Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny prøvespiller: Thomas Sobotzik (33)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 08 jun 07, 00:39
Opprinnelig postet av denialsander

Sobotzik er Bosman-spiller, dvs. at vi ikke må betale noen overgangssum for han, men sannsynligvis må vi ut med et sign-on-fee.

Dessuten vil han sikkert ha en slikkepinne i uka i lønn. Og et drops for hvert mål han scorer  

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 08 jun 07, 08:26
Noe sier meg at denne spilleren blir signet...

---------------------------

Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 08 jun 07, 08:34
samme her! Tror dette er vår nye midtbane motor! =)

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 08 jun 07, 08:41
Positivt

---------------------------

RednWhite


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 08 jun 07, 08:51

Opprinnelig postet av HotDream
Positivt

 

Rart at Grönhagen ser på de offensive kvalitetene hans. Trodde det var et anker på midtbanen de var ute etter.

---------------------------

Fredd


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 08 jun 07, 09:34
Opprinnelig postet av Fredd

Opprinnelig postet av HotDream
Positivt

 

Rart at Grönhagen ser på de offensive kvalitetene hans. Trodde det var et anker på midtbanen de var ute etter.



Offensive kvaliteter er så mangt.
Et midtbaneanker må ha overblikk og kunne sette igang spillet kjapt med smarte gjennombruddspasninger.
Det er helt klart en offensiv kvalitet.

Eller så er det jo mulig at de defensive kvalitetene hans var veldig tydelige, og han ville vurdere de offensive i tillegg for å se hvor komplett spilleren er.

Jeg har ikke sett denne spilleren i aksjon, men jeg må si at jeg har positivt inntrykk av ham ut fra rapportene jeg har sett.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 08 jun 07, 10:26
Reagerte på det samme jeg også, men JJunior har nok rett.

Virker ihvertfall som han blir signet ja, om vi har nok spenn

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 08 jun 07, 10:36

Opprinnelig postet av bjorn
Reagerte på det samme jeg også, men JJunior har nok rett.

Virker ihvertfall som han blir signet ja, om vi har nok spenn

Kanskje bedre å ta ham framfor Martyn? Da skulle det vel være penger som vel er satt av til Martyns eventuelle overgang? Og så bør vi vel kvitte oss med et par angripere?

---------------------------

RednWhite


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 08 jun 07, 11:42

Forhåpentlig en positiv tilvekst (midlertidig).

Hvorfor denne parentesen, mannen er 33 og har ikke så altfor mange år igjen som ballvinner/ motor / igangsetter på midtbanen. La han få kontrakt ut året og benytte høsten til å finsikte en noe yngre spiller med samme kvaliteter, som FFK kan signe etter sesongen.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 08 jun 07, 14:31

Martyn kan vel knapt kalles en forsterkning siden han ikke engang er fast på laget. Jeg mener FFK bør slippe han siden han ikke er en vesentlig tilvekst.

Har mere tro på denne Tyskeren! 130 Kamper på øverste nivå i Tyskland står det respekt av. Vil vel ha den beste CV`en av samtlige FFK spillere de siste 20 åra i konkurranse med Tore Pedersen og Thomas Myhre. Han har trolig de kvalitetene FFK trenger og holder ett par år til. Og jeg liker tanken på å få litt Tysk mentalitet inn i laget.

---------------------------



"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Bosted: Brisbane - Alt for langt fra Fredrikstad Stadion


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 jun 07, 15:28
Opprinnelig postet av dracula

Forhåpentlig en positiv tilvekst (midlertidig).

Hvorfor denne parentesen, mannen er 33 og har ikke så altfor mange år igjen som ballvinner/ motor / igangsetter på midtbanen. La han få kontrakt ut året og benytte høsten til å finsikte en noe yngre spiller med samme kvaliteter, som FFK kan signe etter sesongen.

 

Enig, spesielt pga at er bossmanspiller. La han prøve seg til en grei lønn ut sesongen for så å vurdere han da. Vil uansett bli en mye bedre deal enn den vi fikk med Kvisvik, kronemessig sett. Kanskje spillermessig og..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 08 jun 07, 15:47

Jeg henger meg med og sier at hvis han holder det nivået som flere her antyder kan han bli en viktig brikke i vår kamp for å unngå nedrykk. Tysk arbeidsmoral og rutine er gode ord for oss nå.

 


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 08 jun 07, 16:06
Opprinnelig postet av Kent

Martyn kan vel knapt kalles en forsterkning siden han ikke engang er fast på laget. Jeg mener FFK bør slippe han siden han ikke er en vesentlig tilvekst.

