Husk meg
Brukernavn
Passord

Fotballmagasinet E

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 04 jun 07, 00:27

Vet jeg ikke har fulgt med i svingene, men fotballmagasinet " E " på plankehaugen.no, hvor er det blitt av det? Synes alltid det var like artig etter en kamp å lese det...Må si jeg savner det på siden til plankehaugen gitt;) Men veldig bra med oppdateringer, kampreferat osv der ellers...

---------------------------

www.performance07.no


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 jun 07, 07:03
Opprinnelig postet av ffkfmv

Vet jeg ikke har fulgt med i svingene, men fotballmagasinet " E " på plankehaugen.no, hvor er det blitt av det? Synes alltid det var like artig etter en kamp å lese det...Må si jeg savner det på siden til plankehaugen gitt;) Men veldig bra med oppdateringer, kampreferat osv der ellers...

Hvorfor kontakter du ikke Plankehaugen og spør de? Her er mailadressen, post@plankehaugen.no


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 jun 07, 09:51
patrioten. han er vel ute etter å høre om flere som er enig vel.. jeg er enig med tråd starter

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 jun 07, 11:13

Opprinnelig postet av keiko99
patrioten. han er vel ute etter å høre om flere som er enig vel.. jeg er enig med tråd starter

Han spør ikke om folk er enig. Tenk om alle skulle svare at dem er enige da, hadde sett jævli dumt ut.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 04 jun 07, 12:26
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av keiko99
patrioten. han er vel ute etter å høre om flere som er enig vel.. jeg er enig med tråd starter

Han spør ikke om folk er enig. Tenk om alle skulle svare at dem er enige da, hadde sett jævli dumt ut.

Ja det kan jo bli krig av mindre... Patetisk

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 jun 07, 12:28
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Ja det kan jo bli krig av mindre... Patetisk

?????


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 04 jun 07, 17:56
Tror du er ute etter å " ta" meg fortiden Rune...Alt er feil jo? Det her er et forum for saker om plankehaugen, så er vel greit å poste det her da?

---------------------------

www.performance07.no


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 jun 07, 21:44
Endret: 04 jun 07, 21:49

Opprinnelig postet av ffkfmv
Tror du er ute etter å " ta" meg fortiden Rune...Alt er feil jo? Det her er et forum for saker om plankehaugen, så er vel greit å poste det her da?

He, jeg har vel ikke kritisert tråden din jeg vel. Det er de som kommenterer deg jeg kritiserer.


Melding fra moderator: Nå får dere f.... meg ta dere sammen. Tråden stenges (av åpenbare grunner)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340