Husk meg
Brukernavn
Passord

Roger Risholt

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 jun 07, 21:11
Roger kommer ikke tilbake til FFK

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 jun 07, 21:43
Det er dette jeg har sagt lenge..

---------------------------

http://keiko99.net


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 11 jun 07, 21:53

Opprinnelig postet av keiko99
Det er dette jeg har sagt lenge..

Det har du sikkert. Vi andre ønsker og drømmer videre !!!!

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 11 jun 07, 22:40

Opprinnelig postet av Holters
Han blir nok ikke så dyr. Kanskje en halv Stadheim. Tipper 1-2 millioner. Svenskene priser ikke sine spillere så sinnssykt, da med unntak av de virkelig, virkelig gode stjernespillerne.

1-2 millioner, da får vi en god spiller vi vet hva står for, til en rimelig penge.

Jeg skulle gjerne sett at vi henta Risholt. Skulle gjerne bytta han med Stadheim, og så kunne de fått Vourinen og Hoås på kjøpet. Da hadde vi slått flere fluer i en smekk, henta inn en spillertype vi sårt trenger,  "kvitta" oss med spillere vi ikke trenger, samtidig som vi hadde redusert lønnsutgiftene ganske bra.

Ganske utrolig at FFK "klarte" å gi bort Risholt, og samtidig har betalt ca 4 mill for hver av disse tre, om jeg husker tallene riktig...


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 11 jun 07, 22:51

Opprinnelig postet av keiko99
Det er dette jeg har sagt lenge..

Hvordan vet dere det.. Han står på blokken til Fredrikstad.. det vet jeg

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 jun 07, 23:29
Opprinnelig postet av Thor Gunnar

Opprinnelig postet av keiko99
Det er dette jeg har sagt lenge..

Hvordan vet dere det.. Han står på blokken til Fredrikstad.. det vet jeg

vet bare at han ikke kommer og det er jeg veldig glad for

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 jun 07, 23:42
paco. jeg er så enig med deg

---------------------------

http://keiko99.net


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 11 jun 07, 23:46
Endret: 11 jun 07, 23:47
Store kameler er gjerne dyrkjøpte, og kommer seg meget sjelden gjennom nåløyet.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 jun 07, 00:11
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Thor Gunnar

Opprinnelig postet av keiko99
Det er dette jeg har sagt lenge..

Hvordan vet dere det.. Han står på blokken til Fredrikstad.. det vet jeg

vet bare at han ikke kommer og det er jeg veldig glad for

Hehe!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 12 jun 07, 01:27

Jo mere jeg tenker på å hente tilbake Risholt jo mere liker jeg tanken.

Her kan vi få en spiller som, om trenerteamet og han selv klarer å hente ut potensialet som ligger der, kan være med i landslagsdiskusjonen for 1-2 mill kroner.

Han er en spillertype som FFK trenger. En som bråker, kjefter og smeller om ikke alt er som det skal på banen. Og det trengs da en del FFK spillere har en tendens til sovne, spesielt under bortekamper.

Og vi får en spiller som er Norsk og som FFK publikummet har et forhold til. For meg betyr det mye. Ønsker ikke flere "annonyme" finner, ungarere og polakk-tyskere! Jeg vi ha Normenn! Spillere som blir publikumsyndlinger! Leste ett sted at det startet 15 utlendinger i kampen mellom RBK og FFK. Trist!

Jeg krysser fingrene uten at jeg vet om det er sannsynlig eller ikke at det skjer.

---------------------------



"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Bosted: Brisbane - Alt for langt fra Fredrikstad Stadion


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 12 jun 07, 09:27

Som sagt mener jeg ikke Roger er den ideelle spilleren akkurat nå, MEN, siden en sjeldent finner den ideelle spilleren må jeg erkjenne at jeg ser poenget i å hente inn en sånn som han, spesielt siden han allerede har et forhold til klubben.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 jun 07, 11:08

Roger kommer ikke til FFK men dere kan jo fortsatt diskutere til dere blir blå i trynet men at det kommer 2 midtbane spillere som er bedre enn han er 110% sikkert hehe.