Har mere tro på denne Tyskeren! 130 Kamper på øverste nivå i Tyskland står det respekt av. Vil vel ha den beste CV`en av samtlige FFK spillere de siste 20 åra i konkurranse med Tore Pedersen og Thomas Myhre. Han har trolig de kvalitetene FFK trenger og holder ett par år til. Og jeg liker tanken på å få litt Tysk mentalitet inn i laget.



Da slapp jeg egentlig å poste et eget innlegg

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 jun 07, 16:13
Hvis Martyn sendes tilbake til Irland i sommer (noe jeg regner som rimelig sikkert nå) så bør vi egentlig ikke bare hente inn én ny midtbanespiller i sommer, men to. Det er allerede litt tynt i rekkene med få valgmuligheter på midten, selv om Christian Berg skulle komme tilbake. Mot slutten av sesongen trenger Grönhagen konkurranse om plassene, og det er nå suspensjoner vil komme og flere skader vil trolig oppstå. Hvis Martyn forsvinner og Sobotzik kommer inn, så har vi kvittet oss med en offensiv midtbanespiller og fått inn en defensiv midtbanespiller. I antall er det likt.

Ideelt sett skulle vi ha kvittet oss med de tre svakeste spissene i dette overgangsvinduet og erstattet de med to midtbanespillere (defensiv sentral og kant) og en høyreback som går rett inn på laget. Det hadde simpelthen vært perfekt...

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 08 jun 07, 16:22
Endret: 08 jun 07, 16:23

Du sier du vil selge de tre dårligste spissene. Hvilke tenker du på da?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 jun 07, 16:26
Endret: 08 jun 07, 16:27
Opprinnelig postet av Erikk

Du sier du vil selge de tre dårligste spissene. Hvilke tenker du på da?


Det hadde i hvertfall vært gunstig å få solgt de to som er lengst unna en plass på laget: Toth og Vuorinen. Vi har rett og slett for mange spisser. Noen må ut. Tredjemann er jeg litt usikker på, men Øyvind Hoås sliter tydelig med å få et gjennombrudd. Jeg tror uansett ikke det er realistisk at tre spisser forsvinner fra FFK i sommer.

For øvrig er ikke det hovedtema i den tråden her, så la oss holde fokus på prøvespiller Thomas Sobotzik...

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 08 jun 07, 18:24
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av bjorn
Reagerte på det samme jeg også, men JJunior har nok rett.

Virker ihvertfall som han blir signet ja, om vi har nok spenn

Kanskje bedre å ta ham framfor Martyn? Da skulle det vel være penger som vel er satt av til Martyns eventuelle overgang? Og så bør vi vel kvitte oss med et par angripere?



Tror Martyn forsvinner uansett, ingen kan med hånda på hjertet påstå han har forsterket oss, tror jeg da ;)
Problemet vårt er alltid å bli "kvitt" spillere som er for dårlige, tenker da på angripere, hvem vil ha de? Og vil de matche lønningene de har nå? Neppe, og tendensen er da at de velger å bli selv om de ikke får spille, synd men sånn har det vært ...

Er også veldig spent på om de aktivt jakter høyreback denne gangen.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 jun 07, 20:18
Opprinnelig postet av bjorn
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av bjorn
Reagerte på det samme jeg også, men JJunior har nok rett.

Virker ihvertfall som han blir signet ja, om vi har nok spenn

Kanskje bedre å ta ham framfor Martyn? Da skulle det vel være penger som vel er satt av til Martyns eventuelle overgang? Og så bør vi vel kvitte oss med et par angripere?



Tror Martyn forsvinner uansett, ingen kan med hånda på hjertet påstå han har forsterket oss, tror jeg da ;)
Problemet vårt er alltid å bli "kvitt" spillere som er for dårlige, tenker da på angripere, hvem vil ha de? Og vil de matche lønningene de har nå? Neppe, og tendensen er da at de velger å bli selv om de ikke får spille, synd men sånn har det vært ...

Er også veldig spent på om de aktivt jakter høyreback denne gangen.

Det blir tatt en avgjørelse om hans videre framtid i FFK i slutten av juni.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 jun 07, 20:25
Opprinnelig postet av Erikk

Du sier du vil selge de tre dårligste spissene. Hvilke tenker du på da?

Anders G mente at Hermanni Vuorinnen og Mihaly Toth per dags dato er de rett utenfor spillertroppen de bruker i kamper. Sa han til FB da han var nettgjest i dag.

Kanskje de blir leid ut til Sparta?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 08 jun 07, 20:39
Å låne ut Voininen til Sparta høres i mine ører smart ut. Hvis han kan gjøre det bra der vil vi få tilbake en bedre spiler samt at han vil hjelpe Sparta som har fått en jævlig start på sesongen.


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340