra, er alle spillerne brått blitt totalt ræva. Verden er ikke så firkanta.

Godt oppsumert Holters! Jeg tror Roger er akkurat den spillertypen vi trenger for å klatre opp på øvre halvdel. Et godt hjelpemiddel ihvertfall!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 jun 07, 11:26

Opprinnelig postet av 1947modell
Kan det være noe i ryktene om at FFK har hatt utsendinger for å sjekk og snakke med Roger ? Jeg personlig,og mange andre , hadde sett veldig positivt om vi fikk han tilbake. Helt klart en stor forsterkning med sin driv og innsatsvilje. Piruettene hans ville sikkert satt oss i kok som mange ganger før. Klart at han er en spesiell type , men det er jo tross alt resultatene som teller. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke kjenner til hvordan han har gjort siden han forlot FFK , men han er vel ikke blitt dårligere.

Jeg sjekket dette med GP i Sverige og fikk dette svaret:

Hej,
Jag pratade precis med Häckens sportchef Carl Fhager som sa att han inte hört ett ljud från Fredrikstad. Roger Risholt har ett och ett halvt år kvar på kontraktet med Häcken.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 17 jun 07, 12:29
Veldig flott at denne tråden har hatt over 6000 inne. Det tyder vel på at Roger ikke er glemt. Slike tråder er det jeg liker og så viser det seg at det er svært lite tullball på svarene.

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 17 jun 07, 12:41
Roger vil alltid være velkommen tilbake for min del! samme faen om han er sur og grinete bare han kan løfte laget videre...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340