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 12 jun 07, 11:13
Opprinnelig postet av paco

Roger kommer ikke til FFK men dere kan jo fortsatt diskutere til dere blir blå i trynet men at det kommer 2 midtbane spillere som er bedre enn han er 110% sikkert hehe.

Om du sier Andresen nå så er det ikke utenkelig at jeg eksploderer, sånn rent fysisk.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 12 jun 07, 11:40
Opprinnelig postet av paco

Roger kommer ikke til FFK men dere kan jo fortsatt diskutere til dere blir blå i trynet men at det kommer 2 midtbane spillere som er bedre enn han er 110% sikkert hehe.

Da betyr vel det at Bjørkøy er på vei ut?


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 12 jun 07, 11:43

Som vanlig tar paco det ovelegent mest sannsynlige scenarioet, presenterer det som det er et fakta han er en av de få "spesielle" som kjenner til, for så å (forhåpentligvis) kunne ta credit for det i ettertid.

Som vanlig ingen argumenter, ingen detaljer, bare bullshit basssert på hva som er mest sannsynlig.

En teknikk brukt av mange gutter men få menn.

---------------------------



"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Bosted: Brisbane - Alt for langt fra Fredrikstad Stadion


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 12 jun 07, 12:16
Er enig i at det hadde vært flott hvis Paco ble flinkere til å begrune påstandene sine

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 12 jun 07, 12:24

Paco kommer aldri til å begrunne ting han skriver her inne, til det skriver han for mye feil opplysninger, og det ville da gå ut over "troverdigheten" hans.

 

Jeg tror heller ikke Roger kommer. Men sikker kan jeg ikke være, men  jeg tror det kommer 2 nye midtbane spillere, dette fordi det er det vi trenger.

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 12 jun 07, 12:43
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Opprinnelig postet av paco

Roger kommer ikke til FFK men dere kan jo fortsatt diskutere til dere blir blå i trynet men at det kommer 2 midtbane spillere som er bedre enn han er 110% sikkert hehe.

Da betyr vel det at Bjørkøy er på vei ut?

 

Det at en spiller er 110% sikkert bedre enn Risholt betyr ikke at han er bedre enn Bjørkøy. Det er plass til fire spillere på midtbanen i 4-4-2

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 jun 07, 12:46
Opprinnelig postet av paco
Roger kommer ikke til FFK men dere kan jo fortsatt diskutere til dere blir blå i trynet men at det kommer 2 midtbane spillere som er bedre enn han er 110% sikkert hehe.

Du har absolutt null kredibilitet lenger paco, og det er tydelig at du kun går etter odds. ALLE skjønner at FFK er ute etter midtbanespillere, og det er kun slike uttalelser du kommer med hele tiden. Når det viser seg at du har tatt feil, snur du i siste liten og sier at det kommer den og den spilleren likevel. Og du har jaggu tatt mye feil her inne.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 jun 07, 13:16
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av paco
Roger kommer ikke til FFK men dere kan jo fortsatt diskutere til dere blir blå i trynet men at det kommer 2 midtbane spillere som er bedre enn han er 110% sikkert hehe.

Du har absolutt null kredibilitet lenger paco, og det er tydelig at du kun går etter odds. ALLE skjønner at FFK er ute etter midtbanespillere, og det er kun slike uttalelser du kommer med hele tiden. Når det viser seg at du har tatt feil, snur du i siste liten og sier at det kommer den og den spilleren likevel. Og du har jaggu tatt mye feil her inne.
hehehe den er grei den Holters,det er vist mange av oss da.Nå tror jeg ganske sikkert at Roger kommer og at vi får et par forsvars spillere og muligens en midtbane,kansje det hørtes bedre ut


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